Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 TV2 øst i aften om Eros
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 16:53

Hej alle....


I aften på TV2 øst kl 19.30 bliver der sat fokus på Tom og hele sagen om Eros....


Vi håber det kan hjælpe Eros og alle de andre stakkels heste...


Interviewet er med Charlotte og Signe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super!
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 16:56

Nej hvor fedt! Skal helt klart ses!


-Tina




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 16:57

det man skal bo for og kunne se Tv2 øst?






1 hest med øjenskade, 1 hest med gaffelbåndsskade og 1 der er for lille.

Hvornår mon vi kommer ud og ride igen?

Lækker plethest: Ima Cutter Kid - APHA

Dusty

P's Piquant

Purple Petite Rose (Rip 11.06.2009)



0
0
Svar på denne tråd
 
 OMG IS THIS FOR REAL
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:01

Gud, hvor jeg håber det er noget ordentligt noget der bliver hostet op med


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dusty...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:18

du skal bo i Østjylland


Men du kan se det på nettet - det skal jeg


"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen"

Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gumse...ugl
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:21

Øøøøh.. ???? Næstved omegnen er da ikke jylland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fulgt...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:32

lidt med i sagen og den lyder rigtig grim :-(

På den ene side håber jeg, at det kun er halvt så grimt som det lyder, med tanke på, hvor langt tid det har stået på... stakkels dyr!

Og på den anden side, så håber jeg, at sagen er grim "nok" så de "rette" mennesker efterhånden får øjnene op, således at Eros og forhåbentligt alle de andre implicerede heste endelig kan blive fjernet og få et anstændigt liv fremover.

- Håber I ved, hvad jeg mener!


Mvh. Lone



Stald Julshede, - Vi sætter de firebenede i centrum...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke noget vrøvl gumse
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:36

TV2Øst dækker altså Sjælland og øerne, undtaget er Storkøbenhavn som dækkes af TVLorry.



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk


Lej en grill
Rideudstyr købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå :-)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:39

Jeg troede det var Lorry på hele @!#$øen :-D


"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen"

Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan vel...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:39

... ses på nettet på www.tv2east.dk også for gumse og alle østjyder ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 17:58

Hvis man ikke kan se TV2 ØST, kan man gå ind på denne side


www.tv2regionerne.dk/reg2005/


Her ligger alle indslag fra alle regionale fra dk.


Er godt nok spændt på, hvordan de klipper og putter det hele sammen. Hmm, måske også lidt bekrymter for, hvordan det sagte klippes, men det må tiden jo vise.


Men for at ville lave indslag - faktisk takket være den store tilslutning på facebook.


Mvh.

Charlotte


Nogen som mangler rytter i stalden? Så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 18:15

CBK nu er Næstved ikke DKs navle .... jeg vil ikke kalde hele øst Danmark for Næstved omegn.




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.




Jeg har enkelte norske skovkatte til salg endnu, de er fra 14 uger op til 1 år. Skriv pb.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:04

Og hvad så???



Har heller ikke skrevet at Næstved er verdens navle..

Jeeez

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:16

Dvs man kan ikke se det i tv eller ligende hvis man bor nær KBH ?

:s


Kan man se det direkte på linket ?


KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men
i god stand, sort.. NY MODEL
- med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail
bronto@webspeed.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 så....
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:34

SÅ ER DET LIGE OM NU!!!





Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.


www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm.....
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:36

Det var godt nok ikke meget...





Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.


www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 kort klip
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:41

men man kan håbe det er nok til at nogle folk fravælger hans forretning...


men den ælling der har købt eros ligefrem mener det er personlig hets med tidl ejer er sku for meget, for hvordan så hesten ik lige ud da hun købte ham,de skulle begge 2 sendes direkte a h til...


labrador hvalpe sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:41

Hmm er det kun mig eller var det ikke lidt tamt, jeg syntes det blev vendt mere til hans fordel og fordrejet som om at vi herinde fra er latterlige og er misundelige på ham?


Pernille Lind

&

Mrs. Coco


Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:42

Havde da håbet på bare en smule godt nyt..


At hestene måske var fjernet, men nej nej de går jo på græs nu og så ser alt jo godt ud..


ASTERIX MIN VEN

SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL

HVOR VIL JEG SAVNE DIG

HÅBER VI SES IGEN


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:43

Kan man se programet nogen steder ? :s


KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men
i god stand, sort.. NY MODEL
- med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail
bronto@webspeed.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo det blev fordrejet
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:44

Hestefolket lød ikke som andet end et par tarvelige, snerpede k to the ællinger, der ikke havde andet at tage sig til



Rigtig ærgerligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tv2 Eros
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:46

Man er jo nød til at høre begge parters side af sagen.

For mit vedkommende taler billederne HELT for sig selv - der er INGEN undskyldning for, at holde et dyr i sine varetægt, der ser sådan ud (med mindre der er tale om en dokumenteret sygdom som er under behandling).


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt tamt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:51

Men bedre end ingenting. Eros er blevet pænere! Men sikkert UDELUKKENDE pga den fokus der har været på ham.


Charlotte bliver nævnt som stifter af Facebook gruppen?

(det var altså mig)




Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det ikke lige
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:55

meget hvem der er stifter


Sagen er den, at der aldrig bliver gjort noget ved at hans heste ikke har det optimalt. DESVÆRRE

0
0
Svar på denne tråd
 
 det blev desværre
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:56

en tam forestilling.


Ville heller ikke selv stille op i tv, men skulle have været lidt mere velformuleret.


At facebook blev nævnt, gjorde det i mine øjne lidt useriøst.

10.000 mennesker er imod Mr. X. - helt uden at kende ham.


Håber der kan følges op til vinter, når dyrene igen ikke for foder.


Godt gået alligevel Signe og Charlotte.


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros......
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 19:59

Men rigtig mange af de der er med i gruppen, kender jo netop selv manden personligt og kan fortælle om ham...


Eros så bedre ud, ja, men det viser jo også kun at det jo ikke er stress pgs bedækninger, der gør at han så sådan ud. For så ville han jo stadig se sådan ud....



Mvh Maria


Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:01

Jeg har ikke kunne se indslaget, hvad blev der vist ?


Har prøvet at finde det på nettet, men det har ikke lykkeds mig.





Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe, tror ikke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:04

linket på TV2´s side virker.


Men det var desværre et tamt indslag, og alt for kort.


Der skulle have været lidt om hans tid på Bogø, om kommuner der forsyner ham med gratis arbejdskraft, flere billeder osv.


Men stadig godt gået Signe.


.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:04

Ja, det var lidt småt, men det havde hun nu fortalt mig. Indslaget ville vare omkring 2-3 minutter, selvom signe og mig havde talt i min. 30 time. Men sådan er det jo.


Men syntes de bare satte spørgsmåltegn ved om hans hold af heste, for de viste jo billederne hvor de er tynde...


Men nu er der måske flere som er blevet opmærksomme på denne mand. Et skidt i den rigtige retning.


Christina - Ja, det sagde jeg også mange gange, at det var dig, og jeg så kom med ind i billede senere hmm.


Mvh.

Charlotte Hansen


Nogen som mangler rytter i stalden? Så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:10

fuser...


Hvis du sad ud nogen relation til sagen, ja så ville jeg personligt tænke, "og hvad skulle det til for?, og hvad så nu".

Der var jo egentlig ingen mening i klippet, ord mod ord og så var det det... Mærkeligt og på en måde intetsigende indslag for mange vil jeg gætte på ... desværre





¤Sara¤.



opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.


-It's nice to be important, but it's more important to be nice!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:12

Christina har (også) gjort et STORT stykke arbejde i alt det her, & INGEN af Mr. T`s tilhængere skal kunne pille det her fra hinanden pga. forkerte oplysninger - måske derfor det nu rettes.

For nogen (måske) en mindre betydningsfuld oplysning, for andre noget de (måske) kan bruge imod sagen til egen vinding....

Synes det var ok, at FB blev nævnt da der jo er støtte gruppe derinde, & hvem ved, måske kommer der nu endnu flere til..

På tv kan man jo klippe i det helt som man vil.

Det vigtigste er, at der er fokus på dyrene, & at fokus bevares - også til vinter, & det er da helt oplagt med en opfølgning.

Er den gal igen til vinter er der et allerede vist program, at hive frem, & det kan aldrig være en dårlig ting.

Mr. T kan jo selv invitere Tv2 Øst indenfor i hans stalde til februar, & vise hans velnærede heste frem i samme foderstand som nu her hvor de går på græs - det kommer vist ikke til at ske


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm....
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:17

man kan jo altid håbe på at han fra nu af er tvunget til at sørge ordentligt for sine heste, for ikke at skabe mere opmærksomhed på sig selv...





¤Sara¤.



opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.


-It's nice to be important, but it's more important to be nice!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:21

Jeg tror han, som alle de forgående år, venter på stormen lægger sig.

Han har jo nogen "erfaring" med, at der er fokus på hans dyrehold, & tro mig han ser intet forkert i det han gør (eller ikke gør = fodrer).



Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kopier lige herover også
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:22

Det er flot at Charlotte og Signe stiller offentligt op.


Jeg synes desværre indslaget blev lidt tamt af, at der blev filmet ud over folden og man kun så fede heste der græssede.


Kunne være fint hvis tv-kommentatoren havde nævnt, at mr.X tidligere har fået frataget retten til at have dyrehold - så havde sagen nok lydt mere troværdig

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:35

Tror mig, vi fortalte mange andre ting, men er blevet klippet jo. Da indslaget kun var kort, desværre.


Men håber da jeg det har hjulpet bare en lille del på vejen, for så er det et stort skridt uanset hvordan indslaget blev vist.

Måske nogle husker hans navn, hvis han står og vil købe ens hest eller låne dem. Ja, jeg kan kun håbe.


Men syntes det sjovt, at politiet NÆSTE GANG ved en anmeldelse, vil tage det alvorligt - deres egne ord. Man kan jo så kun tænke, okay det har i måske et gjort før??? (Nej, det kan man jo så tydeligt se med eks. Eros)


Som mange skrive, så skulle Eros jo stadig være tynd, hvis det stod til som Tom havde fortalt - stress.


Men selvom det måske ikke var til "vores" vil nu sige hestenes fordel, så er "dårlig" opmærksomhed, bedre end slet ingen, syntes jeg nu.


Mvh.

Charlotte Hansen


Nogen som mangler rytter i stalden? Så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tv2 Øst
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:38

Hun havde sagt, at indslaget kun ville vare de her 2-3 min. men ja det var lidt tynd og kort, taget i betragtning af, at vi faktisk talt med dem, i meget længer tid.




Mvh Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 20:45

Ja, men sådan er det desværre med tv, væsentlige detaljer bliver desværre redigeret fra.


Men vi kan håbe på at det alligevel får folk, til at afholde sig fra at handle heste hos ham.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej sådan er det IKKE
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 21:10

Hvis man er velformuleret, kan svare præsist på det der bliver spurgt om, på det det handler om.


Men det kræver desværre at man ved hvordan man gør den slags.


Ked af at jeg ikke er i DK og´kunne have hjuplet ....


Jeg talte med en journalist for 4-5 uger siden og svaret fra den person var at påstand mod påstand og hysterisk hestepige snak, kunne ikke bruges...





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 21:23

Nu er det her jo ikke hysterisk hestepige snak men adskellige dokumenterbare tilfælde af langvarrige manglende fodringer - det fortalte du forhåbenlig den journlist som du talte med for 4-5 uger siden (Illum)????

Mener den journalist virkelig, at det er påstand mod påstand med de billeder der foreligger??


UFFF jeg undres (igen)


Illum, du må da kunne tale den journlist til fornuft - henvis til rette vedkommende, for disse personer har masser af dokumentation, & der er jo ikke kun tale om 1 hest men flere forskellige, & det må da sige ALT...


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det gjorde jeg
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 21:34

Skam.


Men foto er jo ikke bevis i sig selv, desværre, for hvornår er de tager, hvis hesten ser "okay" ud nu ??


Og når der i nogle uger har været skrevet om den misrøgter igen og igen så kan personen jo hurtigt , især i sommeren, rette op på "det hele"


Og når en dyrlæge så også udtaler "ja der er giver ormebehandling" så kan en journalist IKKE skrive noget der ikke kan gives en anden dokumentation for...


Og er man så ikke KNIVSKARP i det man vil sige, have frem, fx. at han er dømt i andet amt/kommune, møg vigtigt at få frem, så få det IKKE den impact man ønsker..sorry.


Pt. er det påstand mod påstand..Nu ved jeg jo ikke hvad der er samlet sammen..





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 21:46

Illum - Det sagde vi også, begge to endda.

Men TV2 vil ikke sige noget, de ikke kan 100% bevise. De havde dog prøvet at ringe til politiet, men de kunne ikke liiige finde noget.

Men tror nu nok, hvis der blev lavet gravearbejde, så KUNNE dette findes.


Syntes også der er klippet MEGET i det som vi talte om, så din udtalelse om vi ikke talte godt nok, syntes jeg ikke er på sin plads.


Mvh. Charlotte H


Nogen som mangler rytter i stalden? Så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte *Maybe*
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 21:51

Syntes også der er klippet MEGET i det som vi talte om, så din udtalelse om vi ikke talte godt nok, syntes jeg ikke er på sin plads.


Nu kan vi seere jo KUN forholde os til hvad vi kunne se på TV - og IKKE hvad I ellers oplyste.



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk


Lej en grill
Rideudstyr købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det der er
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 23:01

der i hvert fald ikke meget "kød" på, og jeg giver medhold i, at udenforstående sikkert vil tænke "Hvad pokker laver de sådan et indholdsløst indslag for?"....


Sådan som det fremstilles, tolker JEG det også som hysterisk hestepigefnidder.... Nu har jeg jo så fulgt lidt med her på HN, så jeg ved jo, at det ikke "bare" er det.... Men uden den viden, ville jeg tænke, at det var hysteri..... Desværre....


Jeg synes at det er flot at manden forsøges stoppet og ønsker alle aktive god kamp....



Zamangah



En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)


Sælges; 6 års dressurhoppe, 4 års kat. 1 vallak, 2 års Oldenborger hingst og Angloaraber hoppeføl.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo fuldstændig
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 23:09

...ligegyldigt HVEM der blev nævnt som stifter af gruppen, jeg havde ikke selv lagt mærke til at Charlotte blev nævnt før min familie undrede sig over det, og så undrede det selvfølgelig også mig.


Det vigtigste er, at der kom fokus på Tom, omend det var lidt slapt.


Illum: Nu er Charlotte og Signe ikke vant til rampelyset og jeg synes de gjorde det godt. Det vil være svært for de fleste at være "på" og som du hørte, så talte de ca 30 minutter om Tom, men var kun på i et par minutter.

De kan jo heller ikke vide hvad der vil blive klippet fra og hvad der kommer på tv. Hvis de vidste præcist hvad der ville blive vist, så havde de måske valgt andre ord.

Men jeg synes at de klarede det


Men det ender ikke her! Jeg/vi fortsætter og må finde på andre ting.


Jeg kom idag til at tænke på den hoppe som var så ekstremt syg og havde været det i flere år. Hun hed Sanora og havde vist sygdomstegn i ca 2 år. Det hindrede dog ikke Tom i at sætte hende i fol igen og hun døde da hun folede i 6 måned.


Kan huske hvordan hun vaklede rundt eller bare lå ned. Hun viste tegn på kolik konstant og kunne ligge på folden i bidende frost. Når de blev lukket ud, løb alle hestene ud i galop, men Sanora kom stille bagefter, for hun kunne ikke.


Der var dyrlæge til hende (bestilt af mig) men han kunne ikke finde ud af hvad hun fejlede.

Til sidst døde hun som sagt.


Tom udtalte: Den hest har altid godt kunne lide at spille skuespil, den lader som om at den er syg.

Ja godaw du.


Og det er jo bare ét eksempel ud af mange, men Sanora er min inspiration til at fortsætte sagen mod ham. Kan stadig huske stanken i stalden fordi hun havde ligget død fra fredag til mandag i boksen. De andre heste stod lige op af hende.

Men jeg var lettet over at hun var død, det er hårdt, men så var hun fri af lidelserne.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tv2 Øst
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 00:53

Hmm, kan ikke sove, ligger her og tænker


Jeg syntes at der mangler nogle spørgsmål til Mr.X samt Eroses "nye" ejer.

De kom lige lovligt, let hen over det.


Også kunne de godt, have taget noget af alt det andet med, vi rent faktisk fortalte dem.


Jeg kan godt betro jer, at Eroses "nye" ejer IKKE er så flink, som hun virker til i indslaget


Hun kom mens vi stod ude på vejen, og hun hidsede sig op, og begyndte at troe mig og Charlotte

"vi to skulle bare passe på med, hvad vi gjore frem over"


hmm


Men vi gjore hvors bedste, vi svarede på de spørgsmål vi blev stillet, og ud over det fortalte vi ALT hvad vi havde oplevet.


Jeg kan også godt lige tilføje, at det er faktisk ikke spor sjovt, at stå foran et kamera.

(Slet ikke når man lyder, som en forkølet mus)


Men jeg håber at det har sat MEGET mere fokus på Mr.X og hans heste hold, og at der nogle politker der får øjnene op og endelig vil tale alle dyres sag.



Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linket
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 01:26

www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=3


Her er linket til udsendelsen





Skoven er bedst med Nordsvensk Hest!


www.nordsvensken.org/jylland



0
0
Svar på denne tråd
 
 aæsalæsæld
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 01:27

Årh hvor bliver jeg dog gal på den danske lovgivning og POLITIET!


I sidste uge(mener jeg) var der et indslag om at politiet SKAL beskæftige sig med dyrevelfærd et vidst antal timer i ugen. Men de mener ikke der er noget at lave for dem, så de kører ud til en gård eks. med sunde raske køer og går lidt derude, for at få brugt de timer.. på INGENTING

Når de får en anmeldelse så skal de da ud og tjekke op på sagen!


Hende der ejeren fra udsendelsen, kunne jeg godt tænke mig at konfrontere hende med billederne og spørge hvor mange penge hun fik for at holde k***..




-Simone & Wald Staff


Wald Staff, .
*Den røde kylling u. vinger*

Pro springvest sælges/byttes!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige nøjagtigt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 01:51

Jeg har også indtrykket af at hun er en dum kælling (sorry).

Jeg kan forestille mig at han har lovet hende at hun arver hele forretningen, heste, vogne mm, når han dør eller trækker sig tilbage, og at det er dét der får hende til at hjælpe og forsvare ham.


Men han har før lovet noget lign. til to andre piger/kvinder.


Man skal være godt dum hvis man bliver ved at tro på ham. Han er god til at tale for sig, meen....



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalla
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 02:16

Jeg kan bare ikke forstå at et så "rigt" land som DK, ikke har dyrepoliti ligesom i USA.


Når jeg ser Houston SPCA og de andre programmer på Animal Planet omkring dyrepolitiet i USA, tænker jeg gudske tak og lov, for at der er et system der beskæftiger sig med sager som Eros eks.


I DK skulle det være således:

  • Dyrepolitiet får en anmeldelse
  • De tjekker op på sagen
  • De tager stilling til om dyret skal fratages ejeren, eller om ejeren får en advarsel + en md til at sørge for dyret kommer i forbedringer
  • De følger op på sagen 1 md efter
  • Er der ikke sket forandringer, får ejeren mulighed for at overgive dyret/dyrene, hvis ejer ikke vil det, så skal ejer for retten

Bum, længere burde den ikke være! Meget kan man sige om USA; men de gør skisme noget for det dyrevelfærd!


Det burde en land som DK også! Godt nok er DK ikke lige så stor som USA og andre lande, men næsten hvert hjem har en eller form for kæledyr, og der er MANGE der ikke ved hvordan de dyr skal behandles eller ikke gider bruge de ressourcer der skal til ..


Øv hvor synes jeg den danske regering mange gange prioriterer forkert! - og er så laaangsomme!






-Simone & Wald Staff


Wald Staff, .
*Den røde kylling u. vinger*

Pro springvest sælges/byttes!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Foran kamera, nemt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 08:06

Eller ikke nemt..Så kunne I have søgt hjælp hvis det er undskyldningen og lyder som en forkølet mus, endnu UNDSKYLDNING.


I fik en chance og den skulle pokkertage mig UDNYTTES.


Og hvad I ellers sagde, jamen der er 100 fif til hvordan man for det ud man ønsker....Hvorfor bad I ikke om hjælp...


Talte I ikke inden optagelserne med journalisten ??? så I FIK forklaret hvad I ville med dette indslag ?


Og nu kom der jo 2 ting frem i dette her, ØST ville IKKE nævne noget de ikke kunne bevise og at selv for en der viste hvad det drejede sig om, kunne indslaget virke som hysteriske heste piger, sorry..





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 ja illum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 08:53

det kunne gøres bedre, men nu var de to unge damer, jo ikke udstyret med dine evner.

Ingen af dem, har før siddet foran et kamera, der sender indslag ud til folks tv og enda lige til aftens kaffen.


Jeg tager hatten af for jer, at i gider bruge tid på dette emne. I er modige, at i tør står frem og sige fra også selv om, i fremstod som et par lidt naive heste piger. Men sådan er det, når tingene bliver klippet sammen.


håber alt det her, har fået folks øjne op for at ham der` skal vi holde øje med i fremtiden.








Skal dine dækner vaskes og imprægneres, ja så kan jeg varmt anbefale Jessie fra jystrup/midtsjælland 60836778


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 09:09

Jeg forstår slet ikke al den kritik. Jeg synes det er utrolig flot i stiller op og kæmper, i klarede det rigtig flot og det er jo ikke jeres skyld - hvad der bliver sendt og ikke sendt.

Det vigtigste er at hestene ser bedre ud og at billederne blev vist samt hvad gruppen hedder. Det skal nok få mange flere til at tænke hmm hvad er det lige for noget og så gå ind på siden og læse hvor frygtelig han er...

Synes bestemt ikke i virkede naive eller hysteriske billederne taler da for sig selv!

Uanset hvad man gør så er der altid nogen som skal kritisere tag jer ikke af det - kæmp videre i har masser der bakker op om jer.

Illum - det er så nemt at sidde nede i bjergene og spise sushi og drikke champagne - du skulle have lettet din bagdel og selv være kommet hertil og kæmpet dyrenes sag - nu du er så velvidende og utilfreds med deres præsentation.


Stutteri CK



Annabell - Martell - Chanell & Coco ¤¤¤


Pony hoppe med føl søger selskab af anden ponyhoppe med føl i sommer!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:15

For ikkehestemennesker, virker det indslag ikke en skid. Der skulle have været nogle flere billeder af misrøgtede heste det ville være noget lægfolk kunne forholde sig til.

Tænker lidt om man kunne placere en "muldvarp" i stalden til vinter som kunne tage billeder til bevis.

Var det mon en ide at vi til vinter , istedet for at lade en journalist bestemme indhold, simpelthen købte annonceplads i en avis og satte misrøgtbilleder i, ikke med navns nævnelse af mr. x, men skrev at dette foregår i danmark. På den måde bliver folk nysgerrige og lur mig om ikke en journalist vil gå ind i det med større entusiasme hvis først billederne har været i. Jeg lægger ihverttilfælde gerne penge til en sådan annonce og hvis vi er mange kan det blive til en stor annonce.


Og på en eller anden måde må vi kunne finde ud af om mrx er fradømt retten til at holde dyr og hvornår og hvordan, måske kommunen ved noget, Hvilken kommune boede han i da han fik frataget retten ?

Og politiet min bare r... de synes bare det er en flok hysteriske hestepiger som overreagerer, så længe ingen af dem har forstand på hestehold vil de tro på hvad som helst mrx siger.


SUK havde vi dog bare et dyrepoliti !!!!!!!


COOPER OX

SE HAM PÅ

araberhingst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskirft
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:26

Et kæmpe skulderklap til jer to for at gøre noget!!! Selvom det var tamt, så gjorde I, hvad I kunne og det var virkelig godt!!!!


Man har ikke selv kontrol over, hvad det bliver sendt ud. Om man er vant til rampelyset eller ej, gør ingen forskel. Jeg kender skuespillere, der ikke vil snakke med bestemte medier pga. den vinkel, der altid kommer ud i sidste ende, og disse mennesker må siges at være scenevante, vant til rampelyset og bestemt vant til at udtrykke sig præcist. Så lyt ikke til kritikken, men vær i stedet glade for det arbejde I har gjort!


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fik jeg nogen
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:28

Besked om hvornår dette skulle ske, om hvem der skulle udtale sig ??


Nej faktisk ikke, kunne jeg selv henvende mig, ja men uha så ville Illum jo komme og overtage, jojo tænk lige over det.


Jeg ville have hjulpet med præsentation hvis jeg viste hvad der skulle ske!!!


Om jeg bor på en alpetop eller ej...


I får ET forsøg, i et stadig værdifuld medie ET forsøg.Og så må man da hive alt det frem der kan bruges..


Og hvis der sidder HN personer og de også finder det lidt svagt det der kom frem, så kan i regne med at hr. og fru "noget" slet ikke har hørt efter..


Og hvis det ikke var svagt, da nogle mener det var da godt, så fint nok...








Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 Kritik ???
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:33

Nej I gjorde det I kunne med hvad I havde...


Tamt og hys hestepiger, er ikke mine ord...





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 Tid......SOM OM......
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:45

Illum jeg ville også godt, ha haft mere tid til, at forberede mig i, og jeg ville da ha ønsket, at jeg havde fået spørgsmålene dagen inden.


Men jeg lå og SOV, da jeg blev ringet op, og spurgt om jeg ville stille op til dette her indslag. Så jeg havde kun 2½ time til, at komme til at ligne et menneske, og få nogen morgen mad, og køre 1 time kørsel for, at være fremme.


Vi fik sgu ikke noget tid til, at forberede os i.




Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis I havde en
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 10:55

Ide om at I kunne komme til at udtale jer, så har I da haft masser af tid til at tale om hvis og hvis...









Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 11:05

Jeg syntes i gjorde det flot :-)


2 min er ikke meget, men at de viser hvordan han har set ud og siger lidt om facebook syntes jeg er ok, for det giver da lidt til dem ud bag skærmen.


Min far som ringede bagefter ved ikke særlig meget om heste, men han ved at det billede der blev vist af Eros, det var bare ikke iorden, og han syntes det var flot at i 2 turde at stå frem med det.


cooper ♥nr1♥: Det med avisen ville være en god ide, men så skal det være en man kan købe over hele landet og evt sætte noget i den lokale avis også så alle i den region også får det set, da det ikke er alle der køber aviser :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 yes-enhelside
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 13:47


Synes det er en rigtig god idee med en/flere annoncepladser.
Jeg smider gerne en klat penge i.
Hvem laver kontoen og finder priser/medier.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 13:57

Undskyld mit sprog, men vil du være sød at blande dig uden om denne sag hvis du ikke har noget positivt at komme med?

Hvor er jeg træt af dit evindelige overjeg og jeg er perfekt og meget bedre end jer. Det siger du ikke med ord, men det ligger sørme i det du skriver.

Din kritik kan ikke bruges. Prøv dog at støtte folk istedet for at fortælle hvor dårligt de klarede det.


Du var nyhedsoplæser! Hvor meget skulle du selv finde på andet end det du skulle læse op fra en skærm eller papirer foran dig?

Vi havde ikke ringet og bedt om din hjælp selvom du var i DK.


Det er ikke for at genere dig, men dine indlæg i denne tråd kan ikke bruges til noget overhovedet.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Gud Christina...................
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 14:07

Tænk at brænde dine broer på den måde


Hvis I nu en anden gang, skulle blive tilbudt muligheden for, at tale offentligt, så har Illum lige givet jer, så godt et forslag.


Nu ved I, at det vil være smart, at kontakte en der kender til - hvordan man præsist kommer frem med sit budskab i medierne.


Nu har DU nok bare mistet muligheden, for at kontakte Illum


Jeg håber da for Eros, at der findes en anden tilgængelig person................de vokser vist ikke på træerne.


Illum - jeg syntes at det har været meget lærerigt, at læse lidt om, hvor vigtigt det er at kunne begå sig i de kredse


Jeg anede ikke at det kunne være så kompliceret...........og det gjorde de to piger åbenbart heller ikke.






Pia


Qui habet aures audiendi audiat








0
0
Svar på denne tråd
 
 Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 14:25

...vi kan klare den selv? Og hvis ikke, så findes der nok også andre med medie erfaring.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 ja mon ikke i gør
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 14:27

Men jeg føler bare at I slet ikke har opdaget, at illum netop har givet jer alletiders tip!!






Pia


Qui habet aures audiendi audiat








0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 14:44

Helt ærligt nu når der er nogen der prøver at gøre noget er det også galt??

De har måtte holde det hemmeligt for ikke at Mr x og hans tøsser skal få en ide om hvad der forgår og så sidder i siger at illum kan dit og dat og det ikke er godt nok.

Men de råd må man jo bare huske til næste gang man skal i tv.

Jeg bliver så sur over at se det, hvor har i været i denne sag??

Har i hjulpet til?? nææ det har i vist ikke.


At medierne har taget noget som de mente var int. som vi ikke mener er så int. igen, ja det kan vi jo ikke gøre noget ved.

Jeg tror på at de har gjordt alt hvad de kan for at få alt med, men 2 min er bare ingen tid når man tænker på de har snakket med dem i ca 30 min.



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 14:56

Jeg er helt enig med Furio.

Der er nogen, der GØR noget og så bliver det kritiseret af folk, der intet har gjort selv. Ja, man kan altid være bagklog og bedrevidende, det er det nemmeste. Som jeg har skrevet tidligere, så har selv medievante folk svært ved visse medier, så erfaring er ikke engang en sikkerhed, når det gælder denne form for journalistik.

Endnu engang en kæmpe ros til jer for at stille jer frem og skabe opmærksomhed omkring Mr. X og hans hestehold!


Stephanie...


Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 wdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 15:44

ER DER NOGEN DER EVT KUNNE SÆTTE ET LINK HERIND SÅ MAN KUNNE SE DET? PÅ FORHÅND TAK!!


-Bolero1


Valhallas Bolero&Gismo Silk

Mine 2 Guldklumper


- Jeg lever og ånder for hestene........





0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ros skal i ha...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 15:48

i var ikke selv herre over, hvad reporteren klippede ud af optagelsen.

I kunne ikke stå og sige " ja manden er dømt, ja dyrene lider ja manden burde ikke ha heste" hvergang i blev spurgt om noget, udelukkende for kun at få det med i klippet.


hop op og fald ned på det illum skriver, i har gjort en forskel, ved at turde træde frem, i er ikke professionelle, og hvad så, i gør sku noget for at ændre på hestenes forhold.






Skal dine dækner vaskes og imprægneres, ja så kan jeg varmt anbefale Jessie fra jystrup/midtsjælland 60836778


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bolero1 ♥Bolero♥
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 15:50

Læs tråden, link står længere oppe.. Og det er nemmere at læse når der bliver skrevet med småt..


www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=3



Gitte


Nissan X-trail fra 02 sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bolero1 ♥Bolero♥
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 16:02

www.tv2east.dk/artikler/tusindvis- af-hestefolk-vrede-paa-hesteavler



Til alle jer andre.


Mange tak for jeres støtte, det varmer da trods alt, at selv om vi ikke er prof medie folk, så er der nogen der syntes at det er godt at nogen gør noget i denne her sag, så håber vi bare at der også sker noget.


Og hvad Illum ang. så har hun da sikkeret ret i hvad hun siger, og jeg er da også meget villig til, at tage ved lære, så hvis hun vil lære fra sig, så tager jeg gerne imod.





Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr.x i tv3
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 16:43

Jeg har lige set den der udsendelse der hedder fra skrot til slot, som køre over Tv3 og der var Mr.X med i, med en af sine hestevorgne.


måske man skulle skrive til tv3, og fortælle hvordan og hvor ledes.

Der er jo heldigvis, andre kuske i dette her land.


Jeg vil godt lige sige at udsendelsen ikke handlede om ham, men han blev brugt.



Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rygklapperi på forkert grundlag
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 17:23


Selfølgelig skal pigerne have ros for initiativ, men det var ikke godt nok på skærmen og at blive tøsefornærmet over at Illum tilbyder sin hjælp det gavner ikke Eros


Og det er vel ham og hans lidelsesfæller der er i fokus her og ikke folks stolthed


Lige præcis den måde man tager imod Illums indlæg på her, forstærker min tv-oplevelse om hysteriske piger


Vil i vinde sagen, SKAL i sluge kameler og lære samarbejde også med mennesker i måske ikke bryder jer om, gemme jeres stolthed væk og hele tiden holde jeres fokus på målet Ellers har i allerede tabt


Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.



0
0
Svar på denne tråd
 
 christina du skulle
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 17:33

SKAMME dig.


Jeg har prøvet, bag kulissen for ikke så længe siden, at rette op på det elendige møg du præsenterede for en journalist.


Jeg var en pokkers dygtig studievært som OGSÅ har laver indslag, været ude med fotograf og selv stillet spørgsmålene, og været med til at redigerer, så meget tillid havde mig redaktør til mig ;-)


Så jo jeg har ganske meget viden om hvordan man gør både foran og bagved et kamera.


At du ter dig og råber op om noget du ikke ved, bestyrker mig kun i at ja, du har før opført dig som en hys hestepige. Og det kan kun beklages, igen ys hestepige er IKKE mit ord,brugt af andre.


Og ikke at ville tage imod hjælp / råd, jamen fint med mig.









Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 Men Illum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 17:51

Forhåbentlig har du læst, at Signe gerne tager imod hjælp


Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 17:54

Signe: Så også fra Skrot til slot idag, og måske det ville være en god idé at gøer TV3 opmærksom på at han ikke er guds bedste mand til det med heste og pasning... Selvom det vist var en genudsendelse, så kan man da håbe at de ikke vil bruge ham fremover...




R.I.P Mispige. 14 april 2005 - 17 august 2008


R.I.P Leopold. 13 november 2000 - 17 juni 2009


Never ride faster than your guardian angel can fly


Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 18:15

Nu er alle mennesker jo ikke lige så livskloge som dig Illum, så næste gang er vi vel "alle" på forkant, & kontakter dig som den første inden der skal ske noget...

Ej come on, vel vidende at sagen kunne udvikle sig så kunne du, Illum vel nok have tilbudt din hjælp noget før, & ikke her hvor det er for "sent" - du har jo været i kontakt med flere der har berøring med sagen, så når man kun får den ene chance, så kunne du da for pokker godt have oplyst om muligheden for, at få din hjælp noget før, eller er det bare mig der tænker good damn hvor nedern, at tilbyde sin hjælp her bagefter.

Ej det finder jeg da noget trist.

Er sikker på ingen har skænket det èn tanke, at du kunne/ville tilbyde din ekspertise..

Jeg VED, at alle de implicerede har gjort en kæmpe indsats, & den skal de under alle omstændigheder have STOR ros for - hvis det ikke var for dem, var Eros stadigvæk rædmager, & ville stå spærret inde i sin boks 24/7, så uanset hvad så har alt dette gjort en forskel - for nu.

Uagtet om man fremtoner som filmstjerner eller ej - Eros blev ikke fodret op til den, noget pænere, stand som han pt. er i, på de 30 minutter som Tv2 Øst var der.

Det i sig selv er en præstation, for uden Christina, Signe & Charlottes KÆMPE indsats ville han stadigvæk være frygtelig sørgelig at se på.

GLEM IKKE DET...

Kun Tv2 Øst bestemmer hvordan indslaget skal klippes sammen & vises, & da politiet endnu engang ikke ville være behjælpelig med de oplysninger som virkelig kunne tage kegler (årstallet for Mr. T`s dom), så kan Tv2 Øst "naturligvis" ikke sende denne info ud i stuen.

Jeg tror nogle har forventet Mr. T fik en gevaldig sviner på tv - sådan fungerer Tv2 Øst ikke, & mon ikke at ikke hestemennesker ser med andre øjne end vi gør, & at de billeder der blev vist af Eros & Pan er dem som MANGE heldigvis har bidt mærke i - det er ihvertfal dem der står for mit indre øje, & dem jeg hører omtalt fra indslaget.

Dette indslag kan aldrig være en dårlig "ting", at have liggende på lager, for næste gang der igen findes for dårligt fodrede dyr på Mr. T`s ejendom ( det skal såmænd nok komme), ja så kan man forhåbenlig få andre på banen som laver knapt så "pæne borgerlige ikke parti-tagende" indslag.



Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg er den der
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 18:17

Er ude, så var det måske en ide om I/du have kontaktet mig...


Ikke kontakt med flere, tak.





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 18:21

Hmm..... ja det er da godt nok ærgeligt at dette skal blive mudderkast, istedet for at holde sig til det egentlige emne.


Men ja vil give ret i at sådan noget her skal gøres så professionelt som muligt, hvis der skal høstes nogen gevinst at dette.

For ja umiddelbart virker det ud af til som nogle misundelige hysteriske hestepiger.


Ikke fordi jeg selv ville kunne gøre det bedre, men derfor tror jeg også helt sikkert det er vigtigt at sørge hjælp hos erfarne.


Og forresten kunne igen jo have givet deres hjælp, når nu det jo selvfølgelig blev holdt hemmeligt.



Men ja gi' ikke op endnu





¤Sara¤.



opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.


-It's nice to be important, but it's more important to be nice!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 18:35

Jeg havde ingen idè om dette skulle ske, & som der skrives længere oppe var det en ultra kort frist der blev givet fra Tv2 Øst`s side af.

Jeg ville heller aldrig have haft i tankerne, at èn der sidder LANGT væk fra DK kunne/ville hjælpe, men det er så min fejl..

Christina`s indlæg er nok skabt i frustration over det hele, & jeg kan godt forstå hun bliver frustreret.

Alle implicerede der taler hestenes sag hos Mr. T går med nerverne udenpå, & er ekstra følsomme, for alle vil gerne oplyse om de faktuelle vinter forhold (hver vinter), alle ønsker at gøre deres bedste, fortælle hvad de har oplevet osv., & så mener nogle at indsatsen ikke har været god nok, DET er da super ærgeligt.

Alt afhænger jo af øjnen der ser, & heldigvis ser alle ikke med de samme øjne.

At Tv2 Øst rent faktisk blev råbt op & lavede et indslag, det i sig selv er da en præstation.

Jeg er sikker på det under alle omstændigheder allerede har gjort en forskel.

Jeg er også ret overbevist om, at Mr. T`s tilhængere nyder hvert et indlæg der nedgører indsatsen, & dette bestyrker kun disses holdning til, at det er helt ok det der foregår på gården - hvad det ikke er..


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovhov nu er der
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 19:36

Jo langt fra at ærge sig over at impakten IKKE var KÆMPE, til at nogle her på HN bifalder det der sker med disse dyr hos denne person..


Det er måske lige at tage fokus fra emnet...





Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 21:01

Det har jo intet med at nedgøre.. for ingen tvivl om at der bliver gjort en kæmpe indsats og det er flot nogle kan og vil bære det på deres skuldre, men spørgsmålet er jo om at gøre det endnu bedre.... = kunne komme dybere og længere i denne sag





¤Sara¤.



opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.


-It's nice to be important, but it's more important to be nice!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sara....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 22:13

Det blev ikke holdt hemmeligt! Ingen af os vidste at tv2 ville komme før igår. Det er begrænset hvor meget hjælp man kan nå at søge.

Jeg er ikke interesseret i mudderkast eller uvenskab, men kan ikke se hvad godt der kommer ud af bagkloge indlæg?

Jeg blev ved at læse negative indlæg og ja det irriterede mig.


Illum: Jeg vil gerne vide præcist hvad det var for noget møg jeg præsentede for en journalist for ikke så længe siden? Jeg har ikke talt med nogen journalister!

Jeg har sendt alt det info jeg har afsted til div medier, men har ikke talt med nogen?? Jeg fik en mail fra en journalist, men mødtes ikke med hende, det gjorde Signe.

Forklaring ønskes.

Hvad er det jeg skal skamme mig over?


Har ikke lyst til noget ballade, men har heller ikke brug for negative kommentarer konstant.

Jeg ved ikke hvad der menes med hysterisk hestepige? Er jeg hysterisk hestepige fordi jeg ikke bifalder dine indlæg?

Jeg kan ikke se sammenhængen.


Men som flere siger, så skal vi holde fokus på sagen og mr T.

Nogen ideer til hvad vi kan finde på mere?



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 vanrøgt skal stoppe.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 10:48

Hold da op en hønsegård, i har gang i her! Charlotte & Signe har helt sikkert gjort deres bedste, og bare dét at de har gjort noket er vel i sig selv super? Kan ikke se hvorfor folk skal brokke sig, og være bagkloge, for på hvilken måde hjælper det at skriver hade-beskeder herinde? Det hjælper ikke, i det mindste har Charlotte og Signe gjort noget for at få ham stoppet, at de skulle have sagt noget andet eller lign. kan der ikke laves om på nu. I sidste ende, er vi vidst alle også bare enige om at Mr. X skal stoppes, på den ene eller anden måde. Så hvorfor bruge tiden på at diskuttere hvad man kunne have gjort, istedet for at diskuttere hvad man kan gøre?;)

- Well, ifølge mig er der ikke fokus nok på ham. Jeg har først hørt om ham for nogle dage siden, da jeg så min veninde var blevet medlem af denne gruppe på facebook "stop denne hesteejer i Næstved". Da jeg jo er hesteejer, klikker jeg selvfølgelig ind og ser hvad dét er for noget. Nu, efter at have læst tusinder af indlæg, flere artikler osv. om ham, er jeg ihvertfald klar over at noget er helt galt! De mange billeder jeg har set, af heste som har været/er på hans gård er langt fra acceptable. Eftersom jeg bor i Skælskør, hvilket ikke er så forfærdeligt langt væk fra Næstved, undre jeg mig over at jeg ikke har hørt om det noget før. Men det skal ihvertfald siges, at jeg står klar til at hjælpe, ligemeget hvad jeres næste skridt i denne sag bliver!

Jeg har overvejet en demo., det har jeg tit set skabe opmærksomhed hos medier, og på den måde kan vi komme igennem med at hverken politi eller dyrenes beskyttelse har gjort noget ved dette; på trods af at det har stået på i 10 år & sikkert mere. Og selvfølgelig, komme videre med Eros og de andre stakkels heste der lider ihvertfald hver vinter! Det skal lige siges, at når jeg siger demo, mener jeg ikke at brænde hans hus ned eller lege autonome, jeg tænker mere med at stille en masse folk op med billeder af Eros, skilte osv.

Jeg håber ikke at jeg bliver høvlet efter det her, men som sagt, ligemeget hvad i vælger at gøre; står jeg bag jer!


Gør livet til en fest, rid Islandshest!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 11:42

Der er da ingen som sender hadebeskeder....






¤Sara¤.



opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.


-It's nice to be important, but it's more important to be nice!


0
0
Svar på denne tråd
 
 mudderkast.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 12:48

sarav - Det kommer vidst an på hvordan man læser det. Som jeg ser det, bliver der kastet lige lovligt nok med mudder rundt i de beskeder herinde. Især om at tingene ikke blev sagt ordentligt + at der også bliver kommenteret på det personlige. ;)


Gør livet til en fest, rid Islandshest!


Kæmper for dyrene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 13:03

Hold nu fucus!!!!

Det andet må være færdigt nu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja vi skal
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 13:15

...holde fokus på mr X. Men det kræver positivitet og opmuntring fra alle implicerede.

Det sidste man har brug for er negativ kritik, ingen har brug for at høre hvor dårligt man har klaret noget.

Kom meget hellere med opmuntring og hvis, så god konstruktiv kritik.


Der er ingen andre end Tv2 der bærer skylden for et dårligt indslag, pigerne fik sagt en masse godt, men det er Tv2 der har klippet det, det har Charlotte og Signe INGEN indflydelse på.

Hvor længe fik de lov at tale hver? 30-40 sekunder? Hvis de havde vidst at det var de 30 sekunder der galdt, så havde de nok sagt noget andet, men det er jo umuligt at vide.


MATO: Ja det er en god idé du kommer med. Jeg er med hvis vi kan organisere noget. Og det er jeg sikker på at mange andre også er. Men jeg tror at det er bedst at komme til vinter! Lige nu går hestene på sommergræs, det er om vinteren at det er rigtig kritisk.


Jeg synes heller ikke at der er nogen hadebeskeder i tråden her. Du skal forstå det som et udtryk for frustration.¨Ingen hader hinanden.

Jeg har sendt en undskyldning til Illum fordi jeg i min arrigskab satte spørgsmålstegn ved hendes egne evner på medieområdet.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 14:05

Okay det er læst som kritik...men det VAR ærgelse over at der ikke var så stor gannemslagskraft, som det kunne have været...


Og ja man får ikke lang tid til at udtale sig.


Man skal ganske enkelt inden "båndet ruller" spørge journalisten om HVAD persoen vil spørge om.


Man SKAL få sagt hvad det er man har på hjertet INDEN man går igang.


Og så skal man ikke holde pauser i ens udtalelser....ja jeg ved godt man kan splitte det hele op i "frames" når man klipper, men tale uden ophold gør det en smule mere svært...:-)


Det er ialtfald 3 gode råd.









Illum !!

.


Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..



KLÆG OG BREMSER ER IKKE DE SAMME ,OG NEJ NEJ

.

TECTONIK OG FLUSA VIRKER IKKE PÅ KLÆG

.

PLUS, FLUSA OG TECTONIK ER ENS...

.

ELLER SØG PÅ TECTONIK











0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. det hele.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 15:35

Christina - Okay, ja det er nok rigtigt. Men det var dét jeg tænkte, der er nok mange der vil støtte op om det, hvis man kunne mødes en masse mennesker & så skrive til diverse medier Det tror jeg sagtens man kan score nogle point på.

; nu var det ikke fordi jeg decideret mente hade beskeder, jeg plejer at sige overdrivelse fremmer forståelse. Men når jeg læser det igennem, læser jeg bare en masse mudderkast om noget der dårligt nok har med kernen af det hele, at gøre. =)


Gør livet til en fest, rid Islandshest!


Kæmper for dyrene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link til sag
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 01:54

Her er et link til en sag mod M X...


Det skulle åbenbart have forgået i 2004..


www.alledyrsret.dk/2004/side14.htm


www.alledyrsret.dk/2004/side13.htm


Det må sgu da kunne bevise medierne om hvordan han er..


Alle heste har ret til et godt liv...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Elisebeth
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 13:53

Tak, skal du have. Men de links kender vi og de ligger også på Facebook gruppen, men ja du har ret, det burde være bevis nok at heste hos ham så sådan ud.


Men nej.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 22:11

Jamen er de blevet præsenteret for de medier som folk har skrevet til eller snakket med??, for det er jo tydelig bevis..


Synes nemlig jeg kunne læse længere oppe i tråden at medierne ikke kunne finde beviser for noget eller hvad år han var involveret i den sag hvor han fik frakendt at holde heste i 5 år.. Måske jeg har misforstået det??


Alle dyrens ret ligge ihvertfald inde med noget, det er da tydeligt at se...


Hvis man klaskede det frem ville de måske sætte mere fokus på sagen, bare et forslag, hvis altså det ikke er prøvet??


Min veninde kan desværre ikke skrive om det, da hun arbejder for Lorry og må ikke skrive for andre så længe hun er ansat der, og Lorry dækker desværre ikke Næstved, så hun kan desværre ikke gøre noget


Håber virkelig man kan få meget mere fokus på problemet...


Alle heste har ret til et godt liv...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bregentved Dyreskue 2009
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 10:47

Tom´s heste til show på Bregentved i år. Bagerste hest halter og 8 ud af 10 heste er tvunget sammen med glidetøjler eller tretingsbid.

Ikke ulovligt...... men er det i orden??????

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder fra 2004
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 11:15

De kan jo IKKE bruges, som bevis for hvad der foregår nu.


Og måske man fremadrettet skulle se på, hvorfor sådan en mand eksisterer.

Hvis ikke folk havde knoklet deres R*V i laser for ham, havde købt hest af ham, vist hans heste frem osv osv, så havde manden ikke eksisteret i dag.

Så når I nu forhåbentlig, får lavet en anmeldelse, der kan føre til et eller andet, og der med får luft til lidt andre tanker end det at få ham stoppet, skal blikke måske vendes indad.


Kun ved at vedkende sig sine fejl, kan man undgå at de gentager sig.







Sælges ;

Oldenborgvallak født 12/5-06....

Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.

Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd
 
 halt hest
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 12:11

arbejder for at den lille meget korte film kan vises.

Lige nu er det kun et billede........ beklager!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oxalia...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 14:13

Jeg forstår ikke helt dit indlæg? Hvad mener du med at vi skal på andre tanker end at få ham stoppet, og vi skal vende blikket indad?


Hvis du mener at det var en fejl at vi arbejdede for ham dengang, så ja, det kan diskuteres. Hestene er nok af en anden mening, for de havde en tåleligt liv mens vi var der.


Jeg synes ikke at det er os eller hans hjælpere der er problemet. Problemet er lovgivningen og at der ikke kan sættes hårdere ind mod mænd som ham.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Må give Illum ret
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 14:28

Men I gjorde hvad I kunne med det I havde.

MEN handler også om hvilket medie man hiver fat i.

Jeg har selv haft en sag som skulle ud i medierne, og henvendte mig til TV2, og undskyld mig, men var sørme ikke meget de gad hjælpe.


Henvendte mig så til en journalist fra DR1, som er med i operation X sagerne, og så skete der langt om længe noget brugbart.


Sagen endte i DR1 søndag direkte og vupti, dagen efter stod TV2 og ville pludselig gerne hjælpe.


Der havde jeg kæmpet med sagen i ca 9 mdr


finder gerne nummer på 2 der kan hjælpe jer


Mail:icewife@gmail.com


Iw/ Icewife


Coda & Tyson



0
0
Svar på denne tråd
 
 Christina (Kanoa2)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 09:44

Puha... lige da jeg trykkede på godkendt-knappen, tænkte jeg; nu bliver jeg slagtet.....


Og så skriver du så pænt !


Du har ret,- I har gjort en forskel, ingen tvivl om det.

Og jeg kender jo heller ikke andres historie/tilknytning til MrX end Signes. Og omtale af lånte heste på samme gård, som hun havde Eros stående på.


Men historien gentager sig, og hvis vi ikke, som hestekøbere/forbruger overvejer hvad vi køber, og dermed er beviste om den magt, vi derved kan udøve, så ændre tingene sig jo heller ikke fremover.


Jeg ved, at MrX har fået klargjort hingste til kåringer, uden vel selv at løfte en finger. Det gjorde "hans" piger. Havde han nu skulle ud betale proffer til dette, var det ikke sikkert hingstene var kommet afsted. Og måske havde der været nogle i det prof miljø der havde råbt op, hvis de havde fået leveret udsultede heste.


Der kørte en lignende sag for nogle år siden, med en MEGET ung pige og nogle fjordheste. Hendes første begrundelse for at komme på stedet var jo også; YES her er noget at ride på.......... Senere stod hun i L**T til halsen, sammen med hestene. Både af beskyldninger om injurier IRL, og os her på HN om at hun gjorde for lidt eller for meget....osv osv.


Så,- så længe der er nogen, der vil arbejde gratis Christina, er der også nogen der vil udnytte ! Desværre.........


Så nej ikke en kritik af enkelte personer, men en debat om holdninger....











Sælges ;

Oldenborgvallak født 12/5-06....

Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.

Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nogen der
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 11:51

skal til frede-kåring.


Bare for at se om Mr. X dukker op?


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:29

Ville nu gerne have kigget, men kan ikke.

Men tror heller Mr. X tager til Jylland. Hvis han har nogle heste som skal til kåring, vil han nok tage til en som er på sjælland.




Nogen som mangler rytter i stalden? Så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 15:09

AK AK AK...

Så er Mr. T igen hyret af en lokal forening.

HVAD SKER DER LIGE....

Idag (& muligvis også imorgen) giver han hestevogns-tur, i anledningen af Sct. Jørgens Park butikscenters fødselsdag (center i Næstved).

Jeg spurgte, en ansat, i èn af butikkerne om HVEM der er den ansvarlige for det valg - det vidste hun ikke.

Jeg "kom til", at ytre mig om min forundren vedr. valget af kusk, idet han jo er dømt for vanrøgt.

Medarbejderen blev noget forundret, & spurgte om det er ham fra FB. Til det måtte jeg jo svare JA...

Og så måtte hun tilslutte sig min undren & afsky...

Lige så fornøjet sidder Mr. T der på sin vogn, & fløjter, mens hestene trækker folk rundt på p-pladsen.

FØJ FØJ FØJ....


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for pokker
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 15:58

Føj, siger jeg bare - utroligt at ingen vil lytte... Men så ved vi da hvor vi IKKE skal gå hen og beundre hestevogne...



Mvh Maria


Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 17:37

Og måske skulle vi alligevel ta en tur til Næstved..


Og måske konfrontere ham med hvad vi lige syntes om hans måde og behandle heste på..


Håber der er nogen der møder op..


Asterix


Hvil i fred min dreng


Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 19:18

ØV! Jeg troede lige det var i aften det kom, men så så jeg datoen på tråden..


Jeg ville ellers gerne vide hvad den sag handlede om, men har aldrig haft overskud til at læse den lange, lange tråd om sagen.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 smukkeZaco
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 19:28

Kort fortalt handler den om en mand, der faktisk ofte ses i det offentlige billede i forbindelse med arrangementer. Men han har det problem at penge på foder åbenbart ikke er noget han bruger. Så specielt om vinteren har dyrene det rigtig dårligt. Seletøjet passer ikke og det er hans hestepiger, der bruger penge på at fodre på hans dyr.

Han har haft flere sager på halsen og har før fået frataget retten til at have dyr. Dette forbud, flyttede han dog bare fra, da det var i en anden politikreds.


Denne mand prøver man så at stoppe ved at gøre offentligheden opmærksom på ham...



Mvh Maria


Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 20:37

Tusind tak Maria! :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen der
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 21:28

vil være så rar at linke direkte til indslaget fra TvØst?? Jeg kan ikke finde det nogle steder.. øvbøv


Margit


En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.


Livet er til låns-lev det fuldt ud!


Mor til den dejligste benjamin 02.10.07


Sov sødt Jiba ´88-09´


0
0
Svar på denne tråd
 
 jibas (Margit)
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 23:19

Du kan gå ind på min pres.


Der kan du finde, ALLE de links der vedrøre Mr.X




Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 jibas (Margit)
Forfatter: 
Dato:  29-08-2009 00:37

Hej igen.


Jeg kan da godt lige sætte det ind, så her er det


Artiklen fra Tv2 Øst ang. Eros

www.tv2east.dk/artikler/tusindvis- af-hestefolk-vrede-paa-hesteavler



Men jeg syntes alligevel, at du skal kigge inde på min pres. for der er ALLE de andre links til de værse sager der ang Mr.x


Der er nogle timers læsning.




Mvh

Signe


Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. T..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 21:16

Nogen idè om hvorvidt heste fra Mr. T deltager til Store Hestedag???

Foreligger der et program hvori man kan se dagens deltagere??


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.


EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!


Dagens bedste 1 dagsafprøvede hoppe, reg.2

C C Cagot RDH

0
0
Svar på denne tråd
 
 store hestedag
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 21:53

Holme

umiddelbart står han ikke i programmet. der står køreopvisning v. Køier og så står der "tandem Carmen" jeg ved ikke om han kører tandemspand og kalder sig Carmen, men jeg tror det er noget helt andet .

Tanja


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør han ikke
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 23:22

Jeg har skrevet og spurgt arrangørene på St Hestedag, han kommer ikke.


Holme: Det skulle vi have vidst noget før, at han kørte i Sct Jørgens park! Øv hvor ærgeligt! Jeg ville med glæde have lavet sedler og rendt rundt efter den vogn.

for at du gik ind og fortalte om ham.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)


Venter Fassbinder føl maj 2010.


3-4 vær lejlighed søges i KBH fra oktober. Husleje max 8500;



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og de andre. ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 
 *********************
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 08:18

Hvordan endte/ender sagen om Eros


Nu har jeg læst de sidste par indlæg om ham, og er da blevet meget nysgerrig om hvordan den tidligere så smukke Eros har det ?


»En glad hest, er en fri hest«


Wintec isabell werth 17'/17,5" købes


- Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden. ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bommelum
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 11:06

Eter og have læs og læs og læs, vil jeg rigtig gerne vide hvordan det hele endte med den smukke hest Eros?

 


Sisse

 

EFTERLYSNING - www.heste-nettet.dk/forum/7/119638/ 119638/

Rid islandsk hest, det er som en fest!

 

er er tidspunkter, hvor vi kan stole på en hest.

Tidspunkter, hvor vi ikke kan, og tidspunkter, hvor ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 11:17

Hej.

 

Eros er død......, han døde sidste sommer i August 2012 af hjertestop.

 

Han var slidt op, og kunne ikke mere.

 

 

 

 

Mvh Signe





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 19:30

Det er jeg ked af at høre, Eros var ellers en dejligt hingst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv en trist historie.
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 11:04

Hvordan med resten af hesteholdet ?

 


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider