Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 pas på forlængerledninger!
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 02:23

fredag morgen vågnede jeg, ogskulle ringe til lægen ang. den penicillinkur, som jeg er allergisk overfor ( jeg lå vågen en del af natten for at forkorte samtalen- min læge er travl)- og SLAM!


så skvattede jeg i nogen forlængerledninger...


næh- der ikke noget brækket/forstuvet-men...


ja, det gjorde meget ondt! og jeg har en blodudtrædning som om jeg blevet trådt på af en bryggerhest. den er ikke øm- men musklerne i overarmen er stået af. flotte farver iøvrigt- fra selvlysende lyseblå til sortviolet.


pt vil jeg dø med blusen på, så ondt gjorde det, at tage den på!


ja- lægen skal se på det på mandag. uden falck mv føler man sig lidt isoleret på landet... og manden kan ikke førstehjælp- men vi fik da konstrueret en slynge. i dag lavede jeg en rigtig mitella af en dug.


men -pas på løse ledninger! og hoveddøren flytter sig ikke, selvom du kommer blæsende!



Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fik blusen af
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 04:26

Så jeg skal ikke dø i tyrkis. (Kun i et lyserødt strækfrottélagen, der er den bedste slynge)


Til gengælder mit hæmotom vokset til noget rødlilla/sort med lyseblå kant. Jeg har ikke ondt, hvor det ses,, men jeg tror, jeg har kvast nogen muskler/ledbånd. Jeag kan strække min arm/og forsigtigt føre den op under hagen. Alt andet gør sindssygt ondt.

Og hvis man er ved at tabe noget...


Det går- bare jeg husker, at tage smertestillende.



Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøhhh
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 06:46

hvorfor ser du ikke efter at tage på skadestuen??



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 06:46

Nogen dage skulle man bare aldrig have løftet dynen og sat fødderne på gulvet...


God bedring, og måske briller var en ide, så man kunne se de ledninger -inden- man lå ovenpå dem??




Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod .. :-)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jep...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 08:59

oprydning er en god ting.


Men det lyder da til du har slået dig godt og grundigt. Var vagtlægen måske en gode ide?, det er jo ikke så smart hvis du render rundt med noget der er brækket.




MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 AVS - det lyder...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 11:20

... smertefuldt.


Jeg håber da at der ikke er noget brækket, men oftest så ER det bare farverigt og smertefuldt i nogle dage.


Og farverne holder længere end smerterne - som jeg opdagede en gang jeg var skvattet ned af min meget stejle trappe. I et par dage kunne jeg næsten ikke gå, men så blev det bedre. Om torsdagen tog jeg til dans, og der blev VILDT oprør i omklædningsrummet da jeg skiftede tøj.

"Hvem havde gjort det?" - jeg måtte forklare flere gange at jeg kun havde mig selv at takke og at jeg var faldet ned af trappen, de fleste var overbeviste om at jeg måtte have fået bank af min kæreste. Måske skal jeg være GLAD for at jeg ikke havde en kæreste, for som de opfattede det, tror jeg at en eventuel kæreste havde fået tæv af 10 arrige mavedansere!


Jeg tror at jeg var gul, blå og lilla i omkring 2 uger - men der var ikke sket nogen seriøs skade - håber at det er lige så harmløst i dit tilfælde.


Men det er nok en god ide med slyngen, så armen bliver holdt i ro - musklerne har jo fået et gevaldigt slag og vil være meget ømme i nogle dage.


God bedring!


£isbeth & Baloo
*
I don't know the key to success,
but the key to failure is trying to please everybody.
Bill Cosby
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 15:54

Det går lidt bedre, men lægen skal alligevel se på det i morgen.


Ja- vatlægen/skadestuen: For det første havde TDC smart nok kortsluttet vores tlf-linie, for det andet så har vi ikke bil. Nærmeste skadestue er 2 timer væk i bus... Og lørdag kørte der ingen bus.


Jeg mente jo ikke, at der var noget brækket, men at det "blot" er en forstuvning eller overstrækning eller muskelsprængning, men når det stadig gør så ondt/nedsat bevægelighed- og *nu* er det ømt, hvor hæmotomet er, så skal lægen lige se på det.


Men for dælen! Jeg kan knap nok klæde mig på- og sætte en elastik i håret er umuligt (og manden er fummelfingret).For ikke at tale om at sove... ;-D

Det er som at være 2 år igen. :-P



Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må altså vide det ...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:17

... er det en stavefejl, lavet med vilje: vatlægen


Bortset fra det ønskes du god bedring.

Mvh. Lisbeth




Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh det lyder
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:35

som jeg har det, når jeg har hold i nakken :-(


Det er bare ikke sjovt, at tage en bybus inde i Odense - stående - og alle glor på en, fordi man nok ser pænt dum ud, iklædt i nattøj..

Endnu mere øv, når lægen ikke kan gøre noget, andet end at give en recept på smertestillende.. og så apoteket ligger 5 km væk!


God bedring



- HeidiZ
***
The trust between horse and rider creates a unique partnership
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vatlægen...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:45

He he. :-D

Næh, det er bare mig, der ikke lige kan se, hvad jeg skriver.

(Jeg skulle nemlig også ringe til øjenlægen og en ørelæge i fredags. Og nej TDC- har stadig ikke lavet vores linie).


Så i dag tog jeg så ind til lægen og fik en tid...



Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider