Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Maine coon kat?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:48

Vi har haft en blind kat som desværre blev syg nu har jeg tabt mit hjerte til maine coon, jeg sidder på hjemmekontor næsten hver dag og vores 2 hunde er vant til kat.

men ud af annoncer kan jeg læse at nogle opdrættere faktisk ikke vil sælge hvis katte må komme udenfor, vi har kun blinde veje omkring os så regnede da med den skulle have lov.

vi vil have en meget social kat der kan tåle at blive strøget på maven uden den river.

Hvad er bedst at vælge han eller hun den skal jo neutraliseres?

er der en anden social race jeg bør se på istedet?, flade næser er ikke lige os.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan varmt
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:54

anbefale maine coon, har selv en DAME af slagsen..


meget meget social kat, vil gerne være med i alt og er super kælen...



her er damen udenfor.


kristina.


Søger tidligere ejere til collage Ox.

rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat søger hjem
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:07

Jeg bor et sted hvor der også bor en maincoon kastrat. Han trænger til nyt hjem, og er til salg. Måske han er noget for dig, da han både kan være inde og ude, og lader være med at blive kørt ned (bor lige ved en vej). Han er ikke min, men ejer har ikke tid til ham, og vil gerne finde ham et nyt hjem. Jeg bor ved Silkeborg. Han er rød og vant til hunde. Sød og selskabelig kat, men med selvstændigt sind. Du kan jo sige til hvis det er noget Så kan du få nummer på ejer.

Mvh Jane



Skoven er bedst med Nordsvensk Hest!


www.nordsvensken.org/jylland

0
0
Svar på denne tråd
 
 et råd med på vejen
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:18

hvis i får opdrætter til at neutralisere, får i ofte katten en smule billigere da i køber den som kælekat i stedet, så skal det bare gøres INDEN i får den hjem på ejers regning.


Det er i hvert fald min erfaring at en kat til eks. 6000 kr ofte så koster 4000-5000 kr i stedet + man så ikke selv står for neutraliseringen af den.


Nogle sælger dem ikke til udendørs ganske korrekt- dette fordi de vil sikre sig at katten ikke køres ned og lider en unødvendig død og skal ha ondt - nogle sælger dog til folk der har en vil ha en voliere til katten uden for så den stadig kan komme lidt ud trods alt.


Maincoons er oftest de dejligste, roligste kælekatte- jo de har deres egen mening og er ofte ret selvstændige, men samtidigt så er de enormt rolige og dejlige at ha med at gøre.



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med en blanding?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:23

Vi har to katte der er en krydsning mellem maincoon og alm. huskat, dem har vi købt for 100 kr/stk som små. Der var en del at vælge imellem i aviserne.

Det er en hun og en han. Hannen er en lidt stor kat og MEGET kælen!


Hvis ikke man går meget op i katte synes jeg priserne er noget høje! Vi er i hvert fald meget glade for vores "billige blandinger"!


Tine


5 års avlshoppe til salg Tannenhof's Conteur/Carano/Zünftiger

Heste tages i ridning, Aalborg

http://www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 blandinger
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:58

Ja vi skal jo ikke avle og sådan, men når vi gerne vil have en killing er det med at den skal være ren maine coon for at sikre den har et godt sind bedst mulig, vi har også været heldige med vores alm huskat som var jordens dejligste og mest sociale kat, elskede at blive nusset på maven, omvendt har jeg set mange katte det river og egentlig ikke er så kæle når det kommer til stykkket, derfor søger jeg råd herinde og tør ikke få en blandings killing, hvis vi søgte en voksen kat var det en helt anden sag for så kan man jo bedre vurdere katten

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 11:32

Her er link til maine coon's hjemmeside her i dk.


Der er avler lister/hjemmesider, så kan man kontakte dem og så kan du finde dem du bedst synes om.


Jeg har selv en blanding af maine coon og norsk skovkat, med det bedste sind. Han er 2år og jeg valgte selv at han skulle kasteres som 8mdrs pga adfærd. Han er simpelhen den dejligeste kan jeg længe har haft. Hans søn er blevet solgt for ca 3mdr siden. Han var ligeså dejlig.


MVH Henriette


Professional's choice klokker str L SORTE KØBES!



Sadel sælges. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maine Coon
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 12:22

Jeg er vild med MCO og har selv 3 af slagsen. Alle er købt ved opdrætter som 12 ugers. Forinden var de vaccineret, fået ormekur, sundhedstjek ved dyrlægen og neutraliseret. Altså det man kalder "solgt som kælekat". Hvis du køber ved en FIFé godkendt opdrætter, kan du ikke købe en kælekat som ikke er neutraliseret forinden. Køber du der i mod en avslkat vil kontrakten også være anderledes og ligeledes prisen.

De fleste opdrætter sælger ikke MCO som udekat - kun i løbegårde. Ligeledes sælges de heller ikke som alene kat, heller ikke selv om du har hund. En MCO er en meget social kat som virkelig har brug for en artsfælle. Du vil også få utrolig glæde af, at have mere end én.


Jeg svarer gerne¨på alle de spørgsmål du måtte have. Vil mene jeg har en stor kendskab til denne race og har kontakt med flere meget dygtige opdrættere. Køber du en kat ved dem, vil de være til rådighed dag og nat. Vær opmærksom på, at de virkelige gode opdrættere, sælger kun deres killinger til folk de virkelig tror på. De vil også møde dig flere gange, så de kan se at du og killingen passer sammen. I kontrakten skriver du også under på, at du ikke må videregive eller videresælge katten. Kan du en dag ikke have den mere, skal opdrætteren kontaktes med henblik på, at finde den et nyt hjem.


En MCO kælekat koster typisk mellem 3.500 og 5.500 alt efter hvor i landet du bor. Jeg har selv givet 4.500 stykket for mine.


Køb aldrig en "ægte" MCO uden stamtavle. Hvis den er ægte, hvorfor har den så ikke stamtavle? Det er ikke stamtavlen der udgør prisforskellen, i det den kun koster 250 kr. at få på katten! Så kan man jo spørge sig selv om, hvorfor den ikke har stamtavle.


Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 MCOerne
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 12:49

det er altså ikke alle MCOer der har brug for en artsfælle- min moster har lige været uheldig med en der blev solgt på de premisser at den skulle være kun med en anden kat da den ikke tålte de havde så mange på stedet den kom fra.


Men det gik galt alligevel og den måtte i en familie ude nandre katte- den havde simpelthen de største problemer territorielt med en anden kat inden for sit syn - den jagede den anden kat ud og fra ALT, så den til sidst ikke havde noget tilbage andet end under sneg el sofa som det eneste- men selv der var den ikke i sikkerhed. Så den måtte leveres tilbage- dog ville sælger så ikke lade moster købe en ny kat da de nu mente hun havde lig i lasten - på trods af det avr med deres egen velsignelse hun skulle ha den med sin huskat der hjemme.


Det blev moster meget ked af, og det resulterede i at hun droppede tanken om en maincoon, og derfor valgte en kat fra Vejle dyrehospital der trængte til et nyt og godt hjem i stedet - en ungkat- stor killing.


Helt generallisere kan man nu ikke.


Men det er korrekt at de færreste sælges til hjem med ikke en kat i forvejen el lig.


Jeg vil dog sige med kattene som med heste at jeg sys det er yderst besværligt når man anskaffer MCOerne - jeg ville virkelig ikke skulle være bundet af en kontrakt til at lde dem afgøre hvor MIN kat skulle hen hvis ikke jeg kunne ha den længere af en el ande ngrund. NUL- det gør man heller ikke med sin hest. Og det er noget af det der gør jeg ikke er sikker på det den dag BLIR en MCO, selvom jeg da forventer at beholde katten til en af os ikke kan mere. For når man har solgt nogte- som vi osse altid siger i hesteverdenen så skal forrige ejer IKKE bestemme bagefter- og for i øvrigt menes jeg at ha hørt at den slags klausuler i kontrakter på en el anden måde ikke er gældende- i forbindelse emd noget hesteværk her på hn?



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:04

Jeg er også glad for de langhårede misser (har 2)


Jeg er dog ikke helt enig med Marlene (håber det er ok. Marlene ;o)


Jeg har en god veninde i Århus der opdrætter MCO katte, og alle hendes avlskatte er m. stamtavle men hun sælger killingerne uden og til ca. 1500 kr. stykket, og de er da rigtig fine...

Der er da sikkert nogle der "snyder" mht. dette, det skal jeg ikke kunne sige...


Jeg har selv en mis der ligner en "brun-markrel-tabby-hvid" MCO 100% (også mht. temp. mv.) og hun er en krydsning, og jeg fik hende gratis...hun er bare en skøn mis ;o)


Det er vel i bund og grund en smagssag, om man vil have en dyr fin kælekat m. papirer af div. årsager el. en lige så fin og dejlig uden papirer og til en helt anden pris..


Meen jeg er også typen der langt hellere vil have en f.eks. Kieffer - kopi sadel til 2-3.000 kr. end en med mærke, og ligeså mht. tøj osv. - altså en smagssag ;o)


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009




0
0
Svar på denne tråd
 
 Lærer da noget af denne tråd
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:25

Aslan vores cocker er opvokset med at lege sammen med en kat, men skal jeg købe to maine coon før de trives er det ikke den race jeg skal have.

andre racer i synes passer bedre ind?, det blide og kæle sind er vigtigst

0
0
Svar på denne tråd
 
 MCOerne
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:30

hvis du kan finde en der ikke har noget imod at sælge dig en MCO selvom du ikke har en anden kat sys jeg da at det er det du skal gøre- for det er en vidunderlig kat- JEG personligt kan bare ikke affinde mig med at jeg skal lade forrige ejer bestemme noget som helst hvis katten skal videre- sådan kan man ikke gøre med heste, hvorfor skulle man så med katte??


De kan sagtens trivedes ude nen anden kat i huset! De kræver abre en del opmærksomhed fra deres ejere- men det gør de om det er en vi snakker om el der er ti af dem sammen!


Norske skovkatte er MEGET dejlige og anbefalelsesværdige, og så er så tæt på en MCOer som man kan komme.


eg kan osse meget godt lide tyrkisk angoraer og tyrkiske Vans- det er osse dejlige katte.



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristina
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:32

super flot billede du har sat ind af din kat, det var lige sådan en jeg gerne ville have, farven er også rigtig flot.

men hvis man skal have 2 for de trives må jeg finde anden race

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gabella
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:33

min den ene kat,Sorte er en blanindingskat på to år, og hun er bare så kælen og sød. gør ikke en kat fortræd.hehe..

så amn kan altså også godt få ikke langhårede katte som er søde og dejlige...;-)

når jeg går ude og ordner i stalden, kan jeg næsten altid være sikker på at Sorte sidder og holder øje med hvad jeg laver og hun følger mig overalt når jeg henter halm, foder osv..og indimelem kommer hun logrende hen til mig og vil op og kæle..

hun er bare super sød..

så jeg kan varmt anbefale ganske alm hul i hækken katte..

vh jeannette

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontrakter
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:39

Nej det med at man skal skrive under på dit og dat er nu heller ikke lige mig, især da det jo ikke er en avls kat jeg søger.

er ved at se på skovkatte, måske de alligevel passer bedst til vores behov selv om jeg var mest tændt på en maine coon

0
0
Svar på denne tråd
 
 Malene9
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 13:47

"Hvis du køber ved en FIFé godkendt opdrætter, kan du ikke købe en kælekat som ikke er neutraliseret forinden."


Dette er ikke korrekt, jeg er selv opdrætter dog af de Norske Skovkatte og det fremlægger klart ved FIFé at opdrætter selv har ansvaret for at vælge om de vil sælge deres katte ud neu. el. ikke..


Til MCO'erne har jeg selv en kastrat og de er gudeskønne, både i størrelse, deres måde at snakke til mennesket på og de binder sig til deres mennesker- MEN der syntes jeg at NFO'erne(Norsk skovkattene) er mindst lige så selskabelige og snaksaglige som MCO'erne, forskellen er selvfølgelig at en mco skal være bokset"firkantet" og NFO'ernes hovede ender ud i en trekant. Samt skal pelsen være silkeblød ved MCO og ved NFO strid.


Jeg kan her vise et billede af min MCO dreng.


Det med at kunne klø dem på maven, er noget man er nødt til at vende dem til. Jeg kan godt huske med ham her at han bestemt ikke syntes det var spændende og klagede gevaldigt! Men med tiden vænner de sig til det, nogle kan fra start.


0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan prøve
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 14:28

at gå ind på www.vildkat.dk


Der kan du måske finde en kat der passer til dit behov - der er ofte maine coons der sælges som ene katte da de ikke enes så godt med andre fx.




Mvh. Dorthe


www.vindelhuset.dk


Opdræt af Norske Skovkatte


Smukt mussegråt islænder hingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 14:29

-så nok bare været heldige med vores blandinger!

De har stor personlighed og er medbestemmende til mange ting i huset!

De holde f.eks. meget af at ligge i håndvasken - og så giver jeg mig og børster tænder i køkkenet!

De kan heller ikke have lukkede døre, så klager de sig og skraber og ligger og vrider sig foran døren til den bliver åbnet igen!

Til gengæld er de glade for vand, de drikker gerne af vandhanen og kan godt ligge i vasken selv om vandet løber!

Hankatten er ikke super renlig så han kommer jævnligt i bad, det finder han sig også pænt i!

Hunkatten er meget glad for at ligge på maven af min kæreste i lænestolen, hun hopper enten selv op (og forskrækker ham!) eller sætter sig ved siden af stolen og miaver til han tager hende op. Så lægger hun sig til rette - men gerne så han er nødt til at støtte hende! Så er der bare dømt hygge!!!


Hunkatten er også en god jæger, desværre kommer hun af og til ind med fangsterne til os! Du kan tro man kan komme hurtigt ud af sengen søndag morgen når hun pludseligt lukker en fugl ud i soveværelset og genoptager jagten!!!


Vi købte vores to hos en dame der havde en del katte. Vi kunne vælge imellem flere killinger. Vi valgte den der kom og satte sig på vores fødder (hankatten) og så den eneste hunkat.

Vi kiggede lidt på moderens temperament og "tog chancen"!


Held og lykke med "kattejagten"!


Tine


5 års avlshoppe til salg Tannenhof's Conteur/Carano/Zünftiger

Heste tages i ridning, Aalborg

http://www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 15:43

Jeg vil helt klart anbefale dig en Sibirisk kat. Dem har jeg selv 2 af, og de er begge indekatte og helt vilde med at blive nusset! De minder meget om en skovkat.

Jeg har købt begge mine her http://www.sevastopol.dk/ og det kan varmt anbefales :-) Jeg ved at hun lige nu har killinger og voksne katte, der søger nye hjem


Rambo og andet udstyr sælges - se profil :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja, hun er en
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 15:46

skæg fims, den lille mimse.


lige pt. har vi 5 katte inde, 3 killinger, deres mor og så mimsen..


men mimse trives da fint, om det så er alene eller sammen med andre..


så problemet med at der skal være andre katte, det kan jeg ikke rigtig genkende..


men jeg er da ihvertfald rigtig glad for min..


men det er 'mors' kat, 'far' har drillet hende lidt for meget og da hun er meget DAMET i det, så går det jo ikke..


killingerne driller hende dog, så dem er hun pt. lidt fornærmet på.


hun har en sjov mani med at markere bid i ens fingre, men hun gør det kun ved dem hun absolut godt kan li'.


så man kan godt regne med at være blåstemplet, hvis hun gir' ens fingre et lille nap.


men jeg elsker alle vores katte, uanset om det en mco eller huskat, og de har alle deres forskellige karakter træk.


feks. blir vores sorte killing en rigtig selvstændig kat, en rigtig kvarterets skræk.


mens den røde hankat også er en rigtig mors kat.


hunkatten er også rimelig selvstændig selvom hun nyder at få lov til at sove på mit lår.


her er båt og jeg i en hygge stund på sofaen..



og killinger(billede taget for 5 min siden)




kristina.




Søger tidligere ejere til collage Ox.

rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.


0
0
Svar på denne tråd
 
 stute..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 16:34

Stute - måske var der en anden grund til Chi chi ikke fungerede hos din moster , hendes plan om at den gamle kat SKULLE være den øverste i hierakiet var vist lidt udover hvad hun kunne / skulle bestemme, når hun valgte at sætte to voksne katte sammen.


Måske hun også skulle viderebringe det der var sagt istedet for at dreje det....

Angående lig i lasten , så var det der blev sagt, at for alle parter ville det nok være bedst at hun købte et andet sted , i tilfældet der blev problemer igen var det bedre at der ikke lå gamle tilbage handeler og gav sure miner.


Havde din moster været lidt samarbejdsvillig og have skiftet til katte grus af en kvalitet katten var vant til, så havde den måske ikke stresset sådan og følt sig lidt mere hjemme..


Ja et surt opstød fra mig men syntes måske der er flere sider af den sag............


Ville DU sælge til nogen hvor du skulle stå og forsvare hvorfor du ikke tager telefonen fra 8 morgen til kl 22, nej vel!



Diana Tornbjerg Hansen



www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk maine coon killinger sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 17:01

Der er altså forskel på katte, ligesom med heste og hunde. Nogle trives bedst alene, og man kan jo altid forelægge sælger at katten skal være alene. Måske har de en kat der vil trives bedst som ene hersker?


Mine pt 6 killinger er meget forskellige, meget sociale, og selvom de er vant til børn er der 1 af mine killinger jeg ikke vil sælge til en børnefamilie, det vil den simpelthen ikke trives ved. Har også tidligere solgt 1 til et hjem hvor den blev alene, det ville den absolut trives bedst ved, det var jeg ikke i tvivl om.


Mht kontrakter og stambogskatte, så er det jo forskelligt hvor mange krav der er fra avler til avler. Jeg synes absolut ikke det er urealistisk at mine killingekøbere skriver under på at orientere mig hvis katten bliver syg eller dør, det er i interesse for avlen.




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.



Norske skovkattekillinger med stamtavler sælges :www.kattegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=8511

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 17:04

Mine main coon katte har nu befundet sig fint med at være ene-main-coon og med at gå ind og ud som det passede dem!


Savner at have sådan en kat i huset - der er noget helt specielt over dem!!!


Lykke og held med at finde den kat som passer til dig/jer!!!!




Mvh Connie





Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 17:14

Forøvrigt stamtavle, eller ikke stamtavle... Tja det er vel en smagssag, men jeg har selv prøvet at købe en kat uden stamtavle, og da den blev syg og efter 10 dyrlægebehandlinger blev aflivet, så havde jeg ingen rettigheder overfor avler, og jo jeg havde lagt et par tusind i den.


Køber du kat fra en registreret avler, så har du altså også nogle andre rettigheder hvis katten bliver syg, en arvelig sygdom eller noget den er født med, og man kan få en erstatningskat.


Med en stamtavle er der mere tjek på arvelige defekter/sygdomme/indavl mm.




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.



Norske skovkattekillinger med stamtavler sælges :www.kattegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=8511

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat..........
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 17:36

Jeg har for en måned siden fået en killing, hun er ½ maine coon og ½ norsk skovkat. Synes det er en fantastisk killing, tror det er en god blanding.

Utrolig smuk kat.


Jeg fravalgte at købe en mest stamatavle pga. alle de krav katteopdrættere har mht. om den må komme ud osv.


Thrine
***
Super dressurhoppeføl til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 MichelleB
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 18:02

der er osse forskel på bare gerne at ville informeres hvis katten aflives el lig- og så til at SKULLE ha den tilbage hvis den nye ejer på et tidspunkt skal af med den igen - el VILLE ha medbestemmelse til hvem den skal til ect.



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 18:09

vi har aftalt at vi skal ha 2 rene maine coons til avl med papirer, når dem vi har nu er væk engang.


simpelthen fordi jeg synes de er så fantastiske, både af udseende og sind.


kristina.


Søger tidligere ejere til collage Ox.

rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Maine Coon
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:33

Ok, jeg retter så min udtalelse til: Af de opdrætter jeg kender som er FIFé registreret, sælger ikke en kælekat uden den er neutraliseret, da de ikke vil have der avles på katte som måske ikke egner sig til det, men ligeledes ikke vil risikere BYB (Backyard breeder). Et rigtig godt eksempel på, hvrofor man bør vælge en med stamtavle (når nu man gerne vil have en racekat):

www.mainecoonklubben.dk/ stamtavle.asp

MichelleB´s eksempel er også rigtigt godt - bliver den syg, har du ingen rettigheder.


Synes egentlig ikke at de opdrætter jeg har købt kat af, vil blande sig efter katten er solgt. De vil blot sikre sig den ikke løber frit omkring, således den bliver kørt ned, stjålet eller andet. At hvis du af den ene eller anden grund ikke kan have den, vil de vide besked så de kan finde den et nyt hjem. Giver også sig som køber en form for sikkerhed synes jeg. Men de ringer jo ikke og kontrollerer dig.


Selvfølgelig findes der MCO ligesom andre der katte der egner sig bedst til at være alene, men det er sjældent en der bliver købt som killing.


Billeder af mine "bamser".


Frederik


India


Diesel


Hilsen Malene


0
0
Svar på denne tråd
 
 søge efter kat
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:52

set i lyset af vores dabat har jeg nu lavet annonce ikke efter race men efter sind og sociale krav katten skal opfylde, det er jo mange år frem vi skal have den så har besluttet at se stort på race men tilgængæld nøje vælge den rette efter sind, hvis vi må gå på kompromis og få en voksen kat så er det sådan det er for sindet er det absolut vigtigste for os.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider