Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Valentinsdag - Fejrer I?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 12:01

Hej HN'er


Vil høre om I fejre valentinsdag og hvordan...


Jeg vil helt vildt gerne give min kæreste en dejlig aften, men ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte. Jeg har overvejet, at dække lidt romantisk op i aften, servere lidt god mad og lækker dessert - Er det bare det sådan?


Det er ikke fordi at det er valentinsdag, at det partout skal fejres, men må sgu nok tilstå, at han jo betyder meget for mig og det vil jeg gerne vise ham og så er dagen i dag jo oplagt...



/Patricia


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 12:06

Jeg fejrer bestemt ikke valentinesday. Har faktisk forbudt min kæreste at gøre noget som helst idag som han ikke ville kunne finde på at gøre en hvilken som helst anden dag. Jeg synes det virker så opstillet at der er en bestemt dag hvor man skal erklære sin kærlighed til sin mand/kone/kæreste.

Men det er bare min mening.


Noget helt andet er at jeg synes det lyder super hyggeligt det du har skrevet som foreslag.


Mvh Anja


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh ikke som
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 13:49

sådan.


Men vi bor i England, og supermarkederne bugner med lækre ting og sager, så da jeg kom ud fra badet i morges stod der en tallerken med 4 lyserøde cupcakes og en rød rose på min pude


Og jeg har altså tænkt mig, at vi skal spise dem med en kop the i aften uanset hvor lidt jeg tror på opreklamerede, amerikanske mærkedage


Dog skal vi hverken ud at spise eller give hinanden kæmpestore gaver som der ellers lægges op til i ALLE medier for tiden. Selv i fitnesscentret - "Stuck for a Valentine's gift? Give your partner the gift of fitness!"...


0
0
Svar på denne tråd
 
 valentinesday
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 14:00

Jeg har ikke kæreste nu men synes det er så hyggeligt at få en buket roser el. på valentinsdag...


I dag er også min fødselsdag (25...juHUU) OG mine forældres bryllupsdag (26 år), så vi fejrer altid dagen af den ene eller den anden grund


Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 yes.,....
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 14:19

VI fejre det, jeg syntes det er en SKØN tradition med en dag der sætter fokus på kærlighed, selvom vi har rideligt at det i dagligdagen


Derudover er det, min mening, en bedre ting at fejre en jesu fødselsdag, nytårsaften, mors dag, ect ect :)

Blomster, chocolade, gave og dejlig middag.. og en masse ....hygge.... ;) Det er vores valentine.


"Happy Valentine alle sammen :) "



Mvh.


Nielsen.


For where your treasure is, your heart will be also.


0
0
Svar på denne tråd
 
 valentins dag
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 14:34

Jeg fejre det heller aldrig .. selvom det lyder ellers så hyggeligt .. men her har det bare aldrig været en tradition..


Cocoa: Tillykke med fødselsdagen (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 Valentines dag
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 14:36

Nej, aldrig.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 Valentin..
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 14:48

Jeg synes folk skal skrue ned for rigtigt/forkert-følelserne og acceptere at nogen synes det er en hyggelig tradition og at andre ikke gør.


Har selv før været af den mening, at det da også var langt federe at kunne overraske hinanden på tilfældige hverdage i stedet, og erklære sin kærlighed i dagligdagen fremfor på bestemte datoer.

Jeg er ikke særligt gammel og har ikke særligt meget livserfaring, men jeg smeltede den dag min første rigtige kæreste stod med en hjerteformet æske chokolade udenfor min hoveddør på valentinsdag for et par år siden.

Så gik det op for mig, at selvom jeg måske foretrak spontane kærlighedserklæringer, er det alligevel meget rart engang imellem at aftale en dag, hvor alt hverdagsstress og aftaler kan skubbes til side for kærligheden. Og kan man lide at gøre det med hjerteklichéer, er Valentinsdag en nem løsning. Butikkerne er fyldt med hjerte-alt-muligt, der er kærlighed på tv, og flere radiokanaler kører med kærlighedstema.


Så til trådstarter vil jeg også bare mene du skal gøre som du har lyst til. Du behøver fx ikke fylde hjemmet med hjerter, hvis det ikke lige er dig, en god middag og levende lys er da bestemt også dejligt. :)


MUH. Diana

- DiBaNi - Donse -


Glade mennesker har det bare sjovere!

0
0
Svar på denne tråd
 
 maybe, maybe not
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 15:28

jeg er single, så jeg skal ikke fejre det. ved ikke om jeg ville fejre det hvis jeg var i forhold..kommer an på om manden har lyst tror jeg...

0
0
Svar på denne tråd
 
 valentinsdag
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 16:04

vi fejrer det ik som sådan men har da bestilt en lille gave fra mig og børnene til manden.. et krus med billeder af børnene på den ene side og mig på den anden og så personlig tekst ;)


Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510


Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd
 
 valentine
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:28

Jeg fejrer det ikke sådan rigtigt, men det hænger nok også sammen med at jeg er ret meget single.. jeg fik dog en rød hjerteformet æske med noget godt chokolade i fredags, af min date


har jeg en kæreste på valentines day, så ville det være noget i stil med et par røde roser, morgen mad på sengen, god middag med stearinlys eller noget i den stil.. altså, lige markere dagen let, men ikke gøre det store ud af det.. men men, nu kommer det jo også an på kærestens holdning til det Hvis hun forventer det helt store, så må jeg vel oppe mig.. den tid, den sorg !!


Mvh Sandra


<3 tequila og Medina <3

Altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:44

.. Jeg tror at HVIS jeg var i et forhold, ville jeg foretrække lidt mere spontanitet end det der vises ved at "nu er det valentines og så skal vi give gaver".


Nu ER jeg jo åbenbart kronisk single - og så kan man jo altid overveje om min modstand bare skyldes at rønnebærrene er sure ;-)



Men god fornøjelse til jer der fejrer - og til jer der vælger en anden lejlighed til at give udtryk for jeres kærlighed


£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:48

Vi fejrer det ikke som sådan, det svinger fra år til år


Men jeg fik da lige en super lækker Kingsland trøje af manden idag, efter han havde været inde og handle


Han ved jeg normalt aldrig bruger så mange penge på mærketøj til mig selv, og ved jeg ellers syntes Kingsland er lækkert og pænt, så nu skulle jeg åbenbart have en



Søger læreplads som beslagsmed i Jylland helst, kender du en smed der mangler en lærling i 2011?

Lykkelig ejet af Bøf, Big og Muf, hundene og kattene :)

Har mine 3 heste i løsdrift, aldrig boks til dem ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nope !
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:55

Jeg fejre det ikke - og især i år, er jeg nok rigtig sortseer ! (Kæresten sluttede vores forhold for good i går)


Men jeg synes da, at det er smukt, at nogle mennesker vælger at tage denne dag ud af kalenderen - og dedikere den 100 % til kærligheden. Og jeg synes da helt bestemt, at hvis man føler for det - så skal man gøre det. (At jeg så synes det er blevet for opreklameret, det er jo så min mening)


Lige i år, ser jeg det nok bare mere som en rødklud, og en udtværing i at jeg ikke har et par arme til at holde om mig. Alle steder, kan man få alle mulige "Valentinstilbud" - det være sig alt fra kager, lingeri og "kærlighedsmenuer" på restaurenter..

Lige nu sidder jeg og synes, at der skulle være en dag, kun dedikeret til singler - der ikke har en eneste ene at dele kærligheden med.



\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 nope...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 18:33

gider ik alle de der amerikanske mærkedage, så jeg fejrer heller ikke moders dag- el fars dag som blot er kommet pga moders dag



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 21:17

Her bliver det heller ikke fejret. Jeg gider ikke, hvis det er den eneste dag man reelt bliver forkælet med blomster m.m bare fordi det er valentinsdag. Hvis en kæreste/sammenlever ikke kan komme med blomster andet andre dage, skal han heller ikke komme d. 14 Februar.


Mors dag og fars dag, er mange år siden jeg har givet noget sidst, og tvivler på jeg begynder igen.


Så her er svaret nej, jeg fejre det ikke.


Wien someone you love becomes a memory, the memory becomes a tresure.




"If you can dream it, you can do it"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 21:48

hverken mig eller min kæreste gider fejre det.


jeg syntes virkelig det er noget pjat. hvis min kæreste skal give mig noget skal være en dag hvor han har lyst til det og bare overrasker mig.


jeg elsker ihvertfald ikke min kæreste mere af at det blir den 14. Februar :P


jeg ser det bare som en pengemaskine. der er så mange andre dage man kan gøre det lækkert for sin kæreste så vil jeg nok ret meget hellere vælge en af dem :)



:: Invader ise ::
Minuet , Hále Bob & Perle de Phantomic
www.ofag.dk www.Visuelhf.dk


"Something is broken and it is not your fault?" "I know, I'm scared too"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 22:19

Jeg går slet ikke op i det, og har aldrig fejret det, men jeg blev alligevel glad da jeg fik blomster af min kæreste



Diana med Daisy :-)
Daisy søger en halvpart. (Esbjerg)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej ikke her
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 22:22

Lad amerikanerne beholde det... synes der er rigeligt med opfundne dage til gave udveksling.....



Saxpos Oxygen sælges 100% oldenborg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 08:45

Vi fejre det egentlig ikke, og min kæreste har givet stor udtryk for at han synes det er latterligt og at han hellere vil overraske mig en helt almindelig dag. Så jeg forventede på ingen måde at få noget som helst, da jeg ikke har fået det de sidste 4 år.

Men men. Da jeg kom hjem fra arbejde blev jeg overrasket med en super flot buket lyserøde roser. Og ikke nok med det, så havde han også lejet en dvd og købt rødvin. Det havde jeg slet ikke regnet med :-) Dejlig overraskelse at komme hjem til!


Jannie

No worries :-)


Den heldige ejer af 3 skønne Hafferlaffere og en gammel dejlig traver ... !

(2 årig haflinger- hoppe efter William sælges )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fik..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 09:11

en fin buket blomster, men kæresten sagde at det var fordi vi havde været sammen i 21 måneder og han syntes at jeg fortjente blomster


Vi fejre ikke specielle dage, men alligevel er der indimellem en af os der køber en ting til den anden.. Men der er ingen forpligtigelser og det kan ligeså vel være en normal kedelig hver dag..





Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi fejrer
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 13:42

normalt heller ikke valentinsdag. Men i går købte jeg nu alligevel en gave til min kæreste. Og så havde de hjerteformede æsker med jordbær og ananas dyppet i chokolade som jeg også var nødt til at tage med hjem:)

Og det var altså superhyggeligt.

Jeg synes det er ok at man erklærer sin kærlighed. Selvfølgelig kan man også det alle andre dage, men hvorfor ikke udnytte nogle af de tilbud der er på chokolade, blomster e.a. når det nu alligevel er der

Jeg synes i øvrigt at grunden til at fejre valentinsdag er lige så god som grunden til at vi fejrer jul, påske, mortens aften, fastelavn osv...

da.wikipedia.org/wiki/Valentinsdag

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 13:50

Nope, vi sætter pris på hinanden til hverdag.

Jeg har ikke noget imod at andre fejre dagen.


Tilgengæld fejre vi mors og fars dag.


Annemarie mor til:

Laura og Emma 20/07-06 og Nanna 13/8-09


Sort dressurgjord m. 3 spænder søges. 60 cm


"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. valentine
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 17:33

Men jeg købte en halskede,øreringe og en god flot buket blomster formet som et hjerte og havde planlagt en lækker romantisk middag men hun er syg. Øvs for det.Men jeg gør fordi jeg synes det er en hyggelig tradition.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider