Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Festlege
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 10:53

Har du et godt forslag til festlege?


Til en 30 års fødselsdag med omkring 70 gæster.

Gerne hvor alle gæster involveres.


"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lady Rose
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 11:27

Denne er hylende skæg og der er mange der er/kan være med.


1. AKT
På prærien i det vilde vesten boede Lady Rose (X), som var ung og yndig, og hun blev en dag bortført af indianerhøvdingen Talende Tyr (X) og hans frygtelige indianere (X).
Sheriffen (X) og hans højre hånd (X) sender 2 mænd (X) ud for at finde Lady Rose (X).
På vejen møder de 2 mænd (X) en kvægflok (X), der krydser deres spor. Derved taber de sporet af indianerhøvdingen Talende Tyr (X) og hans frygtelige indianere (X) og Lady Rose (X). De 2 mænd (X) bringes på vildspor og forsvinder på prærien.

TÆPPE

2. AKT
Sheriffen (X) og hans højre hånd (X) må nu selv ud at lede efter flere folk, der vil hjælpe med at finde Lady Rose (X).
En ung smuk cowboy (X) melder sig frivilligt. Den unge smukke cowboy (X) rider nu ud på prærien og kommer forbi en kvægflok (X), og lidt sener endnu en kvægflok (X) og han rider lige til han finder indianerhøvdingen Talende Tyr (X) og hans frygtelige indianere (X).

TÆPPE

3. AKT
Da den unge smukke cowboy (X) ser indianerhøvdingen Talende Tyr (X) og alle hans frygtelige indianere (X) råber han : .. ! (slettet af censuren) og der udspiller sig nu voldsomme kampe mellem indianerhøvdingen Talende Tyr (X), og hans frygtelige indianere (X) og den unge smukke cowboy (X).

TÆPPE

4. AKT
Den unge smukke cowboy (X) sejrer og vender tilbage til byen med Lady Rose (X) på hesten. Gensynsglæden er stor. Sheriffen (X), hans højre hånd (X) og de 2 mænd (X), der omsider er kommet tilbage til byen lykønsker den unge smukke cowboy (X).

TÆPPE

5. AKT
Den unge smukke cowboy (X) frier nu på sine knæ til Lady Rose (X) og Lady Rose (X) falder i armene på den unge smukke cowboy (X).
Lady Rose (X), den unge smukke cowboy (X), de 2 mænd (X) og sheriffens højre hånd (X) levede lykkeligt til deres dages ende, og det samme gjorde indianerhøvdingen Talende Tyr (X) og hans frygtelige indianere (X) samt kvægflokkene (X)

På en lap papir skives replikkerne til deltagerne, så de ikke glemmer hvad de skal sige, når de hører deres "navn". Det kan nemlig godt gå ged i når først der bliver grinet.


Du er Sheriffen.Hver gang, der bliver sagt²Sheriffen²rejser du dig og sir':²Hvad sker der?? Hvad sker der ??


Du er Sheriffens højre hånd.Hver gang der bliver sagt:²Sheriffens højre hånd²rejser du dig og sir':²De red den vej, de red den vej²

Du er én af 2 mændHver gang der bliver sagt²2 mænd²rejser du dig og sir':²Bang, bang - piuw!!!²


Du er én af 2 mændHver gang der bliver sagt²2 mænd²rejser du dig og sir':²Bang, bang - piuw!!!²

Du er indianerhøvdingen ²Talende Tyr²Hver gang der bliver sagt:²Indianerhøvdingen Talende Tyr²rejser du dig og sir':²Ugg, ugh, ugh !!²


Du er én af mange indianere.Hver gang der bliver sagt²Indianere²rejser du dig og sir':²HYYLLL HYYYLLL².

Du er én af mange kvægHver gang der bliver sagt²En kvægflok²rejser du dig og sir':²MUUUHH - MUUUHH!!²


Du er Lady Rose.Hver gang, der bliver sagt²Lady Rose²rejser du dig og sir':²ÅHH, jeg besvimer !!!²

Du er en ung smuk cowboy.Hver gang der bliver sagt²en ung smuk cowboy²rejser du dig og sir':²Den klarer jeg, den klarer jeg².


Den er rigtig rigtig sjov. Både for børn og voksne.



Mvh Annette

Age is a matter of mind. If you don't mind it doesen't matter!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ballondans..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 11:43

er ganske sjovt, især hvis man er lidt halv fuld.. Især hvis man skal bindes sammen med en.. Det skaber lidt spænding og man skal samarbejde..










HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..


0
0
Svar på denne tråd
 
 andre?
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 14:23

med gode forslag?


meget gerne nogle som involverer fødselaren?

og meget gerne udsætter ham for nogle prøvelser?


"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm ..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 14:28

Til min mors fødselsdag var der en der havde lavet en sang hvor vi var detl op sådan et mændene sang noget, kvinderne sang noget og fødselaren sang noget, det lød faktisk rigtig godt og god kontrast mellem herre og dame koret ;)


Har desværre ikke sangen mere.




Nath, Sisse og Fønix

Der findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

I am not in the middle of nowhere, but I can certainly see it from here!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der slet...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 16:16

... ikke flere der kender en god festleg?

Eller ved hvor man kan finde nogen??


"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

0
0
Svar på denne tråd
 
 sang...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 17:09

jeg kender en sang. man skriver den selv til en kendt melodi:


Hver gang i omkvædet skal der siges noget med ønsker hjerter gaver eller noget.


alle har fået et klistermærke gerne med et hjerte også i løbet af sangen skal de sætte klistermærket på fødselaren.


det ser rigtigt sjovt ud i slutningen af sangen vor fødselaren er fyldt med klistermærker i hovedet og armene osv.


er især sjov hvis der er rigtigt mange gæster .D


hilsen Tea


Hilsen Tea-Tosse

Hvorfor bor jeg ikke på en gård?!!?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 22:49

www.voksenforsjov.dk/ index.php?id=84


AGuldborg : den tror jeg vi skal prøve til vores julefrokost...



Michelle


HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.


Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har hørt om en leg ...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 22:52

... men da det er noget med en bar r.ø.v., vil jeg selvfølgelig ikke skrive om den her på et sobert forum

Mvh. Lisbeth




Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider