Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 "Heste-parret" i Luksusfælden?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2013 13:31

Er der nogen derude, der ved, hvordan det er gået Yvonn og Mark, der var med i Luksusfælden? Sådan - bag ved kameraerne? Hjalp hendes forældre? Kom de af med gården og hestene?

 

Jeg kan godt sætte mig ind i, at det virkelig (!!) må være svært at skulle skille sig af med sit hjerteblod, men på den anden side, så har jeg også svært ved at se, hvordan man kan klatte så mange penge væk, og at det kan være så svært at forstå, at gæld, SU og gård med heste IKKE kan hænge sammen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ser ikke den slags..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2013 13:56

.. udsendelser, men da en kollega berettede om den, blev jeg alligevel nysgerrig, og brugte lige 5 min. på google. Det kunne du jo også gøre ;)

 

www.bt.dk/film-og-tv/mark-og-yvonne- raser-luksusfaelden-har-kostet-os- dyrt

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaa............
Forfatter: 
Dato:  07-11-2013 07:51

Selv om de anklager luksusfælden for at være de dumme, ja så er det da godt nok deres eget ansvar, at de har klatet deres penge væk på den måde.

 

Jeg ville da godt nok være flov, hvis det var mig der havde ødelagt min økonomi på den måde.

De skriver at de kun ønskede at være med i programmet, grundet at de så håbede luksusfælden kunne presse deres kreditforbindelse. Utroligt at de er så dumme, at de tror at luksus fælden kommer og klapper dem på skulderen og sige åhh ja i er da bare så gode, nu skal vi klare jeres bank for jer, men uden at være kritisk over for jeres forbug.

 

Bliv dog voksen..

 




IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

 

21
0
Svar på denne tråd
 
 Den korte..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2013 08:27

beskrivelse som BT kommer med, der er jeg chokket..

 

De har måske tjent 25 millioner til sammen og har på bedste vis klattet lortet væk og blive så tøsefornærmet over at skulle sælge ud af materielle gode, heste og bil..

 

Tag jer dog sammen og bliv voksne.. Forventer folk der deltager i Luksusfælden at de kan blive ved med at leve et liv i luksus.?

 


 

Prima hø i minibig sælges

Befinder sig i 7330, Brande

11
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2013 15:13

Jeg sad og tænkte at det var meget uovervejet at begynde at læse. De tjente gode penge før, og jeg fatter ikke at de ikke har sparet op, eller udskudt studierne og sparet op.

 

Jeg tror de havde regnet med at luksusfælden på en eller anden måde ville fixe det så de kunne forsætte deres luksus livsstil, OG studere imens.

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 10:16

Sif: Jeg har læst den artikel (og flere andre, for den sags skyld), men der STÅR jo ikke noget i den. Jo, brok, men bare, at det ellers "går OK", og hvis man har set udsendelsen, ville man nok også vide, at det siger ikke så meget Jeg havde måske håbet at nogle heste-folk i området kendte noget til dem??

 

Og ja, jeg er enig med jer andre i, at det var et vildt program Jeg har sjældent set nogen, der var så virkelighedsfjerne som de to. Og det var da bare bragende ærligeligt at de havde klattet alle deres penge væk uden tanke for fremtiden og for opsparing. Men jeg synes også de havde nogle helt gale forventninger til, hvad sådan et par eksperter kunne hjælpe med. Der blev jo sagt til dem igen og igen, at de selv måtte tage konsekvenserne af deres valg (SU=ingen penge til heste), men det var fuldstændig uforståeligt for dem. Skræmmende...

4
0
Svar på denne tråd
 
 Der står da...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 11:43

... At de synes det går bedre med økonomien selvom de stadig kæmper, og at manden har fået job i Norge...

 

Hilsen Sif

 


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 12:30

Der var bare væsentligt flere åbne spørgsmål, da programmet sluttede.

 

Blev hestene virkeligt solgt? Og står de der stadig, som de åbenbart aftalte med køber.

Hvor meget job til hvor mange penge? (De havde brug for HØJ indtægt)

Vil hun stadig studere?

Kan de undgå tvangsauktion i fremtiden?

 

Aj, det er måske også for meget forlangt at ville vide den slags, men modsat de andre programmer, gik eksperterne/værterene virkelig derfra med uforrettet sag, og man bliver sgu næsten helt bekymret, for ikke at sige: meget nysgerrig på, hvordan de vil klare det hele...

2
1
Svar på denne tråd
 
 Mine tæer..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 14:34

...blev så krumme den aften jeg så det program, at de kun med nød og næpppe er blevet rettet ud igen...

 

Jeg blev simpelthen helt arrig, havde nærmest lyst til at slå dem. Hvordan kan man være så DUM?

Og blive tøsefornærmet og tudefjæs når der kommer nogen med konkrete forslag til at få rettet op på den synkende skude...

 

Jeg er egentlig også ret nysgerrig efter at vide hvordan det er gået dem, og min knap så sympatiske side håber de har fattet det på den hårde måde, at gården er solgt på tvang og de sidder i en lille lejlighed og begynder af forstå pointen.

 

Mit mere sympatiske jeg håber selvfølgelig hendes mor har betalt en helvedes masse penge og reddet deres røv så de kan leve i sus og dus som de mener de fortjener og bare har krav på....

 

Anyone i Suldrup eller omegn der kan kaste lys over sagen?






Bailey er - et lille stykke vidunder med pels og 4 ben og det mest bedårende frække fjæs man kan tænke sig!

Min Tyske Pinscher...selvfølgelig...

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 uden at ha' set udsendelsen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 16:06

synes jeg at det er katastrofalt at nogle mennesker i seriøs økonomisk krise, forventer - eller tror, at deres problemer kan løses via et tv-program....

 

Harm bliver jeg også....for hver gang en "debitor" slipper for betaling af deres håbløse gæld, står andre og betaler og skal i det samlede regnestykke betale fordi der findes klovnehoveder der ikke kan styre deres økonomi....

 

KH:)Annette (der synes der mangler et fag i folkeskolen idag - økonomisk bevidsthed)




rigtige piger rider hver dag
17
0
Svar på denne tråd
 
 Iiih hvor typisk
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 19:50

Så blev hestefolket generelt lige sat i bås endnu engang med et par blanke fjolser uden sans for at føre et alm. liv:S

 

Wow hvor er de blanke at høre på de to.. Hva regner de med.. at licenspengene skal betale at de kan leve videre på andres regning i sus og dus:/

2
2
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 20:14

Ja, jeg håber da bestemt ikke folk kommer til at tro, at det er et generelt billede af heste-folk

 

Her i husholdningen har hesten sit eget budget og sin egen konto. Det fungerer super Og når jeg taler med andre heste-folk er det åbenbart heller ikke fuldstændig unormalt med en heste-konto, selvom min bankrådgiver dog ikke havde været med til at oprette sådan én før

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 02:01

Og her kommer min konsevartive holdning:

Gårdspladsen er tilgroet og huset er ved at falde fra hinanden - hestene går på jordfold op af ejendommen mm - og det alene, er nok til min mistro - og jeg tro parret faktisk har lejet sig ind

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Djdufjxkdb
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 10:57

De er da håbløst dumme. TÆNK at have brugt så mange millioner på ingenting og så oven i købet ende med at skylde 2 mill. Væk.

den "bedste" kommentar kommer dog, da hun bliver spurgt om ikke de havde overvejet om deres udgifter stemte overens med indtægt når de valgte at studere, hvor til hun svarer "jo, men man forventer jo heller ikke at der pludselig kommer en elregning". Skal man grine eller græde her? Og ligeledes hendes kommentar til deres afholdte bryllup til 30000 kr., 3 uger efter at elselskabet havde lukket af for strømmen , hvor hun siger "vi trængte bare til en dag hvor vi ikke skulle tænke på økonomi". Jeg er virkelig forarget over den umodenhed. Det er jo sørgeligt!!!


*** Hilsen Mette ***


* Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *




7
0
Svar på denne tråd
 
 Spis liiige brød til!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 11:11

 

Det er jo ikke nyt at hestemennesker er ... øhhh ... ½-fattige..

 

 

Nu kender jeg ikk parret og se ikke den program serie; Men nu og da er jeg kommet til at zappe henover udsendelsen.

 

Derfor kan jeg godt undre mig og alligevel ikke.

 

Det er jo ikke første gang, at folk som har tjent x-antal millioner og har haft et voldsomt privat forbrug, havner i det program... .

 

Der var jo også en Frederik Fetterlein med (Jan.'12), og en Katja K (Feb.'13) og der har sikkert været en del andre "kendte". At programmet til dels "kører" på kendte personer, kan man så mene om, hvad man vil.. ..

 

 

Jeg tror som Annette skriver, at børn i skolen skulle til at regner med kr. og øre frem for bananer, elefanter eller hvad det er der så end regner i!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 MonaK..
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 12:04

Misforstår jeg , de har lejet sig ind ???

Nå de har skam købt stedet, og skylder ca 1,5 mill på det.
Ejendomsmægler vudere det til max 500 tusinde, da det jo skal have lavet, helt nyt tag og huset er fugtskadet og er generalt nedslidt.

 

Hestene var efter min mening magre, og gik på jordfold.

 

De var usympatiske at høre på, fik hissige anfald og gik, når udfaldet ikke var som de forventede.

Fattede ikke at strømmen, var slukket og huset gik på tvang om 60 dage..
De kunne jo sælge et føl om et år, for langt over 100 tusinde ????

De kunne ikke forstå, at kreditore, som dyrelæge, elselskab og kreditforeninger + 30 andre ikke bare kunne lukke op for penge kasserne og vente på de kunne betale, de var jo god for pengene om et år..

At de så på det år, sikkert var kommet til at skylde det dobbelte, det tænkte de ikke over...

Men godt at Norske Mor, havde penge og kunne sælge aktier, for endnu engang, redde deres røv..

40 og 42 og så rende til mor, fordi man selv har ødslet 25 mill væk.


8
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 15:04

Det er pinligt at se på.

 

Ikke på vilkår om jeg villle som mor betale for min unge+partner var så dumme! jeg ville overtage hestene, det skal jo ikke gå udover dem, de er født og købt af idioter, men ikke om jeg ville hjælpe på den anden måde.


 

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

 

Har nu fået helpart på den skønneste og mest vidunderlige hoppe :) <3

 

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 19:09

Nej jeg fattede heller ikke den med de føl som ville stige til over 100.000 på et år? Nogen der kan forklare hvordan det lige hænger sammen?

 

Anyway, hvis nogen har lyst til at se programmerne findes de på tv3play.dk

Den med økonomisk ansvarlighed som et fag i folkeskolen går jeg også ind for. Så kunne man lære de unge at kviklån aldrig er en god forretning, og man ender med at betale langt mere tilbage end det man købte. Gad vide hvad der blev af "man spare op til ting før man køber dem." som jeg er vokset op med.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så det også.
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 19:53

Hej.

 

Jeg så også det program og sad tilbage med en fornemmelse af at der var noget der ikke blev fortalt.

Jeg ved godt at her spiller klipning og formidlingen ind, men aligevel.....

Der hvor jeg tabte min medføgelse for paret, var da man så at de kom retur fra norge, og de fortalte at udstyret var solgt men de havde ikke fået pengene endnu. Så er det jeg tænker lidt, er det bare gemt hos hendes mor eller hvad? Vi andre skal da nok sørge for at pengene kommer før end en vare er solgt.

Jeg sætter også spørgesmålstegn ang hestene, blev de virkelig solgt på så kort tid, eller er der nogle der bare har sagt at de måske ville købe.

Jeg tænker bare på i forhold til hvor lang tid det kan tage at få solgt ting ellers, ikke kun heste realteret ting, men også huse mm.

 

Det plejer ellers at være nogle intressante udsendelser, men lige de 2 afsnit, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om.

 

Vh

Anja

2
0
Svar på denne tråd
 
 ADMK...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 21:01

Ja heste gik på jordfold men de var da ikke magre og de havde rigeligt med wrap/hø på folden.. Husk på det er varmblods heste.

 

men hold da op nogen fjolser de er men tror nu det var hestene der fik mad på "bordet" før de selv gjorde, så synes ikke de skal hænges op på at de ikke passede deres heste ;-)

 


 

 

R.I.P Sir Aidan Skye

 

Lykkelige ejer af Sir Aidan Skye !!



Hvorfor har mænd én hjernecelle mere end en hest?
Det er så de ikke drikker af spanden n...

5
2
Svar på denne tråd
 
 jo det tror
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 22:13

Jeg da nok lige de var.
ja der stod noget stråfoder på folden, men varmblod eller ej, man skal ikke kunne tælle alle ribben på flere meters afstand, og det kunne mand..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 20:01

Giver jer HELT ret i at hestene ikke så ud til at få det de burde. Også derfor jeg har give min bekymring videre til nogen der kan tage hånd om dt på fornuftig vis.

 

Billed taget direkte fra programmet:


Billede



Syntes ligesom at det siger det hele...




Anne


Ingen arme, ingen småkager!
8
1
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 20:48

...det er nu fuldblod men nevermind. Kan absolut ikke dømme to mennesker ud fra et tv program der er optaget over flere uger og så er klippet ned til 2x 45 min. Især ikke når der har været tydlige gnidninger mellem tvproduktionen og personerne.

 

Tror heller ikke nogen heste mistrives hos dem, Selvom at jeg er enig i at den fuldblods åring ikke ser godt ud. Der var en del dyrelæge regninger så vil ikke dømme nogen på det



For where your treasure is, your heart will be also.

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 21:12

Hold nu op den hest er tynd :( ALT for tynd - også af en fuldblodshest at være.

 

De var total tabt på gulvet de to. Hold nu op, tror næppe på de havde fået solgt nogle heste/føl til 100.000 kr. Yeah right.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-11-2013 09:22

Hold da op!! Den hest er i hvert fald alt for tynd. Men jeg vil nu også sige, at jeg næppe tror den er tynd af ond vilje, for de heste var virkelig deres et og alt. Altså for det første var det jo et program om manglende midler, men der blev også snakket om en stor dyrlægeregning, så der er altså bestemt sandsynlighed for, at der var i en syg hest i stalden... Der kan være mange grunde til at den er for tynd...

5
0
Svar på denne tråd
 
 både den og de andre udsendelser
Forfatter: 
Dato:  12-11-2013 21:13

der har folk godt nok tabt brikkerne.

 

fatter ikke at man kan være så blank om sin egen økonomi og at de bare smider 30.000 ud på et bryllup er totalt ude i hampen, og jeg fik også et lidt underligt indtryk af at de ting ikke rigtigt blev solgt, for hvorfor havde de så ingen penge? og køre helt til norge for at sælge det? det koster jo ikke gratis at køre til norge.

 

og hestene der var "solgt" lugtede langt væk af at de ville redde dem fra kreditorerne hvis huset røg på tvang. for hvorfor skulle folk købe "dyre" heste og så lade dem stå hvor de var? og hvorfor havde de ikke fået nogle penge for disse salg af heste?

 

niksen der var ugler i mosen...

6
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 22:00

Nej okay det billede er gået min næse forbi, den ser sgi ikke godt ud :-( Tager mine ord i mig igen..

 

Lagde bare mærke til der stod hø/wrap baller på folden og deres "rideheste" så fine ud i huld... og deres heste fik før mad end de selv gjorde, som der er en der skriver så lever og ånder de for de heste.

 


 

 

R.I.P Sir Aidan Skye

 

Lykkelige ejer af Sir Aidan Skye !!



Hvorfor har mænd én hjernecelle mere end en hest?
Det er så de ikke drikker af spanden n...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anne "Småkage"..
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 22:37

Billedet siger alt...Stakkels hest, hvornår har den sidst fået noget at spise ??? (føj, alle ribben kan tælles tydeligt)

 

Ikke dyrevelfærd. (burde meldes)

 

Og hvad er det i baggrunden ? små føl, hesteføl eller æselføl ?

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 20:00

Aner ikke hvordan de fodre, men tror de glemte den på billedet.. :/

 

Jeg har meldt dem, ikke for at være hysterisk, men for at de kan få hjælp. De taler i programmet om store dyrlæge regninger, så vi ved jo ikke om hesten har været igennem et sygdomsforløb, men jeg mener at de skal have hjælp til at tage hånd om det, så hestene ikke skal lide under deres manglende økonomiske evner. :)

 




Anne


Ingen arme, ingen småkager!
6
3
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 20:27

 

Hvordan i alverden kan man foretage en anmeldelse på et halv-gammelt TV program? . Ej det er lige et nummer FOR useriøst!

 

Mon ikke feks. hestens værn er obs på parret når de har udstillet sig selv på TV!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

4
6
Svar på denne tråd
 
 Onde ved dem
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 20:36

De var godt nok også onde ved dem.. Men jeg ved godt at de selv også er ekstremt dumme. :)


Jeg søger en part tæt ved mig! Jeg bor i Hvalsø, derfor der omkring. Kirke såbe, Tølløse osv?

Jeg elsker heste, og har redet i 8 år! :-)

Riding is a lifestyle..

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 09:40

Synes det er OK med en anmeldelse. Som sagt tror jeg ikke den hest er tynd, fordi de er onde, men tynd er den, og det er sgu fint, hvis der bliver tjekket op på det. Og det er jo ikke sikkert at Hestens Værn ser Luksusfælden. Vi har alle et ansvar for at sige til, hvis vi ser dyr, der mistrives, og det er bestemt ikke ondskabsfuldt at ingive en anmeldelse. Det KAN jo være, at man kan hjælpe hest og hesteejer gennem en sådan...

6
2
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 11:50

Jeg så rent faktisk også programmet, og jeg var også forarget over dem.

 

Jeg arbejder i et inkassofirma, og vi får også opringninger fra luksusfælden.

 

Det er desværre alt for nemt at skylde penge i dagens DK. Ja, du kan ryge i RKI, og ja, du kan komme i fogedretten. Men når du så har været der og er blevet erklæret insolvens, så er der ikke så meget mere for kreditorerne at gøre.

 

Og desværre møder jeg til tider de folk som er meget bevidste om det. Når de ringer ind, så vil de måske kun lige betale den regning de har til deres nuværende teleselskab, men alle de andre sager de har, er de ligeglade med.

 

Jeg synes også i den grad at der skulle privatøkonomi på skoleskemaet. Der er desværre også rigtig mange unge der ryger til inkasso.

 

Og inkasso er jo først det du ryger til når du har fået mindst 2 rykkere.

 

Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET! :-D

7
0
Svar på denne tråd
 
 man må da håbe
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 14:26

at nogle er grebet ind for ellers så er den hest ikke i live mere...

 

 

totalt ynkeligt par uden styr på noget som helst, stod bare og grinede undskyldende.

 

De tog sig virkelig ud som uansvarlige idioter i det program

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mark og Yvonne
Forfatter: 
Dato:  05-11-2016 23:00

Til oplysning.

 

De herinde som tror at i ved hvad i snakker om tager grueligt fejl.

Der er flere journalister som faktisk har kontaktet mig om de fejl der er i dette program og det skal dertil siges at dette var et allerede inden første udsendelse et aftalt program.

Ergo alt var aftalt på forhånd,så de som tror at dette er et "Realityshow" tager virkelig fejl.

Alle der var med viste hvad de skulle sige inden det startede.

Så lidt morsomt at i tror at det er virkelighed.

Vi blev jo alle betalt for at være med,så det er vel det samme som en "soapopera"

Men hyggeligt var det og søde mennesker at arbejde med og da alle var betalte skuespillere ser jeg virkelig ikke at i overhovedet kan bruge tid på at diskuterre dette.

Håber det bedste for for alle jer som ikke har noget liv og gider at bruge tid på at diskuterre noget så kedeligt som et skuespil.

 

Mvh

 

Mark Graversen

1
7
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor deltage i programmet?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2016 10:22

Nu da du har genoplivet denne meget gamle tråd Mark, vil du så ikke forklare noget ting for mig, som jeg virkelig ikke forstår ved det program?

 

De gange jeg har set luksusfælden har det rejst en del spørgsmål i mit hoved:

  1. Hvis det virkelig bare skuespil ( som du siger ) og hvis det er skuespil, hvorfor så melde sig til at deltage? Det er i min optik kun en latterliggørelse af deres personer og intet andet. Hvad forventede I at få ud af det?
  2. Kommer det bag på Dig, at folk bagefter snakker på programmet? Hvad havde I forventet, hvis I allerede inden programmets start vidste, hvordan programmet blev?

Du skriver :

 

"Håber det bedste for for alle jer som ikke har noget liv og gider at bruge tid på at diskuterre noget så kedeligt som et skuespil."

 

Da du nu efter 2 år genopliver en tråd omkring programmet, må denne sætning da ramme dig selv?

 

Hvis det virkelig bare er skuespil, er jeres økonomi så ikke dårlig?

Hvis ikke, undre denne artikkel mig også ( selvom BT ikke lige er troværdig kilde )

 

www.bt.dk/danmark/tidligere- millionaer-og-kendt-jockey-rasede- over-luksusfaelden-nu-er-hans-gaard- sa

 

Dette indlæg er IKKE et angreb, men virkelig fordi jeg ikke forstår, hvorfor man melder sig til det program og derefter forsvarer sig, når programmet skaber debat.

 


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

18
0
Svar på denne tråd
 
 Skuespil eller ej
Forfatter: 
Dato:  08-11-2016 12:28

Så er den udsendelse bare pinlig at se. Endnu mere pinligt at man som voksen menneske vil udstille sig selv på den måde, og tilmed tage fat i denne tråd igen.

 


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

8
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider