Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bachs blomsterdråber
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 20:33

Er der nogen, der har erfaringer med Bachs blomsterdråber mod en hoppe med meget kraftige brunster?

Jeg har afprøvet Stroppy Mare, men det tager kun toppen af det. :-)

 

Jeg vil helst undgå noget "unaturligt" som hormoner osv. Dr. Dyr er tilkaldt og kommer på tirsdag når han alligevel skal udføre kiropraktik på hende, for at se om det er for at hun sluger luft bagtil. Han mente dog, da jeg snakkede i tlf med ham, ikke at det var fysisk (ud fra min beskrivelse) men det vil han selvfølgelig undersøge, når han kommer. :-)

 

Jeg har fundet en konsulent som tager 325 kr for e-mail konsultation og flaske. :-)


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 20:45

Jeg har absolut ingen erfaring, men jeg ved der er en gruppe på Facebook, der hedder "Bach til dyr" eller sådan noget. De kan helt sikkert hjælpe dig :)


Bissen

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bissen:
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 21:18

Problemet med sådanne grupper synes jeg, er at de ofte er "fanatiske", dvs man ikke får de dårlige oplevelser med, jeg vil gerne have et mere realistisk syn på det :-D


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dr bach
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 23:20

jeg ville kontakte Lise Bang Hansen

hun er homopatisk dyrlæge, er uddannet dyrlæge. Super dygtig og kører i hele dk.

www.alternativdyrlaege.dk/ kontakt.html

 

jeg bruger en del homopatisk dråber, og også dr bach. Men i sådan en sag ville jeg helt sikkert vælge en som som ved hvad hun laver. Der er flere indlæg om Lise herinde.

har selv brugt hende til nogle katte - en med lymfekræft bla.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke prøvet til brunster
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 07:32

Men bruger Bach blomstermedicin til min lidt nervøse og sommetider usikker hest med seperationsangst.

Og efter har prøvet diverse andre ting, er jeg rigtig godt tilfreds.

En flaske holder længe og hos hesten er der stort effekt.


 

----------------KATJA-----------------

Ejer af Fredriksborg vallak Junker Søndergård :-)

Os 2 for altid, du vil altid være i mit hjerte...R.I.P. min ven <3

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bachs blomster
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 11:36

Jeg tror ikke på hokus pokus. Men vi havde en gang en hest der skulle til stævne, den var helt oppe og ringe om morgenen. Men det tog dråberne. Så hvorfor ikke prøve.Samme hest og hund fik Baldrian dråber til nytår. Vi havde en hest der bare stod og gumlede hø. Og den hund der plejede at ligge i kælderen i 3 dage. stod i døren og kiggede på fyrværkeri. Så prøv du bare.


2
0
Svar på denne tråd
 
 Blomsterdråber generelt
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 13:23

Jeg ved ikke om det vil virke for din hest og jeres "problem" men vi brugte det i stalden på blandt andet en hest med seriøse maveproblemer - og min egen som led af det vi mennesker vil kalde depression Det virkede super godt, både psykisk og fysisk på hestene.


H. Cecilie Enemark

Ryttere der vil, rider heste der kan

Dansk Varmblod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Engang for
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 14:50

længe siden red jeg en pony, som også var fuldstændig som du beskriver, når den var i brunst.

Hun fik de der Bach dråber, vi prøvede også guld i ørene, og ingenting af det hjalp.

Hun fik desuden syet det midterste bagi, fordi hun stod og "slugte" luft.

 


Mvh Lene


"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 21:36

Tusind tak for jeres svar. :-)

 

Jeg er af den overbevisning at Bach hjælper på psykiske problemer, som den i nævner. Jeg er bare i tvivl om det hjælper på lige præcis hvinskhed.


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dråber mod stress
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 10:04

Vi har prøvet de dråber mod stress og de virkede på vores pony. Vi købte det igennem Betina Hvidmose fra Hirtshals. Hun er uddannet i disse produkter. Hun fortalte at virkede de på hesten så var de meget effektive, men nogle heste reagerede slet ikke.

 

Så prøv det, det e jo heller ikke vidt dyrt :-)


 

 

-Man bliver aldrig for gammel til at ride pony...!

Knus Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider