Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Turen går til Prag
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:19

i April. Normalt tager kæresten og jeg kun på ferie til Disneyland Paris (vi er dernede sammenlagt ca.3 uger om året og har årskort) men dette forår tager vi til Prag. Har lige købt flybilletterne. Har ikke været dernede i 9 år. Er der sket noget nyt? Og hvad ville du syntes var værd at se

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har været i
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 15:03

Prag 4 gange i de seneste år ;-)

 

De små haver på skråningerne nedenfor slottet, og også den lille have, Vrtbovska zahrada, som også er mere på højkant ;-) Det er dejlige steder med god udsigt (y)

 

Jeg ved ikke, om der er så meget nyt i Prag, men den er blevet mere og mere istandsat og smuk :-)

 

I øvrigt kan jeg anbefale den italienske restaurant, der ligger oppe ved strahov klosteret, der er den mest pragtfulde udsigt over byen, når man sidder på deres terrasse (y) (y)

 

Billede

 

Der må man hen, maden er også god - men ikke helt så billig, som de fleste andre steder i Prag. Petrinhøjen er til højre og slottet til venstre i billedet :-) Jeg tror, jeg er gået lige nedenfor restauranten, da jeg tog billedet, men det er bare et par meter. Restauranten ligger altså 'bag os' ;-)

 

 

 

 


:-) fra NinA



Læs teksten i dressurfordringerne grundigt (y) :-)

(men spring billederne over)


www.retskrivning.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider