Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan med fell ponyer
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:03

Hej


Har igår købt 2 fell ponyhopper, der er i fol. Har ikke før haft noget med disse ponyer at gøre. De er 3 år super dejlige, men lidt rå, da de er hentet ned fra bjergene i sommer, og tænke om der er nogen her inde der har disse ponyer, som jo er lidt sjælne, og som ved hvordan man tager sig bedst af af dem, og ved om der er nogen ting man skal være særlig opmærksom på.


De skal gå i løsdrift, nogen der kender til nogen gode løsdrift stalde der passer ind i naturen og hvor man kan købe disse.



0
0
Svar på denne tråd
 
 6.tegn
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:41

Tillykke med dine to hopper

Er det de to unge fra Rikke du har købt?


Hvis du er interesseret er der oprettet et forum for os fellpony"tosser" Kig ind hvis du har lyst.

www.fellponyfan.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvordan med fellponier
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 10:29

Hej Jeanette


Ja de er fra Rikke! Kender du dem ? Har været inde på jeres forum og kigge, dejligt da det ellers er ret svært at finde så meget om disse dejlige dyr. Er der noget man skal være særlig opmærksom på med en fellpony Har jeg forstået det rigtigt at drybarrows er det eneste sted hvor de stadivæk går lidt som vildheste oppe i bjergene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fell-pony
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:15

jeg har også en fell hoppe på 5 år, hun kan ses på præs. hun er dog tilsalg


DE SORTE PERLER

0
0
Svar på denne tråd
 
 6.tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 12:14

Nej jeg kender dem ikke,har bare set dem på hendes side..


Jeg kan tale stolpe op og stolte ned om Fellponyer,og det er der vist ikke plads til her..Og der er jo sjældent to der er ens.

Som udgangspunkt er de venlige og samarbejdsvillige..


Ros,ros,ros så kommer man langt..



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider