Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lago Light - nye billeder!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 17:00

 

 

Billede


Nye Billeder af Lago Light - Hesten som jeg modtog i starten af august i år og som skabte stor debat!

www.heste-nettet.dk/forum/1/2362264/ 2362264/

 

Her er han så 3,5 måneder senere og meget mere sund at se på.

Han mangler stadigvæk mange muskler og kan også godt komme sig mere, men det tager laaang tid, hvis det skal gøres ordentligt - og det skal det!

Han rides nu - ´frem og ned` og gør store fremskridt. I dag prøvede han sit første spring og stod det til ham, så skulle det vist bare sættes op ;)

En dejlig og sød hest, som går lige i hjertet <3
Hverken dyrlæger, smede, kioprakter, os eller andre har kunne finde anden fejl ved Lago, ikke andet end han var sultet og misforstået. Det står nu absolut klart, denne hest skal IKKE aflives, men har derimod et langt og godt hesteliv foran sig, hvor han hver dag vil blive elsket og forstået!



Billede






Billede




Billede

 

 

 

r

Billede




<3

25
0
Svar på denne tråd
 
 ejercertifikat?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 17:51

Nu bliver jeg nødt til lige at spørge...

 

Har du fået dit ejercertifikat? :)

Og hesten ser da 800 gange bedre ud end på de første billeder!


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

1
0
Svar på denne tråd
 
 hesten ser
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 18:58

100 gange bedre ud end i din oprindelige tråd....

 

Thumps up for det....

 

Men det stikker mig alvorligt i øjnene at du skriver fra en en anonym "adresse" - helt i tråd med mange indlæg i din oprindelige tråd hvor alverdens HN'ere skriver anonymt....- det er no-go i mine øjne.

 

Enten opretter man/melder ind i en debat - og gør det ærligt og åbenlyst. Eller også melder man man slet ikke ind.

 

Held og lykke med hesten....han ser skøn ud og jeg ønsker dig og hesten det bedste af det bedste....

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
2
5
Svar på denne tråd
 
 hesten ser
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 18:59

100 gange bedre ud end i din oprindelige tråd....

 

Thumps up for det....

 

Men det stikker mig alvorligt i øjnene at du skriver fra en en anonym "adresse" - helt i tråd med mange indlæg i din oprindelige tråd hvor alverdens HN'ere skriver anonymt....- det er no-go i mine øjne.

 

Enten opretter man/melder ind i en debat - og gør det ærligt og åbenlyst. Eller også melder man man slet ikke ind.

 

Held og lykke med hesten....han ser skøn ud og jeg ønsker dig og hesten det bedste af det bedste....

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
2
4
Svar på denne tråd
 
 Lago-Light
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 19:28

Cecilie A P Jeg har fået mit ejercertifikat :)

 

Adian, det har nu aldrig været meningen at være hemmelig, men dengang jeg blev brugere af hestenettet var det mere for at se på annoncer, så tror slet ikke jeg har udfyldt noget som helst og hverken bevidst eller ubevidst.

 

Hilsen Lene


1
0
Svar på denne tråd
 
 Annette..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 19:37

Hvor anonym er man lige, når man flasher såvel sig selv som hesten på billeder, som det sker i denne tråd ;-) :-) :-D

 

Jeg synes alle indlæg kan være reelle, uanset hvor mange oplysninger man så holder skjult. Hvad skal man også bruge dem til?

 

Det vigtigste for mig er, at folk kalder sig det samme fra gang til gang. Jeg kan sagtens huske folk og 'lære dem at kende' ud fra det de skriver, selv om der ikke er opgivet navn og adresse.

 

Lene- rigtigt flot arbejde du har gjort med Lago Light og tillykke med ham :-)

9
0
Svar på denne tråd
 
 Smukt!!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 21:01

Hvor er det bare skide flot gjort af dig!!

 

Jeg faldt tilfældigt over denne tråd og tænkte "sikke dog en flot hest" og så kom jeg til at trykke på linket til den gamle tråd og fik mildest talt et chok af rang!

 

Jeg synes simpelthen lige, at du skal vide at jeg tager hatten af for dig, for det arbejde du har lagt i den hest!!

 

Hvor er det fedt. at der rent faktisk findes mennesker som dig, der vil kæmpe for hesten!!

 

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke fremover!!

 

 

Mvh

Jeannett


Mosegårdens Rex

FHF

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot!!!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 22:42

Hvor er det dog skønt at se!!!

 

Har btw stadig ikke fået svar på den mail jeg sendte til hende der havde ham før dig.. Det siger altså mig en del..... Men når alt kommer til alt, er det vigtigst at hesten har det godt og at du har fået ejercertifikatet!


Mvh. Line Vennekilde


Kashmir.. <3 Den eneste der rigtig dur<3

1
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 12:22

Sikke da en kriminalroman af de mere "spaendende".

 

Hvor er han blevet flot at se paa og I ser saa glade ud sammen. Hurra for dit store arbejde og vedholdende vaesen.

 

Jeg glaeder mig til mere nyt fra jer.


Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en fin hyp
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 12:57

Og jeg er ret sikker på at jeg kender rytteren på billederne :D

 

det ser jo bare super fint ud :)


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke al ros til mig..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 08:34

Nu var det selvfølgelig mig der har købt Lago og dermed gav ham en chance, jeg har betalt hvad der skulle betales for han fik det godt igen. Andre mennesker har været med i pasningen. Hvad angår ridning er det ikke mig, da jeg har følt at jeg har været for tung til ham, når han var så muskelfattig. Pigen på billedet rider ham nu og har ham som sin egen, hun elsker ham og passer på ham hver eneste dag. Jeg tror de to får MAAAANGE år sammen. Alt i alt ville dette ikke lykkedes unden mange kærlige og forstående mennesker.
I hører fra os igen, måske vi sætter flere billeder ind på den anden side af vinteren og mon så ikke vi igen ser stor forskel :)


3
0
Svar på denne tråd
 
 Det ser i hvert fald rigtig godt ud
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 08:37

og rytteren på billedet ser ud til at passe rigtig godt til ham :)

 

Jeg håber i hvert fald at I får rigtig mange gode dage med Lago Light. Han ser i hvert fald ud til at være en rigtig dejlig hyp!

 

... Nu fik jeg så læst den gamle tråd, og kan se at han er kommet til Bornholm, så gav det pludselig mere mening at jeg kender rytteren på billederne


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig!
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 16:22

Ja han er nemlig kommet til Bornholm og har "mødt" en rigtig sød pige, som heldig ´vis er kendt for det gode <3


1
0
Svar på denne tråd
 
 fedt TS
Forfatter: 
Dato:  29-11-2013 19:21

mange gange tillykke med din dejlige hest, og godt kæmpet

0
0
Svar på denne tråd
 
 lago-light
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 19:15

er idag den lykkelige ejer af LAGO-LIGHT og starter stævner på ham,,han er blevet en rigtig fin og dejlig hest som dog har krævet meget tid og tåldmodighed men han har været det værd vh line det er mig som rider lago på de billeder som er sat ind i denne tråd øvers oppe

12
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 19:35

Hvor er det dejligt at høre.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

2
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt at se hesten
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 22:30

trives og endelig får den behandling han burde have haft hele livet..... nogle må sidde med en grim smag sådan som han så ud dengang, håber der er myndigheder der holder øje med det sted hvor de behandler heste så skidt.

 

 

Ønsker Lago og hans søde rytter alt muligt held i fremtiden og takker holger danske for at redde denne smukke hest fra det forfærdelige liv han kom fra(det var vist i sidste sekund),-

3
0
Svar på denne tråd
 
 lago-light
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 23:26

ja han er idag en flot hest som nu har tillid til mennesker igen og nyder menneskers selskab,,han har fået troen på at alt nok skal lykkedes og han yder sit bedste vi har nu brugt 1 år på at bygge ham op kropsmæssigt så han fik tiden til at klare de opgaver han blev stillet for og alt det han ikke kunne, han valgte i starten at give op når man præsenterede ham for en opgave for han var klar over at han ikke kunne men nu er der kommet gejst i ham og han arbejder sammen med mig nu og ikke imod som han gjorde i starten,,han kan alt det grundlæggende så som at gå i trailer nu og blive klippet og stå i spildtov og komme til stævner og rent faktisk også at gennemføre disse,,jeg sætter billeder ind så snart jeg finder ud af hvordan man gør

5
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 23:34

Jamen Line må vi så ikke se nogle nye billeder af ham?

 

og tillykke med ham, han er en fantastisk smuk hest.


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Det hele er endt godt
Forfatter: 
Dato:  03-01-2015 21:16

Tak til Alexandre for de fine ord
- og ja det var vist i sidste øjeblik. Jeg glemmer aldrig hvor chokeret jeg blev, da han trådte ud af lastbilen, så chokeret at jeg måtte sætte mig ned imens tårene bare trillede ned af mine kinder :,(

Lago og Line fandt hinanden og først var det ikke meningen at han skulle sælges, da jeg ville have styr på hvad der skulle blive af ham resten af hans liv.
Da Line havde lånt ham et stykke tid var hun blevet rigtig glad for ham og hun havde/har ham opstaldet det bedste sted en hest kan ønske. Vi indgik en god aftale, herunder at Line aldrig må sælge ham. Hvis hun ikke skal have ham mere, så skal jeg have ham tilbage eller så skal han have fred, da han ikke har fortjent flere dårlige oplevelser i sit liv.
Jeg er dog sikker på at Line for evigt beholder ham og at de to nok skal få et hav af gode oplevelser sammen.
Line har lagt mange timer i ham, men det hårde arbejde har betalt sig og når man i dag ser ham på film og billeder, Ja så er det bare fantastisk. Hver gang jeg ser et billede eller en film af ham på Facebook, så glædes jeg og samtidig bliver jeg både glad og stolt over at jeg var den så købte ham dengang og at så mange mennesker hjalp og bekymrede sig, så han i dag har fundet stor kærlighed og et trygt hjem


4
0
Svar på denne tråd
 
 lago-light
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 01:47

lidt billeder af lago light

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Han er da vist...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 10:40

... gå fra at være Lago Light til Lago DeLight


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 lago light
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 13:25

Billede

 

Billede

lago light og mig har været til stævne idag lc 1 66 % og en 2 plads og lc 2 til 63,4 % og en 3 plads,,er meget stolt af denne dejlige dreng som bare var så sød og fin

 

9
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider