Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ideer til sjov personalefest
Forfatter: 
Dato:  07-10-2010 12:08

Sagen er at vi på arbejde skal holde en lille personalefest/indflytterfest. Og så skal vi jo have et par underholdende indslag så vi ikke bare kommer til at sidde og kigge dumt på hinanden :)


Men os i festudvalget er totalt blanke med hensyn til hvad vi kan finde på.


Vi er alle aldersgrupper og nogen mere mobile end andre (dårlig ryg, gravid og andre småskavanker)


Desuden skal det helst være meget billig hvis det endeligt skal koste noget.


Så kom frisk og frejdig med forslag :)


Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den sjoveste.....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2010 12:32

Personale fest jeg nogensiden har været til var da jeg var elev på en sygeplejeskole.


De ansatte holdt hver jul en tema julefrokost og det år var temaet "Cirkus".


Folk kunne så melde sig hvis de havde lyst til at vise et lille nummer og jeg lavede så programmer som blev delt ud når folk ankom.


Folk bestemt altså selv hvor meget de ville ligge i temaet, og dem der ikke var interesseret i at optræde, ja de fungerede bare som publikum.


Billede

Mig som Ballerina - og i baggrunden en af lærerne som klovn


Billede

Mig som Gorilla


Billede

Desudne gik jeg rundt og solgte popcorn, shots og slik og pengene gik så til næste års julefrokost.


Der var som sådan ikke de store udgifter i det - ud over maden, som folk selv betalte. Eller det vil sige at folk jo selv bestemmer om de gå ud og købe en dyr kostume. Jeg havde købt mit på genbrug - bortset fra gorilla kostumet som jeg havde lånt.




SILLE FOREVER !!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-10-2010 12:39

Temafester er selvfølgelig en mulighed. Ikke alle er så vilde med at skulle hoppe i et gorilla kostume eller lignende, så muligvis der kommer nogle der ikke er klædt på til temaet. Dette kunne muligvis undgås ved at holde en lille konkurrence om den bedste udklædning.


Ellers synes jeg da bare I skal ud og svinge hofterne. Billige forlystelser kunne være bowling eller minigolf! Der kan alle vidst være med.



Enjoy når I kommer så langt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider