Ja, så blev det min tur til at lave et brokkeindlæg.
Jeg rider en gang om ugen på en rideskole, som jeg er ret glad for. Jeg har en god underviser, rider en dejlig hest med masser af udfordring og er i det hele taget glad for at være havnet der.
Da jeg har et mærkeligt job, så skifter mine arbejdstider og de næste mange måneder kommer jeg til at skulle arbejde på det tidspunkt, hvor min time ligger. Jeg vil derfor gerne flytte hold. Rideskolen har på deres hjemmeside en række kontoråbningstider og et tlf. nr. Så jeg begyndte at ringe til dem for nogle uger siden. Tlf. bliver ikke taget. Når den går på svarer, får man at vide at kontoret er lukket og at de har åbent på de og de tidspunkter, hvilket også er de tidspunkter jeg ringer på. Jeg har nok prøvet at ringe 50 gange inden for de sidste 2 uger og ikke én gang har de taget tlf. Jeg har lagt flere beskeder på svaren med mit nummer og bedt dem ringe, forklaret hvad jeg vil osv. Jeg har sendt dem mails uden at høre noget.
Og nu er er jeg ved at være godt sur og virkelig irreteret.
Ja, det var en gang brok herfra over min dumme rideskole, der åbenbart bliver kørt meget useriøst, hvis man ikke engang kan have nogen på kontoret i åbningstiden samt svare på folks henvendelser. Øv hvor er jeg træt af det!
Hvad ville I gøre hvis I var i min situation?