Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

opskrift på halmkasse på folden
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 17:03

jeg kunne godt tænke mig at lave en halm kasse til folden, som jeg kan fylde halm og wrap i,som hestene kan spise af, så jeg slipper for at det flyver rundt på hele ejendommen. den skal være så tung og stor så hestene ikke kan flytte rundt med den. har nemlig en lille shetlænder som klør røv op af de tønder jeg har stående nu, så de vælter..grr...derfor må jeg tænke i andre baner. er der nogen som ligger inde med en opskrift på en sådan halmkasse? så kom endelig frit frem med den.tænker noget med paller?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 20:02

Hehehe, Carina (aldersminde) Har haft lavet en, der er vist billeder af den på hendes profil, den var godt nok flot!... Så længe det varede

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 20:14

arh..hvis den ikke kunne holde, så er det vist ikke sådan en jeg skla lave..hehe....

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 20:19

Vi har en palle til at stå med 2 pallerammer oven på, som er skruet sammen så de ikke kan pilles af...

Hurtigt og nemt :)

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

sandie...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 20:25

kunne være en mulighed...tak...

0
0
Svar på denne tråd

høkasse....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2013 09:30

jeg skal have lavet en, der kan tage en bigballe, den bliver bygget op på en bund af 2 europaller, og så sandsynligvis med halvpaller på siden, og så hængsler på den ene side, så man kan sætte ballen ind fra siden. og nogle stolper og et tag. og så bliver det skruet sammen, mit sidste projekt blev lavet med søm, og det fandt jeg ud af var en dårlig ide, for der skal ikke meget træk til før det går fra hinanden igen.

p.t. slæber jeg ca. 20kg hø ud på folden 3-4 gange dagligt (her er der plads til en smiley med abnormt store armmuskler), da jeg har hestetyper der har tendens til forfangenhed.

Mvh Gitte

..og de 3 yhyh'er

Turf King hovsko str. 4 (135-140mm) sælges. kun prøvet på hesten. evt. bytte med andre hovsko i str. 5 .se billede på mit galleri (præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider