Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nu har vi fået endnu en psykisk syg!!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:38

Jeg arbejder på et advokatkontor og her får man godt nok mange underlige opkald.


Et par af advokaterne har haft nogle psykisk syge klienter, det er typisk sager om tvangstilbageholdelse fra hospitalets side.


Disse klienter er ikke lige yndlings, men de har fået den juridiske hjælp de skal have, deres sager er afsluttet.

Vi har 2 "stam-ringere" og nogle løse. De her mennesker ringer tit og ofte og fortæller om dengang de fandt dinosauerer eller mødte en ged i en pyramide

Den ene af de her "stam-ringere" har ringet i-5 år!

De fleste vil bare snakke og fortæller underlige historier, og det er det. De er MEGET vedholdende og hvis man pænt fortæller dem at man ikke længere kan hjælpe dem, så BLIVER DE VED med at ringe, gerne op mod 40 gange om dagen.

Det er hvad det er, det lærer man hurtigt.


Men nu... En af advokaternes psykisk syge klienter har nu anbefalet advokaten til en af hans "venner" fra den lukkede afdeling


Vi kan ikke hjælpe ham med noget herinde, og har ringet til hospitalet som siger han er meget syg.

Og det kommer fandme til udtryk!! Hvad han ikke siger og kalder mig. Problemet er at de ikke kan afholde ham fra telefonen 24 timer i døgnet. Og hvis man bare lægger på når han ringer, kimer han receptionen ned, og stopper ikke før han hører ens stemme, dvs. han spærrer også for andre opkald!


I bund og grund er det synd for disse syge mennesker, men åh hvor er jeg træt af at lægge øre til alle hans ubehageligheder og stønnen



Maria




Jeg vil også have et eller andet fancy citat stående her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det hedder
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:48

Det hedder "chikane", og der burde da af alle steder på netop et advokatkontor være så fyldt med advokater, at en var så meget inde i tingene at i kan få et tilhold på personerne?



0
0
Svar på denne tråd
 
 Chikane
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:52

Ja,har også taget det op med en af advokaterne i dag, men der er ikke noget at gøre så længe personen er indlagt.


Hospitalet er selvfølgelig oplyst herom.


Maria




Jeg vil også have et eller andet fancy citat stående her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja Jan...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:52

Men det er svært at holde en psykisk syg fra telefonerne... Da jeg arbejdede på kommunen i social-forvaltningen havde vi ogse et par stam-ringere, det eneste der hjalp var at få hjælp fra chefen, det havde de respekt for og så stoppede ringeriet et par dage i hvert fald...


Katrine


-Nothing is original
everyone imitates someone-
Det hedder "AT VIDE" ikke "afvide"
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakler...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:57

... kan I ikke henvise til www.lap.dk, så kan de da komme i støttegrupper eller lign.? De har i øvrigt også en jurist til rådighed.






Vh Tine


Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden








0
0
Svar på denne tråd
 
 Tine...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:59

Jo, hvis bare man kunne


De stakkels mennesker hører jo ikke efter og forstår ikke at vi ikke kan hjælpe dem, de råber og skriger jo bare.


Har skam prøvet at få dem til at ringe andre steder hen hvor folk er der for at snakke med dem.


Maria




Jeg vil også have et eller andet fancy citat stående her!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider