Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dans i Århus
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 00:03

Jeg har nu endelig taget mig sammen til at forsøge at finde noget danseundervisning i Århus efter at have set misundeligt på musical-dansere i flere år.

jeg har ikke erfaring med showdance, som er det jeg gerne vil prøve, men jeg har danset Folkedans siden jeg kunne stå.

Er der nogen her der kender et eller flere gode steder? Jeg har set footwork som jeg umiddelbart holder mig fra grundet deres regel om at man er bundet for hele sæsonen. Jeg har kontaktet Lets Dance men de holder sommerferie fra om etpar uger og er derfor ikke en mulighed lige nu.

på forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 danse danse
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 23:16

Hejsa :-) Jeg kender lidt til Footwork og hvis jeg var dig, ville jeg da prøve at ringe og snakke med Heino og høre om der er en anden mulighed for betaling :-) held og lykke med dansen :-)


Lille rytter på max 40 kg søges til ridning, træning og generel pasning af to små ponyer. Ponyerne står ved Søften. Kontakt på 21826381.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Footwork
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 20:22

Hejsa,

 

kan til enhver til anbefale Footwork <3 Jeg har danseskole i Kgs Lyngby og Heino, der er indehaver af Footwork er min utrolig søde og dygtige kollega. Han har mange års erfaring og er sikker på du kan finde en aftale med ham smil herfra

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider