Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor er der VARMT i februar måned
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 10:33

Hej derude!

 

Hvis man skal sydpå i vinterferien uge 7 februar måned hvor er der så sol sommer og varmt samt godt badevand børnevenligt og prisbilligt???

 

Forslag

 

God dag

 

Heidi - nu arbejdsramt


DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives


Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

Siglavy - du vil blive savnet

1996-2012

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flyvetid og rejselængde
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 10:53

Snakker vi de almene chartermål med 3-5 timers flyvetid og en rejselængde på en uge vil jeg anbefale Egypten. Men det er stadig ikke VARMT VARMT. ca 18 til max 25 grader.

 

Alternativt skal i tage Luxor som ligger inde i landet. Her ligger temperaturen nogen grader højere og de stride vinde ved kysterne er ikke her. Man må så undvære stranden. Tilgengæld har man Nilens underskønne frodighed og et tons af seværdigheder, blot få min til få kilometer væk. Men bamseklub mm. nej det findes ikke, et meget voksent rejsemål..

 

Hvis du vil have det varmt, varmt er vi ude i destinationer som Thailand, Sri lanka mm.

 

Vi har selv bestilt til Thailand, men prisen er også en noget andet tæt på de 30.000

 

Tenerife (vist en bestemt sid af øen) finder nogen også varmt nok i Februar, jeg ville nok ikke....




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 10:58

De Canariske øer er typisk 20-25 grader i februar. Jeg har været både på Gran Canaria og Tenerife på den årstid, og hver gang har det været sommervejr.

Vil man have det varmere, skal man have pengepungen op af lommen :)


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 De Carnariske øere.....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 11:49

kan altså også være ret koldt og blæsende på det tidspunkt. Det har vi selv prøvet. Så jeg ville mere satse på Egypten, som er mere prisbilligt, med meget børnevenlige strande osv. Det skulle være supert godt. Vi skulle have været der i år, men vi turde ikke rigtig løbe an på det med al det uro der blussede op igen. Men nu ville jeg godt tage afsted.


Velgående hoppe efter Itsabrahma XX. Vil egne sig særdelse godt til dressur, spring, jagt el. military. Sælges til godt/ kærligt hjem AKUT. Giv et bud.

 

Bolig m. plads til heste søges til leje.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 12:26

Jordan skulle være dejligt varmt om vinteren :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Florida
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 14:28

Florida er varm i feb.

Og nej, det er ikke dyrere at tage derover end sydpå. Leveomkostningerne er vildt billige.

 

Mvh Helle


Retfærdighed er ikke at alle får lige meget.

Retfærdighed er, når man får, hvad man har behov for...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ¨xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 14:04

Tak for div tips.

 

Hvor i Egypten, de kanariske øer mv er der så børnevenligt og prismæssigt ok at komme til. Specielt Egypten lyder super lækkert.

Florida også men kan ikke finde gode tilbud på rejser dertil uden det koster rigtig meget.

 

God dag

 

mvh

Heidi


DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives


Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

Siglavy - du vil blive savnet

1996-2012

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brasilien..
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 15:23

også Rio, de har gode strande og man spiser fantastisk og billigt..

 

Men det er måske lidt over prisen

 

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 ferie*
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 19:27

tunesien


Se nye ting jeg har til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj :-)
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 21:58

Jeg har været på Tenerife ugen end uge 7, og der var altså næsten 25 grader hver dag :-) Den første dag regnede det, men ellers var vejret skønt :-)

 

Egypten var jeg i år i uge 7, der var omkring 25-27 grader hver dag :-) Jeg vil helt klart anbefale Hurghada på hotellet Grand Resort- Super lækket sted, super sødt personale, og både morgenmaden og aftensmaden var lækkert. Børnevenligt - der var et meget børnevenligt madbord, så var der brødbord, frugtbord og så forskellige madbord for de ikke kræsne. De prøvede at gøre det så europæisk som muligt.

 

Der var 2-4 pools. Jeg synes det var vildt lækkert. Vi lå dog ikke kun ved pools hele ugen, en dag tog vi til standen, en anden dag til Luxor, guide tur ind til bazaren :-)

 

Du må spørger, hvis du har flere spørgsmål :-)


Stephanie

- & fjordbollen Cox Tidselbjerg

Hjemmeside: Bricksite.com/CoxTidselbjerg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider