Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kontakt til Spotify?
Forfatter: 
Dato:  10-12-2013 13:11

Hej

 

Er der nogen, som kan hjælpe mig med hvordan jeg kan komme i kontakt med Spotify?

Jeg plejede at have et premium abonnement, men pludselig efter en stor update i oktober forsvandt mine playlister og de reklamerer hele tiden for at jeg skal skifte til premium abonnement. Deres hjemmeside er ærlig talt ikke til nogen hjælp, den er faktisk mest en reklame for dem selv og jeg kan simpelthen ikke gennemskue den.

 

Kan I hjælpe? Alternativt fortælle mig hvordan jeg forhindrer dem i at trække flere penge fra min konto, nu hvor jeg ikke får det jeg betaler for?

 

Mvh Louise



Araberen blev skabt af Vinden.
Han er den vind, jeg lever af...

1
0
Svar på denne tråd
 
 google er din ven :)
Forfatter: 
Dato:  10-12-2013 14:05

M.v.h.

Britta T.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Spotify
Forfatter: 
Dato:  08-09-2014 14:39

Hej Louise, jeg kan godt se at det er længe siden du har oprettet denne tråd, men jeg er lige nu i fuldstændig samme situation som du var. Så tænkte om du evt. lige kort kunne fortælle, hvad du gjorde? Og om du fik dine playlister tilbage? :D

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spotify
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 04:27

Hej Anja.

 

Jeg mener at huske, at jeg kontaktede Spotify på linket.

 

Det var noget værre rod, hvor en bug efter en opdatering havde gjort at mit login var blevet registreret på to forskellige konti.

 

Men i løbet af et par uger fik de fundet min rigtige konto frem inklusiv mine playlister :)

 

Mvh og pøjpøj fra Louise



Araberen blev skabt af Vinden.
Han er den vind, jeg lever af...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ABONNEMANT
Forfatter: 
Dato:  29-06-2018 07:18

JEG VIL AFMELDE SPORTIFY

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider