Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 niveau i dressur
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 17:22

Hej

jeg vil gerne igang med en masse stævner men jeg ved ikke havd de forskelige niveauer betyder R-E-D-C-B kan i hjælpe mig?? :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 21:50

Går ud fra du mener i forhold til stævnetyper?

R kender jeg ikke umiddelbart...

E = elev- eller internt stævne på klubberne. Der inviteres som regel ikke andre klubber, og stævnet henvender sig derfor som regel kun til klubbens medlemmer.

D = klubstævner, hvis der ikke står andet i proportionere er alle uanset klub velkommen.

C = Distriktstævne. Der kræves rytterlicens og de mindste klasser der udbydes ved disse stævner er som regel LB eller derover

B = landsstævner.

A = internationale stævner (mener jeg?)

 

du du kan læse mere i dansk rideforbunds reglement - både fællesbestemmelserne og dressur og spring reglementet. Stævnetyper er beskrevet i Fællesbestemmelserne s. 48.

 

Det er en rigtig god ide at sætte sig ind i disse regler, for at sikre at man får så god en oplevelse som muligt.

De findes i venstre side via dette link: www.rideforbund.dk/da/Ridesport/ Reglementer.aspx

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 R stævner
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 21:59

R stævner er Racespecifik stævne - fx holder fjordheste og Dansk oldenborg avl racespecifikke stævner.

 

Mvh charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 21:59

R er race stævner - som for eks. fjordheste stævner :)


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 *********
Forfatter: 
Dato:  13-04-2014 00:27

E - stævner er når der er inviteret max 9 andre klubber

D - stævner er når der er inviteret 10 eller flere klubber

ifølge DRF

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider