Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HTC sync hvordan?
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 19:49

Hjælp...

Jeg har en HTC Magic og har taget nogle billeder og video af hesten, jeg gerne vil have overført til computeren. Men det vil ikke virke. HJÆLP

Jeg har været på htc hjemmesiden og hentet programmet og det gik vist fint. På et tidspunkt sagde den dog at jeg skulle deaktivere mit antivirus program, men det kan jeg ikke finde ud af (har Norton), så gik bare videre og den brokkede sig ikke.

Men når jeg putter mit usb kabel i mobil og computer sker der intet. Comp siger at legerenhed er fundet, men jeg kan ikke finde den. Når jeg åbner htc sync programmet skriver comp, at der mangler en enhed med forbindelse...

Hvad gør jeg forkert?

Please hjælp

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:02

Du skal slet ikke bruge sync programmet til at overføre billeder - jeg kan ikke huske hvad der står men der hvor du vælger sync, skal du vælge en anden mulighed.


Jeg brugte selv meget lang tid på det første gang - kan ikke helt huske hvad den rigtige mulighed var, da jeg ikke har den mobil mere.



Gitte

Systematik giver sikkerhed


Et mål uden en plan er bare en drøm.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hm......
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:26

Men under beskrivelsen for sync står der, at denne bruges til at hente bla video og billeder mellem tlf og computer og det er vel det jeg gerne vil, eller?

De andre jeg kan vælge hedder noget med ROM, hvor jeg kan tilpasse min mobil efter mine egne ønsker. Og disse sletter alle data på mobilen hvis de bliver installeret. Det vil jeg ikke.

What to do?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øh.....
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:29

Skal jeg aktivere noget på mobilen før det virker?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:38

Kan du se telefonen i din stifinder på PCen??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intet...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:48

Nej jeg kan ikke finde mobilen der. Men mobilen siger lyd og viser ikoner når stikket puttes i...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:53

Jeg ved intet om HTC, men er der et hukommelses-kort (SD eller andet) du kan tage ud?

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hukommelseskort
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 20:57

Ja der er et hukommelseskort.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hurra..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 21:03

Så virker det sørme . Fandt pludselig et sted på mobilen jeg skulle aktivere. Havde ellers lede grundigt... Tålmodighed har jeg jo ikke

Tak til jer der svarede

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider