Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 aarstiden/måltidskasser?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 19:56

Hej derude :)

 

Jeg har siddet og kigget lidt på aarstiden de har de her måltidskasser, hvor man får alle ingridenser (kød/fisk, tilbehør osv) leveret og kan så vælge med fast interval f.eks. 1 gang om ugen og lign :) hvilket jeg jo syntes er helt vildt smart og overvejer det meget! både for at sparre tid, lave sund mad og lave ting jeg ikke selv plejer :)

 

Men findes der andre med samme koncept? f.eks. med kasser der inholder mad til syv dage? eller kan levere så man har mad til alle dagene?

 

Vi bor i øvrigt vest for københavn og er 2 voksne og et barn (og en baby i maven )


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kender ikke alternativerne
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 20:58

på de "samlede kasser"....

 

Jeg er af flere gange blevet alvorlig træt af Aarstiderne - kassernes indhold ligner sig selv til forveksling alle sæsoner igennem - der er ganske enkelt hverken udfordring eller gode og nemme løsninger - blot et mærkeligt misk-mask uden hovede og hale.

 

Jeg er nået dertil hvor jeg køber kødet fra vores lokale økogårdbutik - og resten - tja....hvad der nu i løbet af ugen viser sig som gode sunde råvarer i diverse supermarkeder som jeg alligevel kommer forbi og hvor grøntsager og frugt giver et fornuftigt indhold....

 

Jeg er MEGET træt af at få leveret slatne grøntsager og frugt med en dags levetid, fordi det "bare" er noget man får sat af ved hoveddøren....

 

KH:)Annette

 




rigtige piger rider hver dag
3
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 21:25

Jeg kender ikke rigtig til Aarstidernes produkter, men ved at flere og flere slagtere og supermarkeder er begyndt på "uge" pakker. Eks. laver vores lokale slagter en uge kasse med kød og opskrifter. Der står også hvilke grøntsager der som forslag kan bruges - så bliver det da ret så enkelt at handle!

Ellers vil jeg anbefale dig at lave madplaner selv, der er mange gode hjemmesider med inspiration, også kan du hente kød og grønt selv, og fylde din fryser. Så skal du bare tage kød op om morgenen :)


- Annecathrine

1
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 21:30

jeg ville jo så undgå at handle mad/dagligvarer, og nøjes med at handle så lidt som overhoved muligt (toilet papir, bleer, shampoo, sæbe, skraldeposer osv) :)

 

Det er derfor jeg spørger specifikt efter de her kasser, madplaner mm, kører jeg allerede med, men jeg hader at handle! så hvis jeg kan udngå det og få alt maden bragt til døren færdig pakket i afmålte mængder er det klart at fotrække og derfor er nysgerrig på om andre end aarstiden kører med det koncept

 

kød op om morgnen mm duer ikke her :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måltider
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 22:55

Nogle venner får her fra og er rigtig glade for det : http://www.retnemt.dk . Har ikke selv prøvet det .

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  29-01-2014 23:03

det ser også godt ud :) dog lidt uoverskuligt, men jeg kigger igennem, tak for tippet


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 trada...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 06:49
jeg er også ret sikker på ccop har. Har i hvert fald fået fra vores dagli brugs. MÅtte dog selv hente, hvilket ikke var et problem, da forretningen lå to huse fra os.

Men det er kun med frugt og grøntsager.

Camilse


De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 10:35

har slet ingen brugsen i nærheden af mig, og de der grøntsags kasser kan man få mange steder, det er ikke dem jeg er på jagt efter :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Online...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 10:50

Kender ikke indholdet af disse kasser :

 

www.superbest.dk/ maaltidskasser?gclid=C...cgod4ygAng

 

Men jeg ved at min kære x i KBH handler stort set alle dagligvarer via Superbest online.. Han er ret pernitten både med madens kvalitet og med "brugervenlighed" - og han er svært godt tilfreds med det superbest kan præstere ;) ...

 

Umiddelbart virker det relativt billigt i forhold til f eks retnemt.dk - men om det er godt eller skidt skal jeg ikke kunne sige ...


ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?


Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 10:57

tak for buddet :)

 

Det ser også godt ud bare irriterende det er til 3 eller 4 dage af gangen, men så kan man selfølgelig bestille ved siden af til de sidste 3 :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 11:11

Jeg ville vælge dem her https://skagenfood.dk/da-dk Har ikke prøvet dem selv, men syntes det lyder super godt og nemt


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

1
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 13:31

Mette bo

 

Men de laver jo slet ikke det jeg søger? :)

de laver kød og fiske kasser?


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 For dyre
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 13:39

I vores familie får vi af og til måltidskasserne fra Aarstiderne - og ender næsten altid i en konklusion at vi simpelthen synes de er for dyre i forhold til indhold/kvalitet.

For mig, som ikke er den store kok, synes jeg også det kan blive lidt for kringlede opskrifter til at det fungerer i en hverdag med børn etc.

 

Jeg tror da vi skal have tjekket de alternative kasser som nævnes i svarene ovenfor ud - det ku' jo være de giver mere værdi for pengene.

 

MH Nana

1
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 13:47

Nanna

 

Okay mange tak for svar :) det er dejligt med personlig erfaringer, jeg har besluttet at prøve super best, så kan jeg også få leveret alt det andet og slippe helt for at handle


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 13:55

Hvad med http://www.nemlig.com ? Vi bor for langt ude i det mørke Jylland til at bruge dem, men kender mange der er glade for det. I Aalborg ved jeg der findes "foreninger" som samlet køber økologiske kasser hjem, måske der findes noget nær jer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 13:56

Æv, sad og blev helt lækkersulten over retterne fra RetNemt..... Og så leverer de ikke til Haderslev


VH Pernille

 

 

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

 


I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 14:51

Chris 97

 

jo men de har ikke måltidskasser, og hvis man skal bruge deres opksrifter bliver det alt for dyrt, i hvertfald i forhold til vores budget, har tidligere brugt dem og syntes generelt det er for dyre :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo da...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 15:30

Du skal jo bare mikse det :) Sådan var det i hvert fald sidst jeg kiggede. Deres fiskepakke passede med en af deres grønt pakker osv.

 

Min mor handler ind i her https://osuma.dk/


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 15:34

Det er alt for dyrt og besværligt.

Men tak for buddet :) jeg prøver super best måltidskasser.

 

Osuma? det er da også bare dagligvare som på nemlig? vil som sagt gerne købe måltidskasser, alt det andet ved jeg findes, men lige der her vil jeg gerne have forslag til så derfor spørger/søger jeg kun erfaring og forslag til det :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 18:01

Vi køber stort set kun økologisk ind.

 

Jeg handler gennem nemlig.com - de har massere af økologiske varer - og intet mindre end en fantastisk servise.

 

Vi spiser rigtig meget frugt og grønt og det holder fint 5-6 dage.

 

Øko-kødet kan være lidt dyrt, men da vi har en Irma med slagter i nærheden, suplerer jeg der.

 

Selv vatpinde og vatrundeller har de økologisk.

 

En sidegevinst ved Nemlig er, at vi sparer rigtig mange penge , fordi vi kun bestiller det vi har brug for.

 



Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

2
1
Svar på denne tråd
 
 Vi har været glade
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 19:55

Vi har været glade for årstiderne og starter et abb. Op igen med en low carb kasse, som passer ind i vores spise vaner :)

Vi havde før kvikkassen - det fungerede fint at der lige var et par dage til at spise noget man selv bestemte og havde lyst til :)




Dressurrytteren - der mener at fornuften altid må komme først!

 

2 stk Passier GG Extra sælges!

cathrinedufour.dk/2-stk-sadler-til- salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi får herfra....
Forfatter: 
Dato:  30-01-2014 21:03

Vi har forsøgt os med Aarstiderne flere gange, og selv om der er gået ½-og hele år imellem er variationen til at overse. Vi har hver gang efter et stykke tid valgt at stoppe med dem, da vi ikke har været heeeelt tilfredse.

 

Derimod synes vi om Skagenfood - de har en super service, og man føler ikke man drukner i et kæmpe firma. :) Deres udvalg og kvalitet er super, så dem kører vi med :)

 

https://skagenfood.dk/da-dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine erfaringer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2014 23:55

Jeg vil anbefale skagenfood, de har både fisk, kød og grønt/frugt kasser. Man kan vælger kun at få fisk, eller kun grønt eller få en grønt kasse der indeholder de grøntsager der skal bruges i fiske retten. Vi har selv fået fra skagenfood, da min mand er samarbejdspartner med dem oppe i Nordjylland og står for at logistikkens omkring levering af deres kasser til deres kunder. Han samarbejder os med retnemt men det vil jeg ikke anbefale.

Skagenfood beder deres kunder om at smide kasserne ud for at undgå smitte fare, men retnemt genbruger kasserne og hvor vidt de bliver rengjorte står vist i det uvisse. De poser de fryser ned til is/fryse elementer er tappet fra noget beskidt vand og selvom de ikke afgiver vand, så ender det tit med at ligge vand i bunden af flamingo kassen når de er tøet op.

Mine erfaringer er at skagenfood har bedre hygiejne og jeg elsker deres opskrifter, jeg der normalt hader fisk ogjeg mener hader, elsket at få fisk når vi får fra skagenfood.


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 00:00

nej tak til skagen food, grunden står længere oppe.


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 00:07

Hvis man kombinere deres fiske kasse med tilhørende grønt kasse så får du jo en måltid kasse med en fantastisk opskrift dertil. Man kan få til flere dage...


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 00:11

jamen mulle, det er jo stadig ikke det jeg søger?

og eftersom vi ikke spiser fisk 7 dage om ugen så er skagen food ikke aktuelt for os :)


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

 

Nu med en skøn lille blybber i maven

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 01:19

Jeg har ingen erfaringer med dette, men jeg ved at min søster og svoger bruger måltidskasserne fra årstiderne, og er meget tilfreds med det. De brugte tidligere retnemt, men som jeg forstår det på min søster, er prisen ikke meget højere, og hun synes ihvertfald kvaliteten er bedre.



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det der fungerer
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 14:39

Har prøver årstiderne i flere omgange og synes det er luksus, men alt for dyrt. Og når man har en mand der ikke rører ost eller mærkelige grønsager, går det hen og bliver uattraktivt i længden... Det der så fungerer bedst og billigst når vi ikke vil gå på kompromis med økologi, er at lægge madplanen for to uger ad gangen, indtænke fryserens indhold og tage højde for travle dage (hvad kasserne heller ikke gør) med rester, grød/suppe/smørrebrød, og så handle een gang ugentligt. Vil man have det rigtigt nemt kan man bestille på fx irmatorvet og få leveret til døren, men da vores budget er stramt køber jeg selv ind så jeg kan finde gode dato-varer til fryseren og næste madplan.

Ved godt det ikke var det du efterspurgte, men har som sagt været igennem måltidskasserne og elsker konceptet, men det fungerer bare ikke i praksis for os...

 


Vh. Maiken

inbalanse.com

- En sund holdning til din krop

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alternativer til aarstiderne
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 00:24

Jeg er enig med maiho, om at aarstiderne er ren luksus - men lidt dyrt.

Vi har i en længere periode også abbonneret på en måltidskasse fra aarstiderne, men besluttede os for at opsige denne og kigge efter et alternativ af mad til døren.

I den forbindelse faldt jeg over sitet maaltidtildoeren.dk, som netop giver et super godt overblik over leverandører, måltidskasser varianter, priser m.m. Jeg fandt i hvert fald hurtigt frem til den måltidskasse, som passer vores familie bedst muligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måltidskasser fra årstiderne
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 11:18

Vi har det sidste års tid fået kvikkassen fra årstiderne en gang om ugen til 3 dage, og vi er OVENUD tilfredse! Råvarene er lækre og opskrifterne er gode og som oftest spændende. Det er jo hverdagsmad, men klart med et mere spændende twist, end hvis jeg selv skal finde på det, og samtidigt er det ikke mere udfordrende end at vores to drenge på 1 og 5 år gladeligt spiser det.

 

Jeg synes, at det er skønt, at jeg tre om ugen ikke skal tage stilling til, hvad vi skal have at spise. Jeg synes ikke, at det er dyrt, taget i betragtning at alle råvarer (undtagen fisk) er økologiske. Selvfølgeligt er det lidt dyrere, end hvis man skulle købe det selv, men der er jo ligesom også et mellemled (årstiderne) som skal tjene penge.

 

I løbet af det seneste år har jeg to gange oplevet, at der var en grønsag, som ikke var i orden, og det er em fejlrate, jeg godt kan leve med.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 12:29

Nytårsfortsættet herhjemme var at passe bedre på klimaet, så vi har valgt vegetarkassen fra aarstiderne til 4 dage. Den er billigt, maden smager godt og det er nemt. Har ikke de store problemer med slatne grøntsager. Hvis noget ikke er i orden sender vi en mail og får pengene refunderet. Salat og afskårne krydderurter skal altid lægges i blød, slynges efter et par timer og i en plastpose, så kan det sagtens holde 7 dage.

 

I en kasse til 2 er der nok til aftensmad til 2 voksne og et barn og ofte også til en enkelt frokost dagen efter.

 

Synes ikke det fungerede med mad til 5 dage for man er jo ofte inviteret ud i weekenden eller har gæster og så kunne vi ikke nå at få det spist. De 4 dage vi nu får kan sagtens fordeles udover ugens 7 dage.

 

Har prøvet flere af deres kasser og har altid være tilfreds.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvikkassen
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 21:50
Hejsa
Jeg har fået kvikkasse til 4 i 4 dage i 6 måneder nu og er yderst tilfreds&#128512;
De kommer med 4 måltider hver mandag morgen kl 7. Super friske grøntsager og øko kød i termekasse med is..
Der er lette opskrifter med, som tager Max 40 min at lave...Pt er det min datter på 14 der står for at lave kassedamen og hun kan snildt klare opgaven...
De gange kassen har været forsinket, får jeg en sms med ca amkomsktid og en undskyldning for forsinkelsen. Dvs jeg kan nå at handle til andet på vej hjem...
Mange kassen noget, får jeg en sms med en undskyldning og det bliver trukket fra i næste kasse. Beskeden får jeg også mandag, så jeg kan købe et erstatningspropdukt på vej hjem...
Jeg har kun 1 eneste gang haft en rød peberfrugt der blev kedelig. Dette skrives til aarstiderne som beklager og trækker tabet fra på næste levering...
Jeg er meget tilfreds med den gode service og med at kunne nøjes med at handle 1-2 x pr uge&#128512;SÅ rart når man er en travl pendlerfamilie
Vh Shannie
1
0
Svar på denne tråd
 
 Øh....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 21:56
Kan se at mine smilyer er blevet til tal
Og ordet kassemaden er blevet til kassedamen pga autokorrekt:-( hold op det går godt..He he
1
0
Svar på denne tråd
 
 Slank 24/7 fra Aarstiderne
Forfatter: 
Dato:  07-04-2019 16:40

Hejsa,

 

Jeg modtager faktisk måltidskassen "slank 24/7" fra Aarstiderne, og den synes jeg egentlig har en fair pris. Den er lidt dyrere end de andre, men jeg kan også fortælle at jeg siden jeg startede fra 5 måneder siden har tabt mig 16 kg, hvilket jeg er mega stolt af. Slankekassen gør det tusind gange nemmere for mig at spise disciplineret, så det kan virkelig anbefales. Hvis I synes Aarstiderne er dyrt, kan I prøve at sammenligne deres måltidskasser med andre på fx. Måltidsguiden. Jeg synes umiddelbart ikke det er så galt, du kan sagtens få en måltidskasse til under 50 kr. pr. måltid.

 

Mvh. Emma Helene

0
1
Svar på denne tråd
 
 Min erfaring med måltidskasser
Forfatter: 
Dato:  16-04-2019 10:40

Hej

 

Jeg prøvet noget lignende Aarstiderne, da jeg boede i London. Det var nemt, eftersom man ikke selv skulle købe ind, men vores erfaring var, at der altid var lidt for lidt mad.

 

/ Martin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mnage muligheder
Forfatter: 
Dato:  09-05-2019 21:51

Der findes rigtig mange forskellige slags måltidskasser på markedet. Du kan finde sådanne liser og guide mange steder fx. her.
Her finder du også muligheden for at vælge i 7 dage, hvilket jeg synes lyder af meget.

Ville nok få leveringer til maks. 4-5 dage personligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Green Feast
Forfatter: 
Dato:  24-05-2019 22:32

Min mand købte 2 x 3 måltider fra dette, og det er dybfrost.

 

Det ankommer i en masse pap/tykt og tungt. Som fryse-elementer er der brugt vand i tetrapak- altså som mælkekartoner. Vandet kan ovenikøbet drikkes!

 

Nå, der var 2 x 3 måltider, delt op i diverse plastbakker, men de er kun mærket Day 1, 2 og 3. Ikke hvad, der i dem!

 

Lad mig sige: Den kødløse tomatsauce er virkelig god! Lækker! Men frossen halvkogt spaghetti, og min hadegrønsag nummer 1 (kun lige før grønkål!) rucolasalat, og ja- den smager fortsat af harsk fedt/olie.

 

Opskrifterne er helt i skoven: Tænd ovnen, hak timian. Men ikke et ord om at rucolaen (der serveres rå) eller den frosne pasta- burde være tøet op i god tid. Så Kødløs Bolognese i ovnen var klar- længe før alt det andet! Olien, der skulle på var frossen og pestoen...

Det tog meget længere tid end, hvis jeg selv havde bikset noget sammen- med frisk pasta.

 

Dag to er: Stegte svampe i Burgerboller (hm- der har vi vist fået brugt dele af menuen). Dog ikke svampene, da jeg ikke ved, hvad det er for en slags?

Dag tre er: Linsefrikadeller!

Advdr bvadr- jeg HADER linser inderligt, de smager bare ikke godt. UF! De bebor dog stadig fryseren- til skræk og advarsel. Dele er dog anvendt- i andre retter.

 

De var faktisk meget dyre (over 2000 kr) for 2 x 3 menuer med levering til døren. (Dag til dag).

 

Opskrifterne er noget skrammel, lav dog en der hedder tag: xx og yy ud af fryseren 6 timer før. Og så vanskeligt er det altså ikke at koge pasta, det er nok nemmere med frisk/almindelig købt, der ikke skal tøes op.

 

Der mangler en indholdsdeklaration! Hvad er hvad- og hvad er det lavet af?! Her var det ligesom en lykkepose: Nå, det her er Dag 2, hvad pokker er det her grønne stads så?!

Og hvad er der i den kødløse Bolognese, for den smagte virkelig godt! Mmmm. ;-P

 

Men ellers er resultatet at det er for dyrt, for dårligt deklareret (udover det frosne vand i kartoner), og at der var for meget unødvendig emballage i plastic. Men at dag 1,2,3 ikke fortalte HVAD, der er i. Noget ankom også i umærkede plastposer, der måtte jeg også gætte mig frem. Men er det her spinat? Eller hvad?! Hvad er den der urteolie? Hvor?

 

Vi fik da noget spændende mad, hvis jeg kan sige det sådan, og det er godt, at vi ikke har faste spisetider, men måske ville vi foretrække FØR midnat, når man tror, opskriften er i en nogenlunde logisk rækkefølge- så vi ikke bliver til Gremlins?!

->

 

Men det kan jeg altså ikke anbefale, dyrt, svingende kvalitet af råvarer (frossen pasta?! Bugger!), manglende mærkning (også dato! Holdbarhed!), dårlige opskriftsanvisninger. Og for megen emballage.

 

De får ½ *. For Den kødløse Bolognese tomatsauce- var god. Slupre!

 

Min stakkels mand troede vist, de var en vegetarisk udgave af Dansk Fryse Økonomi.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider