Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Opfølgning på heste stjålet i Skanderbo
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:02

Jeg har været i kontakt med mange efter denne tråd blev oprettet.

www.heste-nettet.dk/forum/1/1735602/ 1735602/


Mig snød hun for penge og vi har lige været i retten, dommen er afsagt.

Helene Meritza Fjordmann Damm blev frikendt pga manglende beviser i sagen.

Jeg kunne kun bevise at hun har beholdt mine penge, men jeg kan ikke bevise at hun gjore det med overlæg. Så længe man ikke handler i ond tro er det nu lovligt at sælge ting man ikke ejer eller er i stand til at levere.


Så hurra for det danske retssystem, det er nu helt legalt at tage andres penge og beholde dem.

Hun kan fortsætte med at snyde folk og er hvad jeg vil kalde fredet, for uanset hvad hun laver, så slipper hun for straf.


To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Se beskrivelsen af dem på min profil.

0
1
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:04

Det er sgu da grotesk



- HeidiZ

Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri.

F. Nietzsche



0
0
Svar på denne tråd
 
 What the F*ck?!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:04

Hvad sker der for det! vi har det latterligste retssystem



Gitte

Ville ønske Lille stadig var til..;-(


Mangler du hjælp til festen? Eks. opdækning, servering og oprydning. Skriv en PB eller mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:07

Har sagen om de stjåldende heste også været for retten ?


Venlig hilsen Hanne




Gloster søger sælges/udlånes, læs mer under præsentationen, eller her:


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222475

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøøhhhhh
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:42

jamen det er jo nemt så- at sælge andres ting, for så at beholde pengene, det er jo i hvert fald ikke noget man gør i ond tro.. Det ved man slet ikke selv at man gør el hva... hmm...


Øv.




www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico



Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 14:21

Da er da for goteskt at hun bliver frikendt efter alle disse sager der er kommet frem i lyset!!! Jeg kan overhovedet ikke forstå det, jamen hvis hun bliver frikendt, hvorfor så overhovedet ha et retsystem???? Fatter ikke en bjælle!



Hilsen Maria


Day-Light min nye stjerne, du er fantstisk


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede Ridder

06.06.1998-10.07.2008

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:36

Jamen en ting fik jeg da ud af at stævne hende, hun har nu fået grønt lys til at fortsætte med at snyde folk, retsagen har sikkert styrket hendes selvtillid og tro på man kan slippe af sted med alt.


Jamen jeg er så harm, en ting er at jeg har mistet nogle penge, det kan jeg leve med, men jeg har godt nok svært ved at leve med hun blot kan fortsætte som hun lyster og med rettens velsinelse.


Jeg har så svært ved at forstå man kan sælge noget man ikke har og samtidig kan få lov til at beholde betalingen.

Systemet er underligt.


To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Se beskrivelsen af dem på min profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 var det ikke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:45

en historie Ekstra Bladet burde se på for dig Pjevs1 ????

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nu har retten jo sine egne ord for
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:06

at det er sket før. Så sker det igen kan det næsten kun være i ond tro, og så falder hammeren formodentlig, måske endda med tilbagevirkende kraft.


Køb noget mere af hende, og stævn hende igen



0
0
Svar på denne tråd
 
 ville nu også
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:55

tage fat i et par avise, ude og hjemme og operation X.



Det f træls, håbede ellers hun blev straffet.


Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj


Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er for dårligt !
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 10:51

Det er simpelthen for dårligt !



Katja med Corvetten

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 håbløst at.....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 11:29

det er da helt håbløst!


"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..


Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 utroligt
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 11:37

ja jeg fatter det heller ikke.. Underligt system vi har..


men er der ikke flere der har lagt sag an imod hende?? For så kan de vel se at hun har snydt flere.. Og har gjort det i ond tro.


Men ja få fat i diverse aviser og få fat i alle dem hun har snydt og lav en kæmpe artikel. Så alle kan læse den og ved hvem de skal holde sig fra..


Svin hende til. Ej føj Carolina..


Hader sådan nogle mennesker.. De slipper tit afsted med alt.


**Nu med smukke Donna Royal...** :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snydt mange
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 11:50

Af hvad jeg har hørt har hun snydt rigtig mange? Hvis nu en stor gruppe af disse uheldige lavede et samlet søgsmål, så må retten vel for én i helvede da kunne se, at hun HAR handlet i ond tro.


Eller hvad....?


-Hestehold er ikke en "hobby"

Det er en livsstil.


Part søges til 8-årig Shagya Araber.

Se profil...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:04

Sådan helt uden at dømme vil jeg mene at trådstarter overtræder loven selv nu, ved at offentliggøre fuldt navn og fortsætte med at give personen skylden, efter at vedkommende er frikendt ved retten.


I værste fald kan sagsøgte anklage sagsøger for bagvaskelse.


Kan sagen ikke ankes, og bedre beviser bringes for dagen, i stedet for dette?


1
1
Svar på denne tråd
 
 HJÆLP MIG!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 15:11

Jeg ved godt dette indlæg er gammelt, men jeg kender Helene! Hun har stjålet min hest! Jeg har sat efterlysninger op over alt -den skal bare findes!! Lang historie, -se ent. efterlysningen "Stjålet hest, hjælp" Men jeg vil meget gerne i kontakt med andre som kender Helene. Hun skal bare ikke slippe godt afsted med det her.. Nu har hun "huseret" i flere ÅR, og sluppet fuldstændig ustraffet fra det. Og hun fortsætter åbenbart endnu -ja det er jeg jo så desværre bevis for. Hvis nogen kender hende, må i meget gerne kontakte mig!

Camilla Vejlby - 28 12 33 01.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forkasteligt...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 17:01

Jeg har nu fået læst mig igennem denne, samt den anden tråd, hvor "hovedpersonen" er den samme OG jeg er målløs... Målløs over, hvad man åbenbart kan slippe afsted med!

Jeg sidder også med en utrolig dårlig smag i munden over at vide, hvad den lille fyr Aslan har været igennem... Jeg forhørte mig nemlig på ham som føl, men vi valgte at købe vores avlshoppe Silke i stedet for.

Så det var lidt af et chok at læse alt det modbydelige han og den anden hest, havde været igennem... Jeg troede ikke, at jeg kunne blive mere chokeret, førend jeg så læste at endnu en hest efterlyses.


Camilla:

Jeg håber, at det lykkes for dig at finde din hest igen!

Det kan bare ikke passe, at "damen" fortsat kan blive ved med sit forehavende uden fælden klapper i.


Trøstekram herfra.


Med venlig hilsen

Lone...



Stald Julshede...




Stifter af facebook gruppen:


Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤


Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene damm..........
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 13:28

mmmmm.. hun har slåt til i igen, hun skyller mig 2760. kr for opstaldning, bedækning og for transport af hest... suk.. de penger se jeg kon ikke igen...Hun bor ved Odder nu... så pas på....

Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 18:56

Der er en Helene F Damm på facebook, hun er medlem af gruppen for efterlyste dyr


Samhørighed

Hest & menneske - Et partnerskab


Når du springer trinene på en trappe over, risikerer du at falde!!


Tjek lige min hjemmeside

Akademisk er vejen for os!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 odder...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:00

Jeg skulle lige til at skrive hvor hun var fra, så stod det der.


Der er en Helene Damm fra Skanderborg der har en hest til salg www.hestebasen.com/horse/show/1581


og her vil Helene Damm fra Odder gerne købe 2 nymfeparakitter fuglemarkedet.dk/ profil.aspx?id=5355


Samhørighed

Hest & menneske - Et partnerskab


Når du springer trinene på en trappe over, risikerer du at falde!!


Tjek lige min hjemmeside

Akademisk er vejen for os!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 svindler
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:49

Nu kender jeg ikke denne svindler, men kan se navnet i nævner.

jeg har to ponyer til salg og en jeg ser mig nød til at udlåne hvis de andre ikke bliver solgt, dog bliver det med KONTRAKT.

Men nu helene åbenbart er kendt som svindler, hvordan præsenterer hun sig så ?

Indrømmer hun at hun er helene damm ?

Tænker bar på hvad man skal være opmærksom på, ved at der er en berygtet "kattedame" som florerer omkring randers.

Hun skifter navn og nummer som vi andre skifter underbukser, så hun er ikke let at gennemskue.

Og man kan ikke komme hjem til hende og se på katten, for hun er altid ved at flytte så man skal mødes et sted.

Hvad gør denne helene ?

Kommer man ikke hjem og ser hendes hest/ting ?



Broget ponyhingsteplag & føl sælges.

Helbrødre, forventet stang 110 cm.

Se mine anooncer på DBA:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63186621

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=62298059



0
0
Svar på denne tråd
 
 uhh jaa
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:57

Jeg er ejer af den hest Aslan som blev stjålet sidste sommer..


her den sidste uge er jeg blevet kimet ned af folk hun er igang med at snyde igen nu...


pt har hun gang i koldblodstraver fra norge... jeg har kontaktet den norske ejer.


Hun har været igang med at sælge en anden koldblodstraver (som hun heller ikke ahr betalt)i denne uge... denne ejer har jeg også støvet op og kontaktet.


hun skylder en penge for bedækning som hun har fået lavet på den koldblodstraver hun ikke ejer men er igang med at sælge.


og hun har solgt en pony som camilla pover for havde lånt hende..


det er bare nogle af de ting jeg er blevet kontaktet om kun i denne uge...


så kan i nok regne ud hvad hun når om måneden ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nååå ja
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:59

glemte lige hun har solgt et dækken til en også som aldrig har modtaget det dækken... også i denne uge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 20:10

Utroligt HVORDAN det kan lade sig gøre, er der ingen som møder hende personligt og kender hendes adresse, eller flytter hun i tide og utide ?

Ufatteligt hun kan få sig selv til det hun gør...



Broget ponyhingsteplag & føl sælges.

Helbrødre, forventet stang 110 cm.

Se mine anooncer på DBA:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63186621

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=62298059



0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 20:18

joo jeg kender hendes adresse og tlf nummer.... men hun skifter begge dele som vi andre skifter sokker...


når det så er sagt får man intet ud af at møde op hos hende... man kan jo altså ikke tage hende ved håret og hive hende rundt til div tankstationer og hæve de penge hun skylder alle sammen :)


og det så er sagt så er godt nok ikke så lidt hun skylder samlet set over de sidste år...


Jeg er igang med at samle ALLE og jeg mener ALLE de sager der er på hende her de sidste år for bagefter og sende det til skanderborg politi, da det nok er den eneste mulighed vi har for at få skolven under hende... da det vil være med til at bevise hun bevidst bedrager folk...


og kan vi bevise det ja så er det altså en ret streng straf for bevist bedragerri.


Jeg siger det igen KONTAKT mig endelig på mobil 30221319 alle jer som er blevet snydt af hende hvad enten det er heste der er forsvundet, staldleje der ikke er betalt, bedækninger der ikke er betalt, udstyr der ikkk er modtaget osv osv


så forklare jeg jer hvad i skal gøre og så går vi sammen ind i det nu.


det gælder små som store sager/pengebeløb.


så jeg beder inderligt til at kontakte mig og hjælpe med at få en skovl under hende denne gang... nu har hun simplethen snydt ALT for mange mennesker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er tit
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 22:08

set i Horsens, ved ikke om hendes mor bor der!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 22:28

Jeg er heldigvis ikke stødt på hende, men nu er jeg da opmærksom efter at have læst om hende herinde.

Gad vide om det "kun" er heste/tilbehør hun gør det i så.

Den berygtede "kattedame" fra randers-området, hun har vist også gjort det i hunde og heste.

Håber i får skovlen under hende en dag, for hun skal da bare stoppes.

Og hatten af for dig Stides for den store indsats du gør...



Broget ponyhingsteplag & føl sælges.

Helbrødre, forventet stang 110 cm.

Se mine anooncer på DBA:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63186621

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=62298059



0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 19:01

Hej Alle sammen


Jeg ville llige give en opdatereng om hvad weekenden har bragt.


1) jeg fandt frem til ejeren i Norge af den ene Koldblodstravere, jeg ringede til ham og forklarede hvordan det stod til i DK men helene som skulle have hans hest ned.


han blev forståerligt meget forvirret, og ville ikke sende hesten ned alligevel, jeg har dog tidligere været i kontakt med ole (som skulle låne den af helene) og skrev til ahm jeg nu havde fundet ejeren i Norge, og han fik flt. nummer til ham så de kunne lave en reel aftale uden om helene så hverken ole eller Nordmanden blev blandet ind i fusk.


Ole og Nordmanden har nu fået lavet en fin aftale uden om helene, så ole stadig kan få den finde hest hjem og Nordmanden kan komme af med den :)


2) Den anden Koldblodstraver helene havde som hun var ved at sælge, fandt jeg ud af var ejet af en rideklub på fyn, og de blev kontaktet, og jeg forklarede tingene, de havde heller ikke fået deres penge, jeg fortalte dem hun var ved at sælge den og at hun havde sat den i fol.


Hesten var i midleretidigt fjernet fra hvor rideklubben leverede den, men jeg fandt frem til hvor den stod og hesten er nu hentet hjem her i går (Lørdag).


3) det føl nogen snakkede om nåde jeg aldrig at arbejde på, men fandt ud af den skulle være hentede af sin retmæssig ejer igen og på grund af manglende betaling.


4) jeg har nu også kontakt til hende som hun skylder penge for opstadling og bedækning på den hest som tilhøre ridklubben.


Det skal lige understreges at alle de ting er løst i stor fællesskab med de parter som er ramt af helene, super godt alle sammen :)


Det dejligt vi alle kan stå sammen og hjælpe hinanden i denne sag. og jeg ser frem til at få alle jeres sager tilsendt så vi kan få det sendt til politiet samlet :)


og i mellem tiden arbejder jeg vider på at stoppe Helenes svindel nummer :)

3
0
Svar på denne tråd
 
 Stides
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 09:06

Flot gjort. Hatten af for dit engagement!


Stine


Galopmenneske

- med forkærlighed

for military og pinto


Kender du en smed, der mangler en lærling?


www.stopvarmespild.nu

- hvis du heller ikke vil fyre for gråspurvene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stides...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 12:24

Super flot at du går så meget ind for sagen.


Jeg tænkte i øvrigt om det kunne være en ide at informere handelssiderne om hvordan hun handler. For de må da heller ikke være interesserede i at deres brugere ikke kan handle på deres sider uden risiko for at blive snydt. Her tænker jeg jo lidt på hestebasen som er lidt længere oppe, dba, HN, HG og guloggratis.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mage til svindler
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 12:34

jeg har også haft den "fornøjelse" at blive snydt af helene.

jeg skulle købe en pony af hende, og vi havde lavet kontakt osv, hun får overført halvdelen af beløbet, og da pony skal til at hentes ringer hun og siger den har kværke, så den skal i behandling først, og ja da tiden så er til den skal hentes er hun ikke til at få fat i, så jeg undre mig jo lidt og begynder at søge på henes navn telefon nummer adresse, og intet af det passer og hun er ikke til at finde, og adressen til hovr ponyen skulle stå fandtes slet ikke.

så ja hun er meldt til politiet og han kunne oplyse mig om hun havde en ganmmel sag om chek falskneri.


men ja jeg har intet hørt fra politiet og har ikke set skyggen af mine tabte 2500kr.


ved hun har haft eller stadig har forskellige bruger profiler på hestegalleriet, det var der jeg stiftede bekendtskab med hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Henvisning
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 18:37

Jeg henviser lige til denne tråd


www.heste-nettet.dk/forum/1/2015752/ 2015752/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 19:53

jeg har skrevet til hende på facebook for at se hvad hun svarer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hey....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 17:30

Hey... hvis det er lovligt, at sælge andres ting.... så vil jeg da gerne sælge Christiansborg incl. lettere brugte politikere....kom friskt med et bud


Det er da for vildt hun heller ikke kunne blive dømt denne gang. Kan ikke forstå man ikkke kan finde "ond vilje" hos en kvinde der har så mange forhold på samvittigheden.

håber det lykkedes engang. Nogen må jo stoppe den kvinde.



frederiksborger.dk


en linksamling til frederiksborghestesider på nettet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 22:20

Ja så har hun slået til igen. Hun har en hest opstaldet her pt. som vi hentet og arr. ormekur for, hun har efter hård opfølgning fået betalt 50% af opstaldning af hendes mor, som desværre ikke havde flere penge og hun er for øvrigt nu indlagt på physk. i mindst en måned pga. selvmordsforsøg,


Hilsen Julie

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem???
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 22:31

Hvem er indlagt? Helene eller hendes mor???




Mvh.


Nielsen.


For where your treasure is, your heart will be also.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 23:21

Hendes "Mor" har sendt en sms hvor hun fortæller at Helene er indlagt. Men tror nu ikke selv på noget af det..efter jeg har læst om hende. Kender du noget til hende?

0
0
Svar på denne tråd
 
 tellus...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 23:25

Nej kender hende ikke personligt...



Mvh.


Nielsen.


For where your treasure is, your heart will be also.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Info om Helene
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 23:46

Ja, handler man med Helene, bliver man straffet. Hun købte for ca. 6.000 kr hos hundesengen.dk inden vi opdagede hvordan hun er.

Besøgte hende - og hun havde det så hårdt, fortalte hun - og hun kan lave et overbevisende tudefjæs.

Hun optræder som Maritza Damm, Helene Damm eller som "Helenes Mor".

Hun foregiver at være sin mor når hun vil købe sig til en måneds ro og fred. Så fortæller "mor" at Helene er syg, at Helene er på ferie i udlandet eller hvad som helst.

Hun får et kick ud af at lyve. Bliver næsten høj af det.

Hun kommer fra Odder, boede længe i Horsens. Fik en kæreste i sommers, og flyttede til et hus uden for Hjørring. Det holdt et par måneder. Så flygtede kæresten og Helene fik en lejlighed inde i Hjørring. Hvor hun er nu vides ikke, men hun sætter hele tiden spor på nettet. Hvis DU har kontakt med hende, så post hendes nyere data her. Ny telefon, ny adresse og lignende.

Facebook profilen er god nok, og hun holder sig tilsyneladende til sit rigtige navn, som er Maritza Helene Fjormand Damm.



0
0
Svar på denne tråd
 
 snyd igen igen
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 08:39

hej ja så er Helene på spil igen på hestegalleri, vi er nu 3 personer som har købt udstyr af hende med aldrig modtaget det.

hun har skrevet sit navn og adr til mig, og det er nu en adr i Horsens.


hvad pokker gør man lige, kan man ikke finde hende på hendes konto nr i banken ???


0
0
Svar på denne tråd
 
 124561
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 09:16

Der er vel ikke andet for, end at politianmelde hende for bedrageri og tage turen i retten.

Man kan jo ikke komme for retten ret mange gange, før de burde kunne se et sammenhæng mellem de mange sager.

Mig bekendt, er jeg vist den eneste der har slæbt hende i retten og så længe folk accepterer at de bliver snydt, kan hun ikke stoppes.

Så af sted med en politianmeldelse og gerne flere personer sammen, så kan hun ikke sno sig udenom.


Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com


Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 09:27

Nu ved jeg ikke om det bare er mig, men jeg har virkelig ikke tænkt mig nogensinde at købe eller sælge noget, hvor folk ikke kan komme og hente det selv, med pengene afleveret når man tager tingene med...


Det var da en måde at stoppe den kærer dame på...


Alt det der med overførelser er bare en himmel for dem der vil svinle...



Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 helene
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 10:08

ja min veninde havde også æren af hende for noget tid siden heroppe i hjørring.. og endte op med en sadel helene havde byttet for et af min venindes føl mod at hun selvfølgelig nok skulle købe den sadel.. og et føl hun skulle købe på afbetaling af veninde.. heldigvis blev føl på ejendom..

helene lånte så 1500 og et digital kamera..

jeg endte med at få helene nummer og veninde fik de 1500 og papir på føl tilbage..

men digi kamera er stadig ikke kommet retur..

jeg har skrevet hvad jeg gør ved hende hvis hun viser sig i hjørring området... og det virkede.. hun er blevet nervøs for mit navn..

så det kan også virke på den kæl.....

vh. sandie


tre kløveren er samlet ... lean,livius, sandie..



0
0
Svar på denne tråd
 
 oplysninger
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 10:31

jeg har et nr til Helene, 60670330 med det virker vist ikke, har du nogle oplysninger på hende vil jeg meget gerne have dem.


man tager ikke røven på mig!!!


Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 14:41

Måske er det halv-ulovligt at offentliggøre navn på en, der er frikendt, men TAK fordi det blev gjort alligevel!

Jeg er sikker på vi er mange der er glade for det, så vi ikke køber/sælger noget til dette tossede menneske!


Jeg tænker på om hun er psykisk syg? Kleptoman, måske ikke, men det lyder til hun er mere end bare en anelse syg. Normale mennesker gør altså ikke sådan noget!

På den anden side ville det vel være kommet frem i retssagen, hvis hun var psykisk syg?


Ej men jeg synes det er forfærdeligt hun blev frikendt, og FLOT arbejde til dig der ringede til norske ejer af travhesten og gør et kæmpe arbejde for at få samling på det her kaos!

Og flot af trådstarter at trække hende i retten, det var modigt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 oplysninger
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 17:16

nå nu har jeg da fået bekræftet af pålidelig kilde at hun bor i Horsens, har heldigis hendes adr, så må vi se hvad der sker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun har
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 17:43

Hun, Helene, har gennem den sidste tid kontaktet os flere gange, for at købe en stor pony på afbetaling. Hun ville gerne afbetale og lade ponyen stå her til den var betalt.


Takket være tråde som denne, kunne jeg genkende navnet og kunne derfor stærkt fraråde manden i huset her, at handle med hende. Udover at risikere et fupnummer, så skal vore dejlige pony ikke køres en tur igennem hendes fup-og-fidus karrusel.


Hun trak sig så selv, da hun åbenbart blev syg. Men så kontaktede hun os igen under navnet Maritza, angående vores pony. Måske hun har så mange "handler" igang, at hun glemmer hvem hun har kontaktet og under hvilket navn?


Hun har så gentagende gange kontaktet min mand og informeret om hvordan det går med hendes knæ osv, men han er nu altså ganske ligeglad..... Hun må virkelig være en stakkel - tænker vi her i huset. En syg stakkel, med en træls trang til at trække andre ind i sit sølle liv.


Mvh Tina


R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010


"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd
 
 snydt også
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 21:09

Hun har også snydt mig, jeg var så dum at sende hende varen inden pengene var på min konto så nu er jeg 350kr fattigere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 12:49

Jeg ved ikke om "tov-holder" i denne sag stadig er interesseret i nye sager begået af Helene Damm??


Jeg kan også melde mig under fanen af folk Helene har snydt.


Der er også en advarsel på Joras:


www.joras.dk/MySql/forum/ forum_posts.asp?TID=43...e=advarsel- assa-fra-gjesbkgrd


Send mig gerne en privat besked hvis du vil vide mere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 18:53

Jeg har nok mere eller mindre ageret tovholder i dette.. men nu er der gået flere år.. og jeg har kæmpet med næp og kløre... desværre til uden verdens nytte...


Jeg har den senere tid sagt til folk der har kontaktet mig at jeg ikke længere blander mig i sagerne ang den "mistænkte" da jeg simpelthen bliver nøs til at komme vider og ikke længere ønsker så mange år senere at bruge så meget tid som jeg brugte o en lang periode..


Noget godt er der tilgengæld kommet ud af alt dette og mit arbejde med sagerne og det er at RIGTIG RIGTIG mange folk har undgået at komme i klørene på hende fordi der nu er blevet oplyst så meget om hende...


ydermere er det forhindret at rigtig mange folk mistede deres heste i hendes vartægt, da jeg har holdt skarpt øje med hende, med hjælp fra alle folk her inde, så jeg i tide har kunne kontaktet de oprindelig ejer, hingsteholder osv...


stine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 21:47

jeg har også været i kløerne på hende, men fik med mine trusler det udstyr jeg havde betalt for.

kan nu se på HG at hun har solgt sin islænder som er i fol til en på Fyn., men der er efter sigende ikke betalt for bedækningen, så hingste holder har vist pant i hesten, det har Helene nok "glemt" at fortælle, men jeg tror nu ikke det er muligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene FB-profil
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 22:00

Er det "ikke bare" at skrive til hende konstant?


www.facebook.com/messages/?ref=mb#!/ profile.php?id=547090329&sk=info


Venner har hun også nok af. De kunne måske overtales til at hjælpe hende?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arrrggghhh
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 22:44

Det er min veninde der netop har købt Assa, islænderen hun har til salg.

Jeg har skrevet til hende og gjort opmærksom på denne tråd og på den der er på Joras - der er jo ingen grund til at flere går i fælden.


Puha, hvor var det godt jeg så denne tråd - hun skulle hentes søndag og er heldigvis ikke betalt endnu.


Mvh Helle


Retfærdighed er ikke at alle får lige meget.

Retfærdighed er, når man får, hvad man har behov for...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juhuuuuu
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 08:00

Hej Helle


Hvor er jeg dog glad for du så tråden....


Hvis din venninde vil vide mere, eller høre noget om Assa er hun meget velkommen til at kontakte mig. Enten pr telefon eller mail.


Jeg har haft Assa opstaldet i sommers.


Mvh

Kaja

31109590

kajaboll@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 10:04
Siger jeg til trådstarter! Jeg er lige pt i kløerne på hende, og hun er virkelig dygtig. Hun kan lyve hurtigere, end en hest kan rende.
Jeg har hentet en pony for hende i Bjerringbro, og der fortalte hun mig om islænderen, hun har solgt. Dog i en lidt anden version.
Jeg har så ondt af den hoppe, hun har købt! Jeg har haft den opstaldet, og den er rigtig sød, men den er godt nok endt et frygteligt sted. Hun har lige lånt den ud til en i Vejle.
Jeg kunne blive ved og ved, og jeg ved ikke, hvor jeg skal starte eller slutte.
Hvis nogen har brug for hendes seneste Tlf- nr eller hendes adresse, så har jeg begge dele.
Skriv eller ring til mig, hvis man har brug for at læsse af, eller hvis vi sammen skal melde hende til politiet eller kontakte Ekstra Bladet. Hun skal bare stoppes for både mennesker og dyrs skyld. Det er så sørgeligt.
30222603
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene igen
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 11:00
Er det muligt der er en der kender denne person i Vejle der netop har lånt en pony?

Helene skal stoppes igen, så alt hjælp er velkommen...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene igen igen
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 12:21

Hun har oprettet den nye pony på hestegalleri, under navnet Stump - og hesten under navn Langmarksgaards Ariella.

Der er hun ven med Heidi - højst sandsynligt hende der kommer fra Vejle. Måske du kan få kontakt der.

 

Ja, Helene må og skal stoppes..

 

Mvh Helle

 

 


Retfærdighed er ikke at alle får lige meget.

Retfærdighed er, når man får, hvad man har behov for...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad os samle os...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 12:44
jeg har oprettet en gruppe på Facebook. Den hedder Fænomenet Helene Damm. Det må man sikkert ikke, men jeg har gjort det alligevel. Politiet vil åbenbart ikke gøre noget, men så kan man da sprede budskabet så bredt som muligt, så hun får svært ved at fortsætte med at udføre sine små cirkusnumre.
Jeg er stadig så rasende, at dampen står ud af ørerne på mig! Hun er ved Gud så snot dum, at jeg har svært ved at finde ord...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Igen igen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 13:14

Helene har slettet alle sine profiler (dem jeg kendte til) på hestegalleri - så hun ved måske hun har "ørene i maskinen"...

 

Rigtig god ide med Facebook, håber der er mange der vil tilslutte sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igang igen
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 12:58

Så er Helene igang igen, se evt på diverse islænder sider på Facebook samt på Joras.

0
0
Svar på denne tråd
 
 link ? ?
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 13:20
Kan du linke til noget konkret?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Link her
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 13:50

Dit liv er et resultat af de valg, du foretager.
Hvis du ikke er tilfreds med dit liv,

er det på tide at foretage bedre valg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 14:20

Hun må jo have nogen fantastiske talegaver siden hun kan svinde igen og igen og igen... Og hun har en venneliste på FB, der er længere end de fleste af os nogensinde kommer i nærheden af.

 

Jf. den på Joras, så er der endda indgivet forkert/falsk navn ved købet (jeg tvivler på at denne "Tanja" har indgået aftale med Maritza om, at hun skulle stå for betalingerne). Sælger har først opdaget det, da hun har set på afsender af pengenes adresse.


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Der er noget galt med Restsystemet
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 14:27

.. når man igen og igen kan slippe af sted med at svindle...det da helt utroligt at vi/man slet ikke kan gøre noget. Og endnu mere utroligt at 1 person fortsat kan slippe af sted med det


Ejer af

Kongur fra Litla-Moshvoli

Vikur fra Baverslund

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 15:08

Så begynder I for Fa.... snart at se kørekort eller andet billede id, inden I laver kontrakt om afbetalinge, jeg læste også at sælger har givet ejercartifikatet med på føllet, derfor er det til salg, det gøre man først når hesten/føllet er betalt, det er jo en slags kvittering.

 

Lære det nu og stop de hestetyve


Mvh Viben.



* You're nobody 'til somebody loves you You're nobody 'til somebody cares. *
Dean Martin

4
1
Svar på denne tråd
 
 opdatering
Forfatter: 
Dato:  12-08-2014 09:53

Så er der opdatering, hoppe og føl er hjemme igen: www.joras.dk/MySql/forum/ forum_posts.asp?TID=48...sel#701905


Dit liv er et resultat af de valg, du foretager.
Hvis du ikke er tilfreds med dit liv,

er det på tide at foretage bedre valg.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 10:51

Det er mig som har handlet med Tanja Rasmussen alias Helene Damm.

Jeg har hentet mine heste hjem, lidt fattigere og en voldsom oplevelse rigere.

 

Historien kan læses på

joras.dk/MySql/Forum/ forum_posts.asp?TID=48...951#701951

 

Desuden har min datter lavet indlæg på FB.

 

Vi er blevet kontaktet af e-magasinet Islandsk Hest, og har sagt ja til at medvirke i artikel.

 

Desuden har vi besluttet at anmelde Tanja Rasmussen alias Helene Damm for dokumentfalskneri og bedrageri. Ikke at det ændrer vores sag, men det kan forhåbentlig medvirke til at andre for en tid ikke bedrages.

 

Såfremt andre ønsker at medvirke i artikel og/eller underliggende ifm politianmeldelse, bedes I sende kort mail med historie og kontaktdata til mig på helle@ledojegaard.dk

 

Såfremt der er andre tråde på HN om Tanja Rasmussen alias Helene Damm, må I meget gerne dele denne tråd.

 

På forhånd tak

 

vh Helle

2
0
Svar på denne tråd
 
 I retten 27.01.2016
Forfatter: 
Dato:  28-12-2015 21:08

Har i dag modtaget :

"Vidneindkaldelsen vedrører en sag, hvor De skal afgive forklaring som vidne i
Retten i Horsens, Godsbanegade 2, 8700 Horsens, retssal H
Onsdag den 27. januar 2016 kl. 09.20."

Så lykkedes det at få hende for dommer for dokumentfalsk !

10
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-12-2015 21:30

Fedt du har haft tid og overskud Helle, jeg håber sørme du får retten på din side.

Tænk at hun har undsluppet så mange gange før.

Jeg håber hun går i saksen denne gang!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

5
0
Svar på denne tråd
 
 Så flot!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2015 21:04

Det er SÅ flot, at du har holdt ved igennem 1½ år (selv jeg havde nok opgivet det danske retssystem undervejs).

 

Det "kedelige" er dog nok, at HD næppe selv dukker op på den dato (og du skal immervæk krydse det halve af landet for at komme derover. Skal HD betale det NÅR du vinder sagen?). Og der bliver garanteret vendt det blinde øje til alle de andre småfuskerier hun har lavet i årenes løb og der bliver kun set på dokumentfalsk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Helle B!!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2015 21:13

Hvad sker der, i det tilfælde, at HD ikke dukker op?

Og hvad nu, hvis man havde kendsskab til hvor hun ville være at finde?

0
0
Svar på denne tråd
 
 I retten 27.01.2016
Forfatter: 
Dato:  30-12-2015 21:49

I min indkaldelse står der : "Udebliver de uden grund, kan dette medføre, at De idømmes bøde og erstatning, eller at De bliver afhentet af politiet og frihedsberøvet, indtil afhøring i retten kan finde sted."

 

Jeg kan kun opfordre ALLE der er blevet snydt af Helene Damm igennem tiderne, i at møde op i retten 27.01.2016.

 

SAMMEN STÅR VI STÆRKERE !

1
0
Svar på denne tråd
 
 ja det er
Forfatter: 
Dato:  30-12-2015 21:57
Som vidne men hvad m den anklagede?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved ikke i jeres tilfælde
Forfatter: 
Dato:  31-12-2015 22:36

Men jeg ved, at jeg skal vidne i en sag hvor jeg selv er forurettet. Og de ringede da jeg skulle i retten sidste gang, og sagde at de ledte efter hende for at anholde hende, for at være sikker på hun dukkede op. De har så ikke kunne finde hende, så venter spændt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Artikel
Forfatter: 
Dato:  22-01-2016 13:34
1
0
Svar på denne tråd
 
 Dømt for dokumentfalsk og bedrageri
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 14:45

Helene Damm er ved Retten i Horsens 27.01.2016 kendt skyldig i både dokumentfalsk og bedrageri. Hun havde desuden en dom for bedrageri fra 2010.

 

Jeg vil gerne takke alle der har bidraget med facts og opmuntrende ord i denne sag mod Helene Damm. Det har været langt og drøjt at nå til målet i dag.

 

Jeg er lettet og glad og taknemmelig over dommen, og at sagen nu er slut.

 

Helene Damm har nu 14 dage betænkningstid over dommen, som er betinget fængsel med 1 års prøvetid og tilsyn af Kriminalforsorgen.

Jeg håber af hele mit hjerte at sagen stopper her, så jeg ikke skal bruge mere tid på en bedrager som Helene Damm.

 

Horsens Folkeblad har dækket min historie, og var også tilstede i Retten i dag.

Seneste artikel ses her : hsfo.dk/article/20160127/ARTIKLER/ 160129217

 

vh Helle

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider