Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Konstante nakke smerter
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:17

Jeg har simpelthen konstant ondt i min nakke... jeg har forsøgt med fysioterapi, kiropraktor, massør ja endda kraniosakral terapi men intet hjælper.

 

Nogen gange har jeg, efter en behandling, lindring i et par dage men så er smerterne der igen.

 

Som sådan er det ikke en AV AV smerter - men mere spændinger i nakken som så ofte går ned i skuldrene.

 

Det eneste der nogen gange lindre er når jeg har redet, men ellers er spændingerne der hele tiden.

 

jeg har fået øvelser fra min fys, og siddet tit og laver dem fx på arbejdet - jeg har kontor job. Men igen hjælper det kun meget kortvarigt.

 

Nogen der har nogle gode råd ?


Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:18

Ja blive undersøgt grundigere.

 

Min mor har samme smerter som dig, plus hun lider af svimmelhed og migræneanfald.

 

Hun blev scannet i nakken og havde slidgigt.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Røntgen
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 14:34

Jeg har de samme symptomer, og røntgen/MR-scanning afslørede sammenvoksede nakkehvirvler.


Mvh. Charlotte


Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.


Sælges:


Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

0
0
Svar på denne tråd
 
 wwwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  11-12-2012 16:03

Jeg giver de andre ret i at du skal blive undersøgt NU.

I følge nye regler fra april 2012 kan din egen læge nu henvise til en mr scanning. På den måde spare du en masse ventetid med først at skulle til en speciel læge, der så måske henviser dig.

Held og lykke med det


Pragtfuld prinsessepony sælges. Spændene farver, let at ride. Går nemt i trailer og lastbil. Stævnevant. Se mere på min præsentation.

 

 

Sulten?

www.halv-gris.dk






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider