Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 dumme rideskole
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 17:18

Ja, så blev det min tur til at lave et brokkeindlæg.

Jeg rider en gang om ugen på en rideskole, som jeg er ret glad for. Jeg har en god underviser, rider en dejlig hest med masser af udfordring og er i det hele taget glad for at være havnet der.

Da jeg har et mærkeligt job, så skifter mine arbejdstider og de næste mange måneder kommer jeg til at skulle arbejde på det tidspunkt, hvor min time ligger. Jeg vil derfor gerne flytte hold. Rideskolen har på deres hjemmeside en række kontoråbningstider og et tlf. nr. Så jeg begyndte at ringe til dem for nogle uger siden. Tlf. bliver ikke taget. Når den går på svarer, får man at vide at kontoret er lukket og at de har åbent på de og de tidspunkter, hvilket også er de tidspunkter jeg ringer på. Jeg har nok prøvet at ringe 50 gange inden for de sidste 2 uger og ikke én gang har de taget tlf. Jeg har lagt flere beskeder på svaren med mit nummer og bedt dem ringe, forklaret hvad jeg vil osv. Jeg har sendt dem mails uden at høre noget.

Og nu er er jeg ved at være godt sur og virkelig irreteret.


Ja, det var en gang brok herfra over min dumme rideskole, der åbenbart bliver kørt meget useriøst, hvis man ikke engang kan have nogen på kontoret i åbningstiden samt svare på folks henvendelser. Øv hvor er jeg træt af det!

Hvad ville I gøre hvis I var i min situation?


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tage derud personligt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 17:55

Jeg ville tage derud personligt, tale med dem og finde en ordning.




Salvia


Det er ved vejs ende at alting begynder


0
0
Svar på denne tråd
 
 det ville jeg gerne
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 18:02

Problemet er bare at deres åbningstider ligger midt på dagen (3 kvater, tre dage om ugen) og der arbejder jeg. :-(


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er jo kun kontoret
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 18:08

Det er jo kun kontorets åbningstid ;)


Der er helt sikkert nogle derude der kan tage sig af det, selvom du kommer uden for kontortid. Især hvis du samtidig forklarer, at du forgæves har prøvet at kontakte dem telefonisk, og at du er på arbejde når der er kontortid. Du er nok næppe den eneste på rideskolen, der ikke har mulighed for at komme i kontortiden.




Salvia


Det er ved vejs ende at alting begynder


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 19:46

Ville jeg hænge en kæmpe seddel på kontordøren:-)




NY KIEFFER SOPHIA III TRENSE. SUPERTILBUD.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:40

Jeg tager derud på søndag. Tror bare ikke at de piger, der er derude kan hjælpe. Jeg synes virkelig, at det er for dårligt!


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Din underviser
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 09:14

Har du ikke spurgt din underviser om hvorfor der ikke er nogen på kontoret? Hun er vel ansat af rideskolen og må kunne give en besked videre om at du vil i kontakt med dem....



Gitte


Heste klippes se mere på præs!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 10:03

Jeg har ikke været der et par uger nu pga. arbejde, men prøver at snakke med dem i weekenden.


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 13:51

Sådan er det jo ofte på rideskoler, fordi bestyrelsen arbejder på frivillig basis. Tag derud istedet og hvis der ingen er, hæng da en seddel på døren. Måske de har en postkasse, det har min.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Betaling
Forfatter: 
Dato:  03-10-2009 09:39

Hvis ovenstående ikke virker, så ville jeg sende en mail hvor jeg meldte mig ud d.d. og så stoppe min indbetaling.


Du skal jo ikke betale for noget du ikke får.


pøj pøj


Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET


Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. :-(


Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  03-10-2009 10:23

Tak for jeres svar...

Jeg har endnu ikke fået svar på mine mails ell. tlf. beskeder... Virkelig underligt!


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider