Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Svømme med delfiner Mallorca
Forfatter: 
Dato:  26-02-2013 11:58

Hej Ænder!

 

Er der nogle her der ved hvor man på Mallorca kan svømme med delfiner ikke de vilde.

 

Vi skal afsted i efterårsferien og glæder os

 

Glæder mig til at hører fra jer

 

 

god dag

 

Vh

Heidi


Hestenusser/hjælp søges i 2765 til 2 pensioneret drenge 2-3 gange om ugen

DAMESADEL SÆLGES.se min præs

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

Siglavy - du vil bliv savnet ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mallorca
Forfatter: 
Dato:  26-02-2013 13:33

Pragtfuldt at høre at du skal til dejlige Mallorca på ferie.

 

Mht at svømme med delfiner, skal du måske gøre dig nogle moralske overvejelser omkring dette.

 

Delfiner i fangenskab er ikke god dyrevelfærd. De mistrives ofte, da "små" bassiner strider meget mod deres naturlige sundhed og forgodtbefinde. Du kan læse lidt om det på WSPA hjemmeside: www.wspa.dk/din_hjaelp/kampagner/ delfiner-lider-i-fangenskab-stop- import-til-EU.aspx

 

Jeg vil anbefale at du søger et sted at svømme med delfiner i deres naturlige element - i havet - og først undersøger om arrangørerne tager hensyn og viser respekt for delfinerne i forbindelse med deres arrangement, inden du booker en (svømme)tur.

 

Beklager at jeg lige må komme med denne moralske "bøvs", men synes lige at jeg vil gøre dig opmærksom på det - jeg aner ikke om det er muligt at svømme med delfinerne på/omkring Mallorca, så kan desværre ikke hjælpe dig omkring dette spørgsmål.

 

Og ønsker dig en rigtig god ferie

 

Mange hilsner

Melina

 


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig ....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2013 13:47

Helt enig Melina, vil ikke bruge penge på shows mv - gerne som du skriver i deres naturlige miljø.

 

Men hvor på/omkring Mallorca er det så???

 

Er meget obs på alt mht dyr og velfærd.

 

Med vilde mente jeg man sejler ud og måske SER en delfin og bagefter kan man så springe i havet.

Jeg vil rigtig gerne klappe, svømme, mærke en delfin - gerne en der bliver behandlet godt.

 

Tak for indput og info

 

Flere bud på hvor i og omkring dejlige Mallorca vi kan svømme med en delfin??

 

god dag

 

vh

Heidi


Hestenusser/hjælp søges i 2765 til 2 pensioneret drenge 2-3 gange om ugen

DAMESADEL SÆLGES.se min præs

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

Siglavy - du vil bliv savnet ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Delfiner
Forfatter: 
Dato:  26-02-2013 19:44

Hej Heidi,

 

Jeg tror at du måske misforstår - en delfin er ikke tam, den er bare utrolig nysgerrig og hvis du vil have garanti for kunne klappe, svømme og mærke en delfin, kan det kun garanteres hvis du svømmer med en dresseret delfin og for at dressere en delfin er man nød til at holde den i fangenskab.

 

Ellers er der kun alternativet med at sejle ud og håbe at de nysgerrigt opsøger en og vil "lege" med en i vandet.

 

Mange hilsner

Melina

 


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis man
Forfatter: 
Dato:  26-02-2013 20:21

ønsker at svømme med vilde delfiner på Mallorca, er eneste mulighed at møde dem på havet.

I Alcudia mener jeg at der findes både, som man kan tage ud med og kikke efter delfiner, og måske få lov at hoppe i baljen til dem.

 

Ellers skal du til Rødehavet, i Eilat tror jeg det er muligt fra stranden og under opsyn.

 

mvh

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider