Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Idé til sjovt indpakket pengegave
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 23:34

Vores datters klassekammerater ønsker sig sædvanligvis pengegaver. Vi er kommet over den fase, hvor vi stædigt fastholdt, at gaven ikke skulle bestå af penge. SÅ.... alle gode idéer til hvordan man kan servere 25 kr i en fantasifuld indpakning modtages med taknemmelighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 gaver.
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 23:36

Vi har en gang givet 500 kr i 1 kr

De var klisteret ind mellem to lag klar pakketape.


 

mvh PiaR


quantum in me fuit

 

 

Stor smuk Norsk Skovkattekilling sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  20-09-2012 23:57

 

 

Foldet som vasketøj på tørresnor

 


Billede




Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

 


SØGER et stort og solidt skab

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 00:06

Sabrina, hvordan folder man mønterne

 

Lav et pengetræ. Et par fine grene og i binder mønterne op, eks. med gavebånd (her vil det selvfølgelig være en fordel at bruge mønter med hul i )

Størrelsen på træet vælger i jo selv, ved at vælge om det skal være 1, 2 eller 5 kr....

 


Belinda

 

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

 

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 00:13

 

 

Sorry, jeg var hurtig og så ikke lige at det drejede sig om 25 kr.

 

NÅ men så kan de serveres som "Cool Cash" ... Man fryser vand og mønter i flere lag, i en beholder - husk en kraftig snor i en mønt .. Så ender man med en isblok fuld af mønter som han hænges på et stativ og dryppe ned i en bakke under hele festen - og så bliver man afbrudt hver gang der ryger en mønt med .. det er meget skægt


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

 


SØGER et stort og solidt skab

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Penge træ
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 07:44

Har til konfirmation, 18 års, og studenter gilde fået sjove pengegaver :-) Min moster gav min 500 kr. i 1 kr. som hun havde lavet en kransekage af :-) Min farmor og farfar havde lavet sommerfugle, hvoer 50'kr var vinger.

 

Har fået penge'træer i mange varriationer, både med sedler sat på, men også med mønter som er bundet fast i en snor til grenen, så de hænger ned.

 

Håber du kunne bruge min families ideer

 

Held og lykke med det :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mulighederne er mange
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 08:18

Bag dem ind i en fin pyntet cupcake eller en fødselsdagsbolle :)

 

Find en gammel bog, lav hul i siderne og kom mønterne i "det hemmelige rum"

 

Lav en lille origamiæske

 

Lav en halskæde (det kan faktisk blive rigtig fint hvis i har lidt perler liggende.

 

Jeg kan selvfølgelig godt se at beløbets størrelse begrænser fantasien, indpakningen skal jo nødig være dyrere end indholdet :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pude betræk
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 09:28

Du kan sy en pude og feks. sy forbogstav eller navn på med 1 kr. Det kan gå hvis det er Ib eller Ida. .

 

Tænker at penge kommer langt omkring og kan være smæk fyldt med bakterier, så husk grundig rengøring, hvis du vælger en spiselig indpakning. .

 

I vores klasse samles der ind til en fælles gave = en størrere ting. Måske i kunne overveje, at gå sammen om et gavekort til en bestemt butik?


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Islænder udlånes.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 10:35

Min datter fik engang 25 kr. frosset ind i en isterning...

 

Ellers har jeg brugt at putte mønter ind i en ballon eller som PiaR - Enkroner mellem to stykker klar tape.



Mvh Charlotte


Livet er en fest, og du er inviteret...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 10:55

Min datter fik på et tidspunkt gavekort til biffen, hvor 2 veninder fra klassen var gået sammen. Det var et hit.

 

 


sagde Charlotte

 

med Malú og Musse

en oldenborg og en pippipony

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 spiselig indpakning
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 10:58

Tænker at penge kommer langt omkring og kan være smæk fyldt med bakterier, så husk grundig rengøring, hvis du vælger en spiselig indpakning.

 

Udover at de fleste nok ville undlade at spise kagen, så dør langt de fleste bakterier ved 70 grader, så en bakteriebombe bliver det næppe ;)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 1243456
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 10:58

Ja, der står vi også ofte - og ender også ofte med en flad pakke, hvor indholdet ikke er til, at tage fejl af :-)

 

Til pigerne bruger vi sommetider en aflagt smykke-æske.

Ellers er den med bollen, eller kagen også altid et hit - også for ungerne at lave! Og så laver man jo ikke bare 1 portion - så der var eftermiddagskaffen reddet - i samme hug :-)

 

Klistret i et kort, hvor der er skrevet et hjemmegjort digt (mest piger), eller printet fotos ud, fra børnehaveklassen og op til den nuværende klasse - så bliver det også en meget personlig gave.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil faktisk gå så langt
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 10:59

at jeg tror grundig rengøring med visse kemikalier er langt farligere en døde bakterier af naturlig ophav :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 11:36

Gå på jagt, og find 100 25-øre! Det bliver modtager GARANETERET (ikke) glad for ;D

 

Spøg til side, så husker jeg stadig den dag i dag, da min veninde kom med 10 eller 20kr, som var inde i en flødebolle fra Frellsen. Hun havde skåret et lille hul nede ved bunden, puttet mønten ind, og så forsigtigt smeltet det til igen :)


 

Bissen

Tomorrow - do better

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bissen (tidl Duke)
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 11:40

Gå på jagt, og find 100 25-øre! Det bliver modtager GARANETERET (ikke) glad for

 

Rigtig dårlig ide - 25 ørene er udgåede..


 

mvh PiaR


quantum in me fuit

 

 

Stor smuk Norsk Skovkattekilling sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 12:01

Jeg lavede på et tidspunkt nogle blomster (udklippet silkepapir på blomsterpinde og så 20'ere klistret i midten som knoppen) og så stukket dem ned i en rigtig blomst.

Den grådige modtager opdagede det dog ikke, hun havde lige åbnet et lille hul og sagt "åh. en blomst" og gået videre til næste pakke, inden at moderen så nævnte det overfor hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 12:25

PiaR: ... det var jo netop min pointe, og præcis derfor modtager på ingen måde ville kunne lide den


 

Bissen

Tomorrow - do better

0
0
Svar på denne tråd
 
 stort glas med låg
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 14:21

Da jeg gik i de mså klasser i folkeskolen, gik jeg i klasse med en, hvis gave altid var eftertragtet.

 

Den der havde fødselsdag fik en stor glas krukke med låg.. i glasset var der fyldt op med pop corn og slik, og imellem alle godterne, så der 20 eller 25 kr på en snor, så de kunne ses udefra..

 

Den gave var alle bare helt vilde med.. og selvom alle vidste, at Maria kom med lige den gave, så glædede vi os alle til at modtage den... nu ved jeg ikke, hvor gammel din datter er.. men gavens størrelse taget i betragtning, så er vi vel ude i folkeskolens mindre klasse?



MONICA & Sussi Solskin
Rosso vil altid være i vore tanker


{>


R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 16:50

Sidst jeg var til konfirmation puttede jeg penge i omkring 20 balloner og bandt dem på en snor. Det vakte megen morskab hos modtageren (og hos alle der så mig på vej til fest i lang kjole og balloner på snor....) :-)

 

 



Hilsen Rikke

RIP Kenzo

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind mange tak...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 18:28

... hvor er I dog fantasifulde Nu er der sørme noget at vælge imellem for den lille dame, og I har ret - det er folkeskolens mindre klasser og vi skal give 2 piger gaver samtidig. Så nu kan vi afprøve 2 idéeer i eet hug

Bliv endelig ved at komme med tips - der er garanteret andre end mig der kan bruge dem Endnu engang tak.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 kreative
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 19:11

Hvor er i kreative...ja blive endelig ved . Vi skal til sølvbryllup hos naboen, og de skal også have en pengegave 3-400kr.

 

... flere ideer??

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-09-2012 21:11

Vi frøs 200 enkroner ned i en hjerteform.

 

En anden gang limede jeg dem op i en skifteramme, så der stod tillykke i enkroner.

 

Min datter fik til sidste fødselsdag en "penge-gris".... Det var en stor bagekartoffel, hvor pengene (25-30 kr) var sat som øjne, tryne og hale. Den blev hun rigtig glad for!

 

Maria


Hvis din hest er død,- så stå af!

 

Super sød ældre fjordhest sælges til godt hjem. Har pas og chip. Er passet med vaccinationer og smed. Incl sadel og trense......5000,- kr.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pengegave
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 00:08

 

 

Køb et plastik sæt med spand, skovl og si og fyld op med strandsand og gem mønter i, så skal man si sandet for at finde ud af hvor mange penge der er gemt i det... er prøvet flere gange med stor succes og både til drenge og piger...

 

 


Med venlig hilsen

Pia




* Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne *

R.I.P Lady Corona 1990 - 2010

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider