Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogen der tit ringer til Sverige??
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 13:12

Kan I hjælpe mig? Jeg har købt en hest med svenske papirer, og vil gerne kontakte den gamle ejer, for at høre hvorfor han er endt her.. Jeg har to numre på to forskellige personer der skulle ha´ haft ham, og de skulle begge bo i sverige, men den ene har 9 cifre og den anden 10 - øhh... og ringer man 0046 foran eller??


Det ene nummer ser sådan ud 0322-664310

Og det andet nummer ser sådan ud 0502-23121


Har lavet om på et af tallene så jeg ikke opgiver andres tlf.numre... Hvad gør jeg nu? Hvis jeg taster 0046 og disse tal, så får jeg en hyletone i røret (intet nummer der hedder sådan) - nogen der har en ide?? Eller skal jeg ikke ringe 0046 foran?



Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 telefonnumre
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 13:14

Når du ringer til udlandet, og selve telefonnummeret har 0 først, så skal dette ikke tastes. Det er helt normalt med forskelligt antal cifre i Sverige, men du skal taste 0046 + 322-664310 fx.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 13:34

Det hjalp... Tusind tak for hjælpen. De tog bare ik tlf., men jeg prøver igen senere... Mange tak! Hvad skulle man gøre uden HN?!


Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 15:24

kan fortelle dig at 0322 (retningsnummer)er Alingsås/Vårgårda og 0502 er Tidaholm.


De ligger ikke så veldig langt fra hverandre, og heller ikke så voldsomt langt fra Gøteborg.


Kun til orientering!




Hilsen Ellen


KIG IND !



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider