Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 play.com
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 00:02

Hej HNér


Er der nogle af jer der har nogle erfaringer med det engelske site

play.com

Min kæreste og jeg har nemlig snart års dag, og derfor vil jeg glæde

ham med en gave, men det jeg gerne vil give ham, kan kun købes i

england, og er noget forsigtig og nervøs når det kommer til internet handel især fra udenlandske sider.

Så hvis der er nogle af jer derude, der har prøvet at handle hos dem, eller kender nogle der har, vil jeg meget gerne høre om jeres indtryk/oplevelse af firmaet.


Venlig hilsen Tine : )



En rigtig ven er en der kender en

for det gode og for det dårlige

og stadig holder af en.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 01:05

Hejsa! Jeg har brugt play.com ofte da det er billigere og det virker upåklageligt.


Vil dog sige at amazon.co.uk er bedre og endda en smule billigere, og så ankommer pakkerne altid i løbet af 2-4 dage, selv om siden siger at det kan tage op til 10 dage. Så vil helt klart anbefale amazon :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsigtig
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 09:18

Hej


Ja det er rigtigt at play.com er meget billig, men der er dog også en hage ved det. Normalt skal man ikke være bekymret for at handle med britiske sider, man risikerer ikke, at der kommer told oveni, fordi det er nethandel inden for EU. Problemet med play.com er, at selve firmaet er registreret på Isles of White, tror jeg nok, hvilket ikke er inden for EU, du risikerer derfor, at dine pakker bliver taget i tolden. Så bliver de meget forsinkede og er lige pludselig ikke længere så billige. Mange gange kan det gå godt, men når fælden klapper, er det altså surt!


Jeg ville også anbefale amazon i stedet, bare husk at bruge den britiske og ikke den amerikanske, som Mirkapigen også skriver.


Mvh


Bequin


~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bequin...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 10:59

Var slet ikke klar over at de sender fra udenfor EU.. Tak for info! Bliver udelukkende amazon fremover.


Ja husk endeligt amazon.co.uk og IKKE amazon.com :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 12:10

Mange tak, for svarene, så vil jeg bestille der fra istedet, : )


En rigtig ven er en der kender en

for det gode og for det dårlige

og stadig holder af en.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 10:22

brugt play i flere ÅR jeg har både købt bøger og film tror næsten halvdelen af mine film er derindefra og jeg har altså rundt regnet 500 Jeg har kun 1 gang oplevet at tolden tog den og det var sådan set ikke så galt.. Jeg bruger altid Play.com der har bare aldrig været problemer selv da jeg havde bestilt noget jeg ikke modtog sendte de bare en ny


De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider