Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har jeg ødelagt klinkerne ?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 20:27

Jeg gjorde rent på badeværelset igår og brugte for første gang Cillt Bang (ja ja, ser for mange reklamer ). Brugte det dog kun på blandingsbatteriet i brusekabinen, men det løb jo lidt ned af væggen. Nu hvor den er tør, er der bare lange striber hele vejen ned, selvom jeg skyllede det af efter max 30 sek.


Er der noget man kan gøre ved det eller må jeg leve med mit rengøringsflip resten af livet ??


//Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 klinkemand ;)
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 20:53

Prøv at spørge din lokale "klinkemand", han findes nok i din lokale tømmerhandel..


Måske du kan få hjælp/svar der ;)


Husk nu... SMIL til verden og den smiler til dig ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Næ det tror jeg ikke.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 21:29

Er det klinker uden glasur, altså ru, eller er det med en rengørings venlig overflade.


Vi tro du bare har fjernet kalk, i striber, så du må igang med cillitbang og give alle fliserne en omgang, så skal striberne nok gå væk.




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 roooolig
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 21:34

Jeg ville nok ikke give fliserne, hos mig åd den alle fugerne


Smart som jeg er så fik de gamle grimme kalkrender på toilettet også en tur, der hvor brædtet sidder fast, og der opblødte den gummipakningen, det wc blev aldrig til wc igen.


Smid den ud og lev med de striber er mit råd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er ---
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 21:57

skam ikke røget nogle fuger her, har brugt cillit bang flere gange, sprøjter det på, bruger en svamp til at fordele det jævny med og skyller det godt af.




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 måske...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 05:54

Måske der er forskellige slags eller forskellige slags furer, hvad ved jeg.


Jeg ved bare det ødelagde mine furer i væggen samt en gummipakning der holder wc brædtet fast.


Cilit bang skal aldrig ind i mit hus igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilke fliser
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 07:25

Hvilke fliser taler vi om?, hvis det er marmor, ja så er de ødelagt, men ellers må du igang med at ordne resten af fliserne ;-)


Ellers kan klinkerens fra Alfix eller Mira anbefales. Kan købes i de fleste byggemarkeder.


Eddikesyre har også samme efekt, men lugter ikke helt så rart


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 07:35

Fuger fejler heller ikke noget her, og jeg tror også du har fjernet kalk i striber så jeg ville give fliserne en omgang, sådan så det ud her ved mig første gang jeg brugte det og jeg tænkte @!#$ hvad har jeg nu gjort, Men det var altså bare der hvor den havde taget kalken der var striber ..


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl




Magic 3 års vallak sælges:




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 20:29

Det er sådan nogle lidt rå klinker/fliser .. manden siger at de har fået sådan noget overfladebehandling (lak ??). De skinner ikke, er mere matte i det.


Jeg tør simpelthen ikke fyre flasken af på resten, gulvet har de samme fliser og jeg vil ikke risikere at halvdelen af badeværelset ser anderledes ud ..


Umiddelbart tror jeg mest på klinkerens tippet, så det tror jeg at at jeg vil prøve i første omgang ..


Men 1000 tak for alle jeres tips :))

//Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider