Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gave til kærestens mor, hjælp?
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 12:44

De velkendte nervøse sommerfugle når man skal mødes sin kærligheds familie.
Dog har jeg mødt forældrene et par gange, men nu er jeg inviteret til en familie fødselsdag og jeg er simpelthen på bar bund hvad jeg skal købe!
Kæresten forslag er den traditionelle biografpakke fra Kvickley, (Tænkte at købe den ved selve biografen hvis dette skulle blive det endelige)
Men tænkte lidt selv på en kræser kurv til hende og manden med specielle lækkerier. Man bliver kun 45 en gang.
Men jeg er simpelthen sådan i tvivl,


Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!


"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."


Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gave...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 13:20

Kurven med lækkerier synes jeg lyder som en rigtig god og sød ide'. Det viser også at du har tænkt lidt over gaven. En biografpakke er jo sådan lidt en "nem løsning". Måske lidt for nem og upersonlig. Kurven er mere personlig uden at være for meget, for lækkerierne bliver jo spist.

Og bare rolig, det skal nok gå godt

God fornøjelse!


Lene



- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 13:23

Jeg havde kun kendt min mand i kort tid da min svigermor fyldte 50.


Jeg vidste hun var pjattet med honningkage - så jeg fik min far (der er bager/konditor) til at lave 50 små honningkagehjerter og 1 STORT med text på.


Det var lykken for hende med den gave - den var personlig og lækker. ;D


Synes tanken bag var lidt hyggelig og noget mere personlig end f.eks. en biotur. :)


Håber du finder på noget der falder i smag. :D


Mvh Louise.


Cava & Easter søger "opdragende legeonkel"

- Se min annonce her



Traver Action Speed


Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino


Dartmoor Anc-Neu Easter


Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 første gang.....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 13:31

jeg ville kikke nøje i min pengepung og overveje hvor meget jeg ville "læsse i" sådan en gave, - for HVIS du nu flipper helt ud og køber en rigtig dyr gave - sådan en kurv med specialiteter løber hurtigt op - hvad så til næste år....? Måske forventer hun en tilsvarende og hvis du så ikke lige kan matche det kan svigermor måske opfatte at hun er dalet i popularitet - eller at du i sin tid har forsøgt at "købe hende"....


Så jeg ville finde en gave i et niveau som jeg ved jeg kunne fastholde i fremtiden.


Herudover går jeg klart ind for "luksus" - altså noget man ikke selv lige drøner ud og køber hver dag. Hellere lidt og godt.


Hvis svigermor har have kunne du også overveje en tur på planteskolen - et kirsebærtræ, en bakke smukke sommerblomster til terrassen osv.


God fødselsdag :)


KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 14:48

Må give Adian ret...


Hellere 1 god creme eller 1 god parfume, end en kurv med discount

Jeg har en søster der er i Matas og får nogle gange nogle superlækre (og dyre) ting som jeg ELSKER -men aldrig selv ville betale så meget for.


Bio-gavekortet syndes jeg er lidt kedeligt...



Mvh Charlotte



Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 14:53

Ville aldrig købe en kurv med discount produkter,
Er så heldig at kende ejerne i en lækker specialitets forretning så får en god service. :)
Jeg tror det endelige bliver en lækker håndlavet økologisk badekugle til deres badekar, ægte middelhavsvamp en lækker vin/øl og noget lækkert chokolade. Det er inden for budget og utrolig lækker kvalitet! Jeg takker dog alle for de hjælpsomme svar.


Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!


"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."


Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 14:55

Det lyder lækkert

-Og hvilken kvinde vil ikke elske at få sådan en gave?



Mvh Charlotte



Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider