Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 lærling og mester kysser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 12:51

ja jeg var så med til julefrokorst for første gang i firmaet og det var hyggeligt indtil konen kom hjem med et spydig humør...


jeg er rat ny så jeg aner 0 og nix om hvem og hvad...


som man jo gør til en vær lejlighed, havde vi købt en verdinde gave og på korted stod det fra tøserne..vi er kun piger i firmaet...


konen: vi er da ikke tøser men DULLER og y og mester havde været lune på hinanden i 15 år bla bla


jeg var glad for mit humør var højt og tog det som en dum bemærkning jeg ikke gad komenter og snakket vidrer...den anden vej


da klokke blev mange tog vi på disco...for at slå os løs...ja tak for det, det blev spillet om det ene og andet og det blev hygget lidt her og der...


@!#$ hvor surt, at jeg lige skulle være vidne til det pjat. hvad gør jeg og hvordan kommer jeg vidrer i mit job, jeg har lidt svært ved at komme over det og jeg tænker på fremtiden i firmaet? er den ved at smulrer for mig ?? synten godt nok der er krakeleret noget.


hvad vil i gøre hvis i var mig? skal jeg blive eller finde en anden mester.??



og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er ikke...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 12:58

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvem der var sammen med hvem, hvorfor i er nogle duller og hvilken kone der var spydig?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Når det ikke handler om dig
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:00

der laver ballade - hvorfor så bekymre dig overhovedet?


Konen ved det - og åbenbart alle andre også, så det er jo ikke en hemmelighed du skal holde på...







Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk


Jeg ønsker alle et vinskelig godt Nytår *s*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forstår det ikke
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:00
Dit Indlæg er desværre uforståeligt for mig...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg forstår der heller ikke
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:01

var det mester og lærling der hygger her og der?


Jeg kan ikke se noget galt i at de finder samen, men hvis de vil hygge må de gøre det privat :)




Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sorry det roder rundt...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:25

ja lidt rodet skrevet...men lærling og mester hygget sig god sammen her og der og spilled om 6. konen var bare rat spydig under maden..hun var ikke med i byen.


y er en svend som har været i firmaet i 15 år.


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lad som ingenting
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:30

Hvis du er glad for at arbejde der, så lad det ligge, "glem" at du har set noget, det var en sjov aften, bild dig selv ind at det kun skete denne ene gang, medmindre du ser andet.

Det ville jeg gøre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:32
Med mindre du selv har været indblandet i noget af det, kan jeg ikke forstå hvorfor det skulle berøre din arbejds situation.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg var
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:53

ikke med i ders "juleleg" og tak for jers meninger har været lidt konfust over hvem,hvad og hvor jeg skulle se hend, når de snakket til mig. Måske er jeg lidt sart hvad dette angår...?


det berøre da helt sikkert noget i arbejds tiden, jeg kan ikke tage denne lærling seriøst og mester skal være mester.




og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak hippo
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 13:58

ja jeg har aftalt med mig selv at sker det igen, er jeg daffet af.


jeg er seriøs indenfor mit job og jeg vil ikke stå model til dette 1 gang mere.


Tror også min mand vil se mystisk ud hvis jeg kommer næste gang og fortælle en ny "historie"


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fatter ikke ...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:07

... hvad du ind til nu har stået model til ... hvad andre tosser rundt og laver, ødelægger vel ikke det seriøse i dit arbejde??

Hvad skulle problemet være for din mand, når det ikke er dig, der er på gale veje??

Er du/i bange for det smitter

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:12
...jamen, altså... ?:-)

Jeg kan ikke finde hovede eller hale i dit indlæg.
Y er svend? En mand? Eller er det mester? ... .
Er lærling og svend samme person?


Altså, ting og sager sker til julefrokoster.
Det hedder 'one-drink-to-many-syndrom'.
Det betyder ikke at de ikke er seriøse med deres job, eller hva?

Gør hvad du har det bedst med.
Men, hvis det ikke går ud over dig selv og din person,
ser jeg ingen grund til protest og opsigelse.


Mvh Lisa

**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a regal force -
God's masterpiece, the Arabian horse. ****


0
0
Svar på denne tråd
 
 wooot
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:12

hvad??





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 æhmmm...??
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:14

...Jeg er ikk blevet en sandorm klogere...og fatter nada og en bjælde?!!


Overvejer du at sige dit job op, fordi nogen på dit arbejde har kissemisset ulovligt eller hva? Jamen hvad i himlens navn har det dog med dig at gøre?? Hvad andre laver, kan da umuligt gøre dig noget...og hvordan kommer din mand lige ind i billedet??


Total bjældeklang herfra...


Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd
 
 ???
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 01:10

jeg syntes ikke det er svært af forstå jeg bruger nok et fagligt sprog så som lærling-svend og mester??? i ved svend en håndværker...


tror bare jeg har min helt egen mening om dette og ville endlig bare have jers... det har måske været en forkert indledning???der er kun mig selv der kan læse den men udover det så lyder det til i syntes det er "ok" af det i har fattet sorry.


jeg fortaldte min mand det, da han kunne se det "trygget i mine sko" han syntes også det var lidt "vildt" og ønsker ikke jeg skal opleve det igen...kunne de ikke bare havde skjuldt det lidt for os/mig...


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he tror
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 01:21

det har været lidt svært at forstå fordi du har skrevet det i "koder". Altså jeg har forstået det sådan at mester og en lærling har kysset og der har været en del gang i den?!


Jeg kan godt forstå at du syntes det er en underlig fornemmelse at skulle se på alle tre, men nu har du jo heldigvis ikke været indblandet andet at være vidne. Hvis det bliver for meget, så sig til dem om de ikke kan gøre det uden for dit åsyn, da du ikke har lyst til at se på det. Din mester bliver nok en smule flov og forhåbentlig stopper det.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad så
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 08:32

jeg kan da godt forstå at det måske ikke er det fedeste at overvære,- men at du ligefrem overvejer at skifte job kan jeg ikke forstå.


hvad så hvis du finder et nyt job,- og det samme sker???


skal du så skifte job igen???


hvis jeg var dig, ville jeg glemme at det var sket,- jeg kan ikke se hvordan det berører dig.

du behøver ikke være moralsk på andres vegne.


men du kan selvfølgelig overveje om du skal videre med i byen, næste gang der er julefrokost...


Sophiec


HUSK!!! hesten er et levende dyr,- ikke blot en ridemaskine!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 08:35
Jeg fatter det stadig ikke. Den med ordene "Mester" og "Lærling" ved jeg udemærket hvad betyder, men har konen været med til samme fest og er konen, "kone" til Mester eller hvem er konen og hvem er hun kone til?
0
0
Svar på denne tråd
 
 sprog...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 09:51

"i ved svend en lærling"


hvad betyder det??



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Håber sq da
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 10:10

ikke at det er en lærling, der har været i firmaet i 15 år... For så må han da godt nok være mere end gennemsnitligt dum, hvis han stadig er lærling...


Er han der imid svend, og har været i firmaet i 15 år, så er det jo en ret voksen mand...


Har jeg forstået det ret, når mester (en dame) har været sammen med svenden, der har været ansat i 15 år?


Eller er det mesters kone, der er derhjemme, og mester er sammen med (lærling/svend... Som kaldes y?)


Er din mester en mand eller en kvinde?


Nå... Men altså...


Hvis du er glad for din plads, så vil det jo være det nemmeste at lade som ingenting... Går det dig for meget på, så må du vel søge efter en anden plads...


Fordi folk hygger med deres ansatte, betyder jo ikke nødvendigvis, at de ikke er fagligt dygtige, og at de stadig kan lære noget fra sig... Fagligt...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 ???
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 10:52

Ok synes også det lyder rodet, når der ikke er sat køn på.


En mester kan være både kvinde eller mand,

En svend kan også være både kvinde eller mand.

en lærling er ikke udlært, men bliver svend når vedkommet er udlært..

Så langt så godt, ellers fatter jeg ikke en bjælle..




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lærling...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 10:56

eller er det svend der er lærling...hedder han svend...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvordan
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:04

hænger en lærling der hedder Svend, sammen med, at det udelukkende kun er piger der er ansat?


Er der overhovedet en mand med i dette spil... Eller er de lesbiske?



Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 sort tale..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:17

Hylende morsomme kommentarer!

Hvis konen har holdt flirteriet ud i 15år,kan du nok også leve med det.

Sikke sjove amoralske opdateringer du kan underholde din mand med over kartoflerne og den brune sovs.

Hvis din mand kan acceptere,at du rigtig slår dig løs på disco,som du skriver,er han da ikke så sippet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:36
furius : En lærling kan vel også både være af han- eller hunkøn
0
0
Svar på denne tråd
 
 fatter ingenting.. russisk
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:45
kan simpelthen ikke læse din tråd.. det er totalt uforståligt for mig...




Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:51

Haha ja gad vide hvem der hedder svend? det kan også være chefen der hedder svend, som flirter med en lærling på 15 år - hvem ved?


En ting er sikkert, juleforkoster er underholdende for nogle parter, og jeg ville være flintrende ligeglad med hvad andre gjorde indbyrdes, så længe jeg havde min egen sti ren.


Hils svend og sig det er noget fy fy, eller chefen, hvis ikke det er ham, eller hende eller de lesbiske..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen svend kan ikke hedde Svend ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:46

... for i starten af tråden står der udtrykkeligt, at der kun er piger i firmaet ... det er altså altid en glimragende idé, at læse inden man svarer ... selv om det så ikke hjælper på forståelsen


Jeg tillader mig lige, at fantasere lidt over, hvordan man kan forstå sammenhængen i historien:

Arbejdspladsen er en frisørsalon, hvor manden i historien er mester.

Konen med det spydige humør, er selvfølgelig mesters kone.

Alle ansatte er piger/kvinder inkl. benævnte y.

y kan sagtens være lærling, for der står ikke noget om, at hun har været i gesjæften i 15 år vel?? ... konen siger, at mester har bagt på hende i 15 år.

Hun er altså blevet ansat som voksenlærling, især fordi mester er varm på hende og kan være tæt på hende i arbejdstiden.

Mvh. Lisbeth








Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er I onde, men underholdende...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:49

Her er er altså situationen:

Der er chefen, hans kone og en masse lærlinge.
Så er der svenden (en dame, der har været lærling en gang)

Konen har vidst i 15 år at den kvindelige svend(forhenværende lærling) har kysset med manden. Konen er der endnu, men situationen gør hende lidt giftig.


Så er der trådens starter, som er lærling (voksen eller?)som synes det er for meget, at chefen kysser på svenden og omvendt. Det synes hendes mand også, altså ikke chefen men lærlingens mand.Altså ikke den lærling, som nu er svend.


Jeg kunne altså ikke holde ud, at blive ved med at holde Jer i uvidenhed.


Min mening er, at det er synd for chefen, at konen bare går og er sur, i stedet for at gå fra ham. Det må da være ulideligt med sådan en Xantippe i sit hus dag ud og dag ind.

Klart han bliver ved med at kysse svenden/lærlingen.


MH Conny


Forhåbentlig har jeg nu ikke ødelagt noget for Jer!


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 arh conny og lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:55

Arh nu havde vi det lige så sjovt.. :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Men i må da gerne have det sjovt ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:26

... men syntes bare lige Svend skulle "aflives" ..


Jeg har det da vældig sjovt med min fantasi. Hende y ved f.eks. ikke, at mester har haft toupé i en del år og det er virkelig også et af mesters ømme punkter.

Hans ungdoms lækre hårpragt har fået mange kvinder til at sukke, mens de sad i frisørstolen i hans salon. Ingen har da nogensinde sukket så højt og meget som y

Mange mandlige kunder har på hans anbefaling købt hunde-dyre specialshampooer, fordi de tror, det er garantien for en hårpragt som mesters ... tænk lige på hvordan hans verden vil ramle, hvis både kunderne og y finder ud af sammenhængen.


Konen har en klemme på ham, da hun er den eneste ud over parykmageren og mester selv, der kender til hans lille hemmelighed.


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:36

Kan manden/mester så ikke hedde Svend? Jeg synes nu ikke, at der er noget i vejen med at hedde Svend... Det hedder min svigerfar... Men han er ikke frisør...


Og hedder det overhovedet en frisør-svend? For det lyder da underligt... Hedder det ikke bare en frisør? Man bruger vel svende i håndværkerfagene... Sådan.. De fag, hvor man får hård hud i hænderne... Det gør man vel ikke, hvis man er frisør... Der er det vel nærmere en kamp, at få lov til at beholde huden på ens hænder...


Jeg synes at det er synd at du, Lisbeth, vil aflive Svend... Han har ikke bedt om det navn...




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 men på...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:42

Men på den anden side, hvis nu chefen hedder svend, så gør det vel ikke noget at aflive ham? så har konen ikke noget at være knotten over, lærlingen kan vel bare finde en anden, og Annika behøver ikke bekymre sig om problematiske forhold i firmaet.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er problemet bare
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:50

Hvem skal føre firmaet videre. Og hvem har myrdet Svend


Er det konen? Eller en af lærlingenes mænd, der er ved at blive bange for at det skal brede sig til mere end en?


Det kan blive en rigtig væmmelig historie det her.


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frisør?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:56

Jeg forstår slet ikke, at Svend og pigerne absolut skal være frisører? Kunne de ikke ligeså godt være murere?


For så tror da pokker, at Svend går lidt amok, når han endelig ser pigerne i andet end overalls!



Nej, undskyld Annika!


Unfair at vi gør grin med din tråd, men det ene ord har vist taget det andet!


Jeg tror, at bedste råd til dig, vil være at vende 'det blinde øje' til. Forsøge at glemme episoden, når det bliver hverdag igen.


Men jeg kan da godt forstå, at du måske får et lidt andet syn på dine arbejdskolleger, efter at du har set dem på slap line.


Pøj pøj med hverdagen, hvor du nok skal forvente, at de andre også lader som ingenting.






Glædelig Jul & Godt Nytår til jer alle!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis han nu ikke var blevet frisør ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:03

... var jeg jo ikke kommet videre vel???


Så havde historien med toupèen, jo været virkelig malplaceret, hvilket den jo nok allerede er alligevel


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karoline...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:07

Uanset hvad Karolinemor, så er det vigtigste hvem der var sammen med hvem, hvorfor svend blev aflivet, og hvorfor konen ikke bare knaldede ham en, og sagde han skulle tage sig sammen?


Det kan jo også være en af svends elskere - han har sikkert flere - der har aflivet ham, jeg kan ikke tro konen har gjort det, nu har hun jo levet med det i 15 år.


R.I.P svend

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja hun skulle have knaldet ham ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:10

... sådan en på sinkadusen, at hans toupé var røget hen i resterne af osteanretningen

Så havde aftenen nok fået et noget andet forløb

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:15

Ja... Det ville have været kønt...


Man kan vel godt gå med toupé, selv om man ikke er frisør... eller...?


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Zamangah lige præcis dig ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:22

... nægter jeg at skære tingene ud i vådt bølgepap for

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå... Øv...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:25

Oki... Så er lesbiske Svend, med toupé, frisør... Hvis du absolut vil have det...




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke hvis man er murer...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:27

for så falder toupe`en ned i mørtelbaljen og den er smadder irriterende at undgå hele tiden med murerskeen.


I øvrigt tror jeg, at det er mere kompliceret end som så for se her:


"da klokke blev mange tog vi på disco...for at slå os løs...ja tak for det, det blev spillet om det ene og andet og det blev hygget lidt her og der... "

Er der alligevel flere med i det???

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan det...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:27

Kan det ikke gøre ligemeget om han er lesbisk eller har toupe? Han er jo blevet aflivet..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sparky
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:28

Kan han så ikke i det mindste få lov til at blive begravet i overall??





Glædelig Jul & Godt Nytår til jer alle!

0
0
Svar på denne tråd
 
 frisør i overall??
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:30

Frisør i overall? Med toupe? - det ville være nedværdigende for hans image tror jeg. Men vi kunne jo bare lade hans image begrave sig sammen med ham, så er det vel ok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for dagens grin
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:39

Nu fatter jeg da slet ingenting


Håber der er kommet en fortsættelse når jeg er tilbage fra stalden.






0
0
Svar på denne tråd
 
 minoma...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:41

Der er sikkert kommet en fortsættelse, men det er ikke sikkert det bliver mere forståeligt :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 åååhhh
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:54

nu ved jeg det...


der blev hygget her,der og med parykker på disco...det er en flok transer...svend og drengene der klæder sig ud i dametøj,og drømmer om at blive frisører...







Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ååååh...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:56

Altså Ped... Du er jo et lys...


Selvfølgelig er de transer... Og går som tøserne/dullerne... det er da klart... Og så er Svend slet ikke lesbisk, men faktisk bøsse...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes, det er
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:57

spørgsmålet om vi ikke skal tage tyren ved hornene og melde det til ordensmagten.


1. Frisørmesteren Svend har udøvet 6-chikane overfor næsten alle sine elever.


2. Ikke nok med det, han er blevet aflivet og hvem har gjort det?


Måske er det en veritabel sammensværgelse. Der ligger han i sin kiste, ydmygende iklædt overall, uden sin toupe, der ogaå måtte lade livet i mørtelabaljen, - og hvad skal den stakkels kone nu gøre?


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 14:58

Det er da en slagter mester og en helt masse Delikatesseduller.

Det må det da bestemt være, fra Super Best




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja... Svend
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:00

må simpelthen tage sin straf...


6-chikane er altså ikke til at holde ud... Mon det er straf nok i sig selv, at han begraves uden toupé og i over-alls?


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Konen...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:01

Konen?? Hun levet sikkert i bedste velgående efter hendes ydmygende kære mand står med hovedet i mørtelbaljen klar til begravelse ( for hvem sagde han ikke skulle have toupe på)


Konen kunne evt bare flirte lidt med den nye chef, hun har jo intet at miste







0
0
Svar på denne tråd
 
 nora støvler
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:09

svend drømmer bare om et par nora gummistøvler!!



www.dbrf.dk/index.html



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg havde faktisk et problem ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:12

... med om han skulle være frisør eller bagermester, hvilket jeg forsøgte at antyde med bemærkningen: konen siger, at mester har bagt på hende i 15 år


Jeg valgte hovedsageligt frisøren for at undgå platte bemærkninger som: Man skal ikke slå større bager ned end man kan bolle ... den ville jeg nemlig selv skrive

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHA
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:21

Gees, hvor i sjove



Tak for underholdning.



Mvh Lisa





**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a regal force -
God's masterpiece, the Arabian horse. ****


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels Svend
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:58

eller Tonny... Eller noget...


Det er en hver mands ret, at eje et par NORA støvler... Specielt en som Svend... Der er frisør


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:02

svanse-svend-Mcsædeslikker-svend.


nå men det var da en hyggelig julefroksot dullerne var til kan jeg forstå...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Malermester
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:05

Ka, han evt. ikke være malermester, så har han en undskyldning for at male byen rød..?? Eller vand og gasmester så kan han jo undersøge alle de kvindelige ansatte om de har rust i røret...??

Åh gud, jeg får et billede i hoved fra ham den kiksede fra den serie i fjernsynet...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja... Og det er
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:06

jo ikke sikkert at der nødvendigvis KUN skal undervises i frisurer...


Måske Svend skulle lære lærlingen (Som måske også hedder Svend) hvordan man kysser... Det er jo ikke alle der kan det fra naturens side...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:12

svanse svend har måske snavet med chefen...det var han dårlig til så konen blev spydig...for svend er en dulle...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Annika der startede tråden ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:16

... jeg undskylder på egne vegne, den drejning tråden har taget.

Den slags sker, du må ikke tage det personligt


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja, Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:23

Du har nok ret... Nu kaldes den i stedet "tråden om Svend"...


Men vi forstod jo ingenting, og måtte jo til at gætte os frem... Og trådens starter, har jo ikke været inde for at korrigere eller hjælpe os...


Men oki... Sorry... (men jeg synes nu alligevel at det er lidt synd for Svend)


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:24

op...dette er for langt ude. Men underholdende er det da. Jeg forstår dog ikke, hvordan dette kan påvirke trådens forfatter så meget. Det virker ret lige gyldigt, og konen burde da være skredet for længst.


Nå, bare endnu et eksempel på, at jeg ikke fatter menneskeheden.






Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd
 
 gad vide...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:47

Gad vide hvad chefen i virekligheden hedder?


Nå anyway, det kan jo også vær een møbelfabrik hvor en sofa lige skal testes i ny og næ, og på discoet skulle der så testes om den var god, og hvad de evt kunne forbedre ved den derhjemme?


Zamangah, hvad er det der er synd for svend? Han er jo aflivet, så han ved ikke noget alligevel, men nu er det jo netop oppe til diskution om man lider ved aflivning, så måske er det i virkeligheden faktisk synd for ham..

Og hvis det er tilfældet at man rentfaktisk lider under aflivning, så er sansynligheden for morderen nok konen alligevel, som ville have sin hævn



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 17:04

synd for Svend, at han er aflivet, bare fordi han kysser på lærlingen... Kunne man ikke have nøjes med at kastrere ham...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Bare roolig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 18:37

Han lider kun under aflivningen, - ikke efter...

Det gør lærlingen


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 med mindre...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 18:41

Med mindre lærlingen er biseksuel og aflivede svend for at få konen?


0
0
Svar på denne tråd
 
 nå der fik jeg jer
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 18:54

jaa jer der kun er på HN for at hakke ander ned...


her var en at hakke på..sikke en børnehave det er blevet til...


håber virkelig i har det sjovt


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm der
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 18:54

er noget galt her!!! spille om hinanden på et disco???

hvor i hulen gør man det henne, har sgi aldrig hørt om rafling på discoteker...

jeg vil mene der er tale om sexchikane overfor den her nye lærling, der bliver udsat for en perversitet som sidespring. Så endda et trofast og stabilt sidespring på 15 år...

Ham Svend og konen skulle skamme sig...

Næ nej kan godt forstå at man kan føle sig trykket af situationen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan klare det
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:02

HURRRA

noasark har vundet


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vundet?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:04
Vundet - var det en konkurrence? øv - så havde jeg gået lidt mere til den.. eller..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Falder det i dårlig jord ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:09

... søde Annika, at bede dig fortælle om i er frisører


Jeg vil ikke fortælle, hvor meget jeg har væddet, men det er et pænt stort beløb

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:11

Lisbeth dog, har du væddet på andres bekymringer.. Fyy.. Jeg vil gerne være med i det, for jeg tror ikke de er frisøre..




0
0
Svar på denne tråd
 
 12345 6
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:14

der er "svend" som jeg også skrev som Y


så er der en lærlingen, mester og mesters konen.


konen fortaldte mig at "svend"(y) og hendes mand(mester) havde været lune på henanden i 15 år og til julefrokersten fik lærlingen også en "smags prøve"


på discoteket blev der spillet om 6 på alle måder og det rysted bare mig af pniden. Er jeg havned i en "harerem" jeg er bare rysted måske er det meget normalt her ude på landet???


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søøde ???
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:19

Aaj ved du nu hvad. Nu har vi andre, siddet tryllebundet til skærmen, hele dagen, for at medvirke til opklaringen af et af de største mysterier i Hn`s historie. Så kommer Pia (Noahs Ark) lige ind fra venstre og åbner lige for tastaturet, og vupti bliver hun overdænget med præmien, som vi ikke anede eksisterede.


Hvor kom den fra gaven, er det en af gevinsterne fra spillet?


MH Conny



Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo da lisbeth
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:22

har jeg skrevet noget som ikke passer dig du tæsker jo løs...søde...


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pokkers...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:29

der røg jeg af sporet igen...


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:29
Ikke værer andet end maler...

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tæsker da aldeles ikke løs ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:29

... søde ... men jeg må indrømme, at den forklaring du nu kommer med om situationen, den er da om muligt endnu mere uforståelig, end den vi fik i går.

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu tillader jeg mig så at spørge:
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:32

Sig mig, hvor længe varede den julefrokost?

Er den da ikke slut endnu?


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan er
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:32

livet conny. nogle har hel i spil og ander i kærlighed og nogle vinder det hele på en gang




og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:34
Den er helt sikker det ER maler

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er DU???
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:36

løbet med Mesters kone og hele forretningen ???


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok hvor f
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:38

kommer i fra, er det jer det stadig fester? jeg giver op ses i det nye år pøj pøj med gættelegen




og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fordi der...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:38

ikke er noget der hedder frisørsyndrom???


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huh...??!?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:47

Jeg tror altså at henne der donnika har haft snablen lidt for langt nede i julesnapsen, for jeg fatter da absolut intet. Der er ingen sammenhæng i hvad hun skriver...


Men jeg holder med Lisbeth... det må da absolut være en frisør. Og dog... bagermester med bagersvend og bagerduller kunne også være en mulighed...



Pernille


Ønsker jer et helt fantastisk år 2007 :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ilter...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:52

nå nå der er nok en der er ilter!!



hvem hakker?? jeg trode det var en historie vi selv skulle gætte enden på??


ellers kunne frisøren jo have rettet os hen af vejen...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja der er malersyndrom ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:13

... og så er der frisørsaloner med dårlig udsugning, så bliver hjernerne lige så krøllede, som håret på kunden med permanentvæske i håret ..

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv... Så nærtagende
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:14

Ja... Maler, det tror jeg også på...


Så er det slet ikke så slemt at hedde Svend... Og være maler...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 lærling...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:16

er han så malersvend?? dvs så er han ikke lærling...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh Zamangah ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:34

... jeg synes måske, det ville være mere træls at hedde Tom ... og være hjerneforsker

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinderen..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:54

Synes altså,at CMN er vinderen.

"Er du???løbet med Mesters kone og hele forretningen?"

Den bemærkning er da guld værd.


Iøvrigt en flot personalepolitik,hvor konen serverer lækkerier,medens mester kysser.


0
0
Svar på denne tråd
 
 altså nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:04

fundet ud af det, altså scenariet er sådan:
Oppe i de høje fjelde (ak ja vores kære offer er jo bosiddende i udlandet!!!), er de norske frisørdamer taget en tur i byen=høj fjeldshotellet hvor man har en indrettet et mindre disco for at imødekomme de danske fordrukne turister...

Nå men om alting er så dunker Saturday Night Fever ud af højtalerne, alt er ligesom blevet lidt retro, som deltagerne bliver nødt til at kaste sig over denne smarte nye dille at rafle om hvem der nu skal kaste sig over Svend frisør Frivol fra den lille bæk ved Bergen...

Ingenting vil lykkedes for vores kære lærling hun er netop kommet fra det lokale kirkesammenslutning og er af den mening at alle med perverse indslag såsom sidespring har en skadelig virkning for enhver person der rafler og klipper hår, nå derfor bliver hun nødt til at fortælle sin hjemlige sofamand om dette snavs, som hun nu har været vidne...nå jeg hopper tilbage til disco'en.

På dette raflende disco sted er man nu nået over til Summers "I Feel Love" . Den vandsmægtende toupeædende exlærling venter kun på årets højdepunkt at æde Svend op efter devicen"Æder jeg ham ikke så æder de andre ham sgu". Svend er også lige i stødet til engang "Snyd" både på terningen og lærlingen...

Fru Frivol ja hun er ikke med hun er ikke så god mere til højfjeldshoteller, og vil hellere spise gnaveben, som norsken nu elsker til jul...dem er nemlig mere saft på end Svend Frivol...


Hmmm måske kunne vi omsætte det til det engelske...tyske...franske...

0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:11

Lisbeth... Ja... Det ville helt sikkert være trælst...


og i følge durchwegs teori, så er der sørme ingen smalle steder i det firma...


Og altså... Nosark... Jeg synes da at der har været en del kød på svend...


Hvorfor mon vi ikke får at vide, om der virkelig er en der hedder SVEND og hvad det egentlig er, de laver i det firma...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg synes vi
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:16
bør kigge lidt nærmere på hende x-lærling, er her tale om et sjældent tilfælde at sygelig afhængighed eller hvad...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja og desuden
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:16

Hvis ikke han er rigtigt aflivet, hvem her kunne så ikke godt tænke sig hans telefonnummer.(hvis ikke frisørsyndromet hat taget ham)

2 stykker til samme julefrokost og overskud til at sidde og spille om tjenesydelser resten af året.

Der ER eller var sq da kød på den fyr.


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 nix svend er
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 21:21
ikke mig, tror kun han kan klare lidt gramsen og en terning, du ved ligesom bjørnen sover og vupti ved juletid så står den op...hvad skal vi så lave resten af året???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahaa...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:28
For pokker da også

_____________________
T
ine & T
ulle
Dét klinger :D


(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her


Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har!



0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:30

Haha... hvad er det lige der sker for jer herinde??? Haha... sikke engang misforståelser...


Nu er jeg selv inde for håndværker faget.. dvs jeg er maler... :) Og jeg ved inden for den verden.. der høre jeg MEGET... om at de kære maler mester har endel sidde spring med deres svende.. ( medarbejder ) Såvidt jeg vil tro i den her tråd er at den mester er en mand.. som har endel sidde spring med hans kvindelige svende... nu hedder det jo svend i den verden.. :) Sådan noget sker ikke i mit firma såvidt jeg ved hehe.. jeg er selv lærling.. Men har hørt meget rundt omkring i de andre firmaer hvad der sker... og ofte går det bare galt til de julefrokoster...


Til dig der startede tråden... :) Jeg syntes bare du skal holde en lavprofil.. og bare passe dit arbejde... kan godt forstå du ikke lige kan forholde dig til de andre... men lad vær med at tænke så meget over det.. og evt lade værre med at komme med til de julefrokoster.. det er altid der man får "sandhederne" atvide..


Men altså hvis du kan finde et andet firma kan du jo prøve at se om du kan finde noget.. evt spørge din fagforening hvad du lige gør... :)


Hilsen Stine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var da godt ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:36

... der lige kom en rigtig håndværker forbi tråden


Jeg regnede nu også med, at det hed en kvindelig svend og ikke en "svend-inde"

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hedder han så
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:37

slet ikke Svend? Og går han så ikke med toupé? Øv osse...


Jeg tror altså godt at flertallet kender begreberne MESTER, SVEND og LÆRLING... Jeg udvider med; ERHVERVSPRAKTIKANT og FEJEDRENG... De hedder også Svend... Men er ikke gamle nok til at gå med toupé...




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja så...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:40

fik vi bragt lidt lys over alle de misforståelser, men sig mig Lisbeth, du der er så klog. Når jeg nu er den sidst udråbte vinder, er det så ikke også mig der skal have gaven/præmien???


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 uha det lyder
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:41

altså grumt det der med malerne, her gik jeg og troede at malere var til kvinds og så gør de det bare med hinanden altså mænd!!! Mester på svendene!!!

Surmulende sur nu vil aldrig bestille en maler mere som ser pæn ud...

0
0
Svar på denne tråd
 
 svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:41

"i ved svend en håndværker..."


"trygget i mine sko"


gyldne øjeblikke fra tråden...jeg forsøger at finde en sammenhæng...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej det skal
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:44
ikke være Conny, det må være miiggg der skal have præmien, ellers skal jeg bare høre på Conny imorgen om hvor god hun er til at regne det ud...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er stadig ikke overbevist ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:45

... eller også hager jeg mig krampagtigt fast i mit frisør-univers

Måske er de makeup-artister, det lugter da lidt af malerfag

Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes faktisk
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:46

at Ped måske er lidt berettiget til en gave...


Det var alligevel hende der bragte svenden Svend på banen...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er altså bare noget jeg så ikke ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:47

forstår...

Er Svend så ikke aflivet når han ikke har toupe?



Problemet er løst!

Det må da være en mestersvend!!!


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:50
frisør svend-kødets betvinger!


Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:51

Er udødelig... Lige som dem i gyserfilmene...



Den evige Svend


Svend vender tilbage VOL II


Svend på svenden


Svends største erobringer


Svend på pletten


Svend kører klatten


Svends bedste bedrifter


Etc etc


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Eller måske
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:54
det er "Svend I svenden"

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 brunstige
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:04

"lystige svend ordner sønderjylland"





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja helt klart point til ped ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:07

... som virkelig begyndte at pille seriøst ved Svend

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pille rode rage
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:09

ja svend trængte til lidt pilleri...bare de andre frisøre og transer nu ikke bliver misundelige...


fik i noget godt mad til den julefrokost så??





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke ped
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:22

Donnika har jo opgivet, det er alle de misforståelser!

Hun kommer måske ikke igen .


Vi må opfordre hende til at blive på den arbejdsplads.

Så kan hun starte en tråd en gang om måneden, så vi kan følge med. For så vidt jeg kan regne ud, er der 4 lærlinge, der ikke kender Svend sådan rigtigt endnu, men kommer til det fordi, de har tabt ydelser ...


Spørgsmålet er bare om vi får at vide når det blir Donnikas tur.


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja... Det var jo
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:25

bare det der skulle til...


pilleri på Svend... Så er han nok rolig i en periode... Indtil næste firmafest...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 fyldes ud
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:28

ham svend trænger bare til en omgang ondulering...så er han rolig i et par dage...


han skal bare blokkes lidt ud...må man skrive det??





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 CMN...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:28

LOOOL


Ja... Vi må få hende tilbage så vi kan få nogle ting klarlagt...


Og så vi kan finde ud af, om Svend virkelig er sådan en svend... Og måske endda om han har en ordentlig svend...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 svend...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:31

svend i dametøj...og sko...


han er en trasvestit lesbisk bøsse med hang til lærlinge.



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stryger forbi
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:33

Jamen, altså der er slet ikke nogen der hedder eller er Svend i dette spil. Der er jo tale om en Svensker!!!


Sven -skær...


Alle ved jo at de ikke kan holde nallerne for sig selv, eller fra julesnapsen for den sags skyld...Og Svenskens kone er pæredansk og godt træt af alle dullerne som bare hele tiden er efter Sven fordi han siger ting som Pyt i panne -som alle piger jo véd slet ikke er en ret, men noget som svenskere praktiserer i ders små svensk-røde træhuse med julegrise.


men jeg synes trådens ophavsmand skulle tag eog finde sig et andet arbejde hvor man ikke bliver hverken bagt på eller klippet af svenskere -de er for mærkelige!






Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forkert PED
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:33

han har trang til svende...


Gad vide hvordan de aflægger svende-prøve det sted... *meget beskidt fantasi sat i gang*


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Zamangah ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:34

... nu er vi nok nået helt ned på "planeringsmands"-planet


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuf2...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:35

smurf2...nej du er gået forkert...


du skal ind til det lesbiske panel,hvor i kan diskutere planerings fantasier og æ,ø og å i ord...og tasker...


ikke svend!!



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Smurf
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:38

Undskyld men:

En svensker i Sønderjylland, hvor fedt er det?

Du kan godt se det ikke?

Hvordan skal de forstå hinanden?

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der går
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:40

3 lærlinge til!


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:40
hvad med svend i en svensker...nej vel...


Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Conny hvorfor kom Sønderjylland ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:43

... ind i tråden ... er der nogle "skabs-sønderjyder" til stede???

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er altså svensker!
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:43

Han er bare en af dem der ikke har opdaget at der nu er broer hele vejen til Tyskland, så han tror at sålænge han kan køre på vejen i sin bil er han i det samme land...


Den Øresundsbro burde have været ensrettet, så folk der var dumme nok til at køre derover, var tvunget til at blive...


Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja... Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:44

Desværre... Det er det der kan ske, når jeg bliver træt...


Meeen... Indrømmet... Svend og Svend tiltaler mig så ikke lige...



Til Donnika: Undskylder endnu en gang... Tror ikke at der var nogen der ville hakke på dig... Alt er vist skrevet udelukkende i sjov... som tidsfordriv på en fridag... Ikke for at genere dig overhovedet... (i hvert fald for mit vedkommende)


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Der var en
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:59

der nævnte det og så mente jeg det passede vist meget godt med dialekten... , men mon de også bruger navnet Svend dernede???


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja vi har
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 00:13

kørt lidt med klatten her og har været nogen bisser, men nej, det er ikke ondt ment, men for pokker hvor var det sjovt, det er længe siden jeg har grinet sådan.

Håber du kan tilgive os vores kulsorte humor.

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 00:43
Et par stykker af jer har gættet det rigtige fag Åh ja hvem der bare havde sådan en fantasi.
0
0
Svar på denne tråd
 
 sønderjyde
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:25

ja jeg indrømmer det ar mig der begyndte med sønderjylland...


altser...svends film...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøh Ped...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:40

Er Sønderjylland uartigt?

Jeg synes altså, at skal man skrive i dialekt så var det ramt rigtigt godt.

Skal man skrive Biiip i stedet for Sønderjylland???

MH Conny


Der fortryder at Biiip blev nævnt


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 biiib
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:43

jeg har ikke skrevet biiib...nej da...


uartigt...det svend laver i sønderjylland er uartigt...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:27

det er for sjovt det her Lisbeth du startede

Jeg håber ikke at der er en bruger her der lige har mistet sin mand svend for så ved vi da godt hvem hun er ::


Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh nej...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:39

det var Ped der bragte Svend på banen...


Og så kom Lisbeth med sine fantasier om fimse-frisør-Svend...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Præmie
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:47
Må jeg ydmygst henlede eders opmærksomhed på, at jeg var den første der kom på at svend MÅ være maler. Bare lige sådan for en ordens skyld...HVOR ER MIN PRÆMIE...??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok ok du får en præmie
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 12:32

her er den

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 abcdef
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 13:04
Det er simpelthen for sjovt det her... Det eneste jeg har kunne nå frem til er at 2 mænd har kysset på hinanden ( Svend og mester ), så har lærlingen af intetkøn også lige fået en tur ( hvilken tur? ) og det er mesters kone gal over og en anden ( donnika ) vil forlade arbejdspladsen... Sikke en fest

It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubieee
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 13:22
Jeg har fået en præmie - jeg har fået en præmie...jubieee skal jeg os' hol' æ' tæl'..??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så må du skrive dig på listen
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:16

Ikke noget med at springe over i køen.

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:29

Nej nej Camilla, for svend og mester kan ikke kysse, for svend er mester, og han er i øvrigt aflivet, så han bliver ret så klam at kysse - hvis ikke han var det i forvejen.


Og hold da op tøser, i har haft en sjov aften hva? Det var vist godt jeg slukkede i tide :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 svend tråden
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:30

camilla a...nå jamen så har du fattet mere end nogle af os andre...


hvem siger i øvrigt at mester er en mand??

det behøver han ikke være fordi han/hun har en kone..


ja der bliver kissemisset i det firma...jeg skal finde ud af hvad man skal gøre for at komme med til deres næste firma fest...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:33

For det viste sig jo, at mesteren Svend er udødelig (ligesom dem i gyserfilmene)... Så han blev slet ikke aflivet alligevel... Eller også virkede det bare ikke...


Næh... Svend tog i stedet til Sønderjylland... "lystige Svend ordner Sønderjylland"...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil nu alligevel forsøge ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:34

... at aflive myten om, at jeg aflivede Svend, det er ikke en rar beskyldning at have siddende på sig.


Det jeg gjorde var (eller det jeg mente, jeg gjorde) at jeg afviste at det var Svend der var svend


Men jeg fastholder stadig, ind til jeg føler mig overbevist om andet, at Svend er frisørmester og går med toupé

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ped...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:36
Ja... Det må der da kunne findes ud af... Kunne da være sjovt at se den lystige Svends lystige svende, når de aflægger svendeprøve... GGG

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 beskidt
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:49

det her drejer langsomt i en beskidt retning...jeg tør næsten ikke gå i seng i aften...jeg kan komme til at drømme beskidte drømme...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:54
Lidt længere oppe står der skrevet af trådens "ejer" :

konen fortaldte mig at "svend"(y) og hendes mand(mester) havde været lune på henanden i 15 år og til julefrokersten fik lærlingen også en "smags prøve".

Altså må det dreje sig om to mænd, medmindre Svend er en kvinde. Gad så bare godt vide hvad det er lærlingen smagte på Var det mon Svend eller mester


It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også du... Suk!
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:57

Så må du skrive dig på listen!!!

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kunne godt være
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:59

at de var der begge to

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 beskidt
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:59

ja så er det vel fire mænd,svend,chefen,lærlingen og mester...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej nej ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:00

... så læs dog hvad der mere står, vi er kun piger i firmaet, så den eneste mand er altså mester ... hvor svært kan det være

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis der kun er
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:04

piger i firmaet, er Mestersvenden sq da også en pige

Altså kan man ikke få at vide hvor diskoteket ligger i det mindste. Så kunne man måske ringe og få det opklaret.

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth Sejberg
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:07
Ej, nu forvirrede du mig... Hvis der kun er kvinder i firmaet hvem dælen er så Svend? Svend kan ikke være svend, da Svend bliver nævnt som Svend og ikke som en svend, ergo er Svend en mand. Nu blev jeg endnu mere forvirret...

It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Conny du er simpelt hen ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:09

... gammeldags i din tankegang ... kan du slet ikke forholde dig til, at en mestersvend kan være en kvinde??


En jordemor kan også være en mand, for nu lige at tage et omvendt eksempel

Selv om det jo nok bare gør dig mere forvirret


Som jeg har skrevet før, Svend behøver ikke være svend og en svend kan sagtens hedde Gurli Margrethe


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 neeej
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:13

de er jo transer...men de klæder sig i damtøj...duller som konen sagde...


det kan enhver da læse sig til...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har heller ikke noget i mod ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:20

... at der skal være en der hedder Svend i historien, men hvis han er den eneste mand i historien, så kan han ikke være en svend, men må være mester.

Hvis folk da bare kunne være konsekvente, når de skriver navnet Svend og skriver en med stillingsbetegnelsen svend, så var vi ude over mange forviklinger.


Mener man navnet SVEND, kan vi så ikke være enige om, at det skriver vi med stort S


Der er jo ingen grund til, at nogle bliver forvirrede lige over den detalje, når de egentlige forviklinger i sagen i forvejen er så komplicerede

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg ka godt se det!
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:21

Jeg spør bare: Ved konen det?

Hun har jo øjensynligt ikke *** i 15 år.

Klart hun eer sur!

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 mester
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:26
Uh, nu tager den en helt ny drejning...Hvis det er mester må han da absolut hedde mester Jacob eller Jakob, med en ØJENsynlig blind kone...
0
0
Svar på denne tråd
 
 konen...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:26

ka konen trænger nok til at blive fyldt ud...hvis det er 15 år siden...


svenden Svend er måske mand for opgaven sammen med mester og chefen...måske lærlingen også vil være med...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er da selv ude om det ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:37

... hvis hun er så spydig, den ene gang om året dullerne er til julefrokost, hvordan er hun så ikke alle årets øvrige dage


Hun har nok selv puffet ham (hvad helved han end hedder) i armene på y, som tigger om at bliver kaldt Yrsa.


Så spørgsmålet er, hvem hun går og piller ved, siden hun har ladet affæren stå på i 15 år

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Konen.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:41

Så spørgsmålet er, hvem hun går og piller ved, siden hun har ladet affæren stå på i 15 år


Jamen Lisbeth... Det er da lærlingen, så blev det endelig opklaret hvad det var for en smagsprøve lærlingen fik


It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja konen var ikke med på disco ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 15:57

... så måske hun er gået ned ad gaden og har pillet lidt ved apotekeren ... eller går hun længere ned ad gaden og kommer i stødet hos elektrikeren

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er altså ikke
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:06

nemt når vores forfatterspire ikke er med på sidelinien her.

Hun kunne sq godt lade et par hints falde ind imellem.


1. Hvem leverer varer på stedet

2. Hvem pudser vinduer

3. Er det bare postbudet, som i øvrigt også hedder Jacob

4. Hvad med Gas og vandmesteren Erik , der også var inde i billedet

5. Og endelig: Spiller konen golf eller tennis, for så er den oplagt!!!

6. Hun rider sq da, det er simpelthen berideren!!!


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi må klare os selv ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:17

... og det går da også ganske fremragende, ingen skyder vores teorier i sænk. Du vågnede lige op Conny og er med igen


Det kan også være byens cykelhandler, der altid er villig til at give byens forsømte fruer en tur på stangen.


Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pumpes...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:37
ja det kan være cykelhandleren pumper hende op


Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske er konen...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:41

Konen er nok højstsansynligt skabslesbisk, og har derfor dullet med Lærlingen ( som nu hedder yrsa? ) - og har derfor bare brugt Svend ( mesteren ) som undercover, og er måske i virkeligheden slet ikke sur over han har en affære, men sur over at det er svenden der har en affaære, fordi hun rent faktisk helst selv ville have fingrene i hende ( altså i svenden uden stort S..)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der må være nogen der
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:42

udfra dialekten, kender Svend sure kone og ham der piller.

Hvis han piller, er apotekeren selvfølgelig indlysende


Men selvfølgelig, hvis Donnika har langt til arbejde, er dialekten vel ligegyldig .


Jeg har været på HN i flere år nu, aldrig har jeg hørt om sådan et mysterie før.


MH Conny




Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 piller...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:49

conny...hvis du læser grundigt i råden finder du ud af at det var mig der pillede grundigt ved svend...


jeg husker ikke apotekeren var med...men hvad ved jeg...måske var han dullet op til ukendelighed...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Apotekeren er også først ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:58

... lige trådt ind i historien nu søde ped ... sammen med elektrikeren og cykelhandleren.


Jeg har også noget i tankerne med byens snedkermester, der måske vælger, at sætte alt på et brædt og endelig vise, at han ikke bare er en kedelig træmand


Indehaveren af byens møbelforretning er jeg lidt usikker på, går det mon at drage ham ind i historien og er der overhovedet nogle, der ønsker at vide, hvad der foregår på hans sengelager efter lukketid?? ... nej ham dropper vi sgu


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 til rette vedkomende
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 17:03

det ved rette vedkomende selv...det kan være ham med cyklerne,pilerne eller sengene...


han burde give sig til kende...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da ikke hvis
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 17:56

sengelageret lige er blevet malet!!!

Og måske er i virkeligheden han kone med i komplottet!

For vi ved jo stadig ikke om Svends kone også piller på damer.

MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis nu Svend
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 18:05

i virkeligheden er Yrsa, så kunne han jo ikke være lærlingen der fik smagsprøver. Eller hvem det nu var der smagte...


Måske smagte mester på Yrsa, mens konen var ved apotekeren - det var noget med nogle piller - by the way..


Eller var det spiller..?


Men de malere der malede byen rød, spillede jo helt sikkert om hvem der skulle slå bageren ned til bolledejen.


Derudover var det en mulighed at konen og mestersvendlærlingen lå i med frisøren, hvis toupé der var megen røre omkring - den lå jo i mørtelbaljen.






Med venlig hilsen

Karin


Glædelig jul :)


Se lige om du kender hende her: www.heste-nettet.dk/fo...868/97868/


0
0
Svar på denne tråd
 
 julefrokost
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 19:21

har Svend en kone...det var jeg slet ikke klar over...


nu ved jeg det...


er konen den omtalte forurettede i et andet indlæg på senior?


og manden...svend...er han så hendes mand...altser,konen mand??



jeg trode lige det forurettede par i den anden tråd var chefen og den spydeige kone...men okay...måske har du ret..



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmålet er så:
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:23

Er der et liv efter Svend?


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha Conny ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:28

... nu bliver du da godt nok dybsindig

Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 svend tråden
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 20:33

nej...svend vil altid bestå...lige som ungeren...


Svend4ever!!


men ud med ungeren!!



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Apropos
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 21:43
Har nogen af jer set "Julefrokosten" fra ...hmm..1975, tror jeg?

Den var med "Hjemmet" nr 49 (fik den af svigermor/far, som syntes vi skulle se den).

Der piller de også mere eller mindre ved hinanden allasammen, og halvdelen endte i spjældet

Hvem skal iøvrigt derind for mordet på Svend?


Mvh
Alice...




Diverse rideudstyr sælges.

Bla. læderstøvler, lammeskinspad og en komplet kandar


Se præsentation for billeder og oplysninger. Priserne kan forhandles.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt som folk ikke læser ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:01

... tråden ... hvem siger Svend er blevet myrdet???


Jeg prøvede bare, at gøre forståelsen lettere, ved i overført betydning at "aflive" svenden Svend.


Så i min version lever Svend skam stadig (måske ikke lykkelig og i bedste velgående) meeen han lever og er mester.


I min version er han også den eneste mand (måske ikke så meget mand, som jeg kunne ønske) meeen dog en mand af en slags


Ude i periferien er der så apotekeren, elektrikeren, cykelhandleren, snedkeren og måske møbelhandleren, de er vist også en slags mænd.


For at glæde xtiny har jeg også overvejet, at hendes helt Arnold Schwarzenegger skulle med i historien, meeen han har netop brækket det ene ben, fordi han har fjumret på en skiferie, så der røg hans store chance


Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desuden har
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:09

Svend jo også fået liv på en ny tråd, og jeg tror han vil brede sig endnu mere.


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 brækket ben
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:14

det med det brækkede ben minder mig om en af zamangah og min's gamle venner...hans kæreste havde brækket benet,så han skulle blive hjemme og hjælpe hende med lektierne...og måtte ikke snakke med os...


så selv om arnold er lidt af en gammel svedig støder,har han jo konen...og spørg hende lige om hun er med på den slags sjov først...


ellers kan der jo blive ballade som ved denne her famøse julefrokost...hvor svend,Svend,mester,chefen,alle dullerne,lærlingen og den spydige kone,samt alle dem fra handelsstanden ude i periferien ikke opførte sig pænt...de kastede sig i grams og tog dametøj på...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen er Svend også
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:21

til Arnold???


MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend!


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå ja Arnold har jo også ...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:21

... optrådt som gravid kvinde engang, han ville nu nok kunne tilføre den lille by lidt kolorit, når han får gipsen af engang.


Gisp..gips ... skal vi holde liv i tråden så længe

Mvh. Lisbeth




Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:27

Hvis Arnold kommer til byen, vil han vel heller ikke finde sig i Svend, og så ved vi jo godt, hvor han havner - Svend!

Og så er der vel kun nekrologen tilbage!


MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend!


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 sønderjyde
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:34

jo...men Svend er jo i gang med at ordne sønderjylland...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinder! På klingende norsk
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:41
Når jeg læser dit indlæg, så lyder det bra norsk.
Det er sjovt, fordi det danske er dansk, men i mit hoved har jeg en oversætter, der omsætter det til norsk.

Det er ikke engang som om, jeg kan *tale* sproget. ;-D


Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 
 xtiny du taler eller skriver i tunger ..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:47

... hvad mener du ???

Mvh. Lisbeth



Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 norsk...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:00
jeg er for få øjeblikke kommet i besiddelse af noget vigtig information...


Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ud med sproget Ped!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:05

Jeg skal tidligt op i morgen

MH Conny



Vi vil aldrig glemme dig Svend!



Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 sproget
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:07

nej jeg ved ikke rigtig...


men det forlyder at Donnika er maler...maler svend...


det sætter jo tingene på en spids...så er hun jo selv svend...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 ped din lille infame ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:10

... malerkost ... sidder du her og plaprer ud med, hvad jeg skriver over besked-center til dig???

Jeg finder lige tråden om lidt.

Mvh. Lisbeth



Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå men her er den så ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:14

... og så kan vi vel alle sove trygt, i forvisning om at de ikke kedede sig til den julefrokost : www.heste-nettet.dk/fo...6/1263036/


Mvh. Lisbeth



Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 under pres...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:15

jeg ville jo helstikke...men conny skal jo tidligt op ikke...det er et stort pres...og hvad nu hvis du var gået i seng...så skulle spændingen først udløses i morgen...det kan ingen holde ud...


næste gang jeg falder over noget snusk skal jeg nok skrive til dig...så kan du sprede det først...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 SJOVE!!!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:16

Hold k*ft hvor er I sjove!

Sjældent har jeg mordet mig så meget, at tårerne har trillet ned af mine kinder indtil flere gange!


I er for sjove - Genial humor!!!


Håber ikke Donnika er blevet fornærmet, men godt kan se humoren i det! Hehe... *lol*


Jeg har 600 heste på én gang - men det er under fiberhjelmen på kanervognen... Gi´ den gazzz!!!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og jeg som troede
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:17

hele tiden at hun var lærling .

Sådan en svend skulle da ellers nok kunne stå for mosten , hænderne må da have værdet i så meget murhærder efterhånden, at

hun kan stå oprejst efter spil om dit og dat og fjumren her og der.


MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend!



Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 den tråd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:18

nå...i den tråd er konen endnu ikke blevet spydig...


men det er hun nu...svend bliver heller ikke nævnt...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld der er en tråd mere ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:20

... og i den underskriver hun sig som malersvend www.heste-nettet.dk/fo...8/1253016/


Mvh. Lisbeth




Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helle må jeg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:21

citere dig for det?

MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend!


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 indehaver
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:23

så er hun sikkert også indehaver af et par nora gummistøvler...


andet ville være for underligt...måske også en rumster-stang og en tissemands-rulle...



Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 i seng
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:31

nu vil jeg gå i seng med manden...mon der venter mig en omgang malerrulle...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu engang til donnika/Annika
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 00:33

Du er den, der virkelig skal have æren for, at mange har moret sig over at læse og skrive i denne tråd.

Så jeg håber, at du tilgiver os, selv du har al mulig grund til at synes, vi er platte.


For det er vi og det er vi slet ikke kede af


Jeg håber også, at du bærer over med mig/os, hvis vi engang skulle genoplive Frisørmester Svend med toupéen, han kunne godt trænge til at komme lidt mere ud i offentligheden.


Mvh. Lisbeth



Svend .... NEJ NEJ og atter NEJ, jeg har ikke myrdet Svend !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 10:58

TAK for en rigtig god og sindsyg sjov underholdning .


Jeg sidder og tuder af grin .




Malene/Fabiola

Nu officielt ponymor

DU BURDE KØBE DIG EN TYROLERHEST

0
0
Svar på denne tråd
 
 hørt i brugsen
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 11:46

jeg har hørt nede i brugsen at den nye film "Svend,svenden og dullerne" kommer på dvd i marts...der er lang tid til...


er der nogen der ved ved hvor den kan nappes fra nettet??

jeg kan ikke finde den...





Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 12:09

af en form for Svend-feber...


Det er faktisk synd, at han ikke har en tråd med sit helt eget navn, når nu han har bidraget til så stor morskab...


Alle burde kunne se navnet Svend klart og tydeligt...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis Donikka er
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 12:14

maler, har vi så en bagermester der hedder Svend som har et malerfima, med en malersvend som hedder Yrsa.


Og hvordan kan han være i sønderjylland mens han kysser med eleven og har en afære med Yrsa.


Moralen må være, man skal ikke som mand kysse flere end konen kan overskue, for ellers er man nød til at gå i landflygtighed i Sønderjylland.


Jeg vil gerne have oplysninger om vi er nord eller syd for for grænsen mellem DK og Tyskland, og har Svend i virkeligheden været en tur i Østrig for at redde Arnold med hans brækkede ben.


Er Svend derfor i virkeligheden en helt og ikke bare stukket af fra konen.



Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og jeg synes
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 19:00

det er strengt på tide at vi snart ser et billede af Svend!!!

Nogen må ligge inde med sådan et.

Tænk hvis man mødte ham på gaden og bare gik forbi.

Vi er mange der efterhånden føler vi kender ham personligt.

Og hvis han er ude på film, skal der så ikke også være en slags fanklub?


MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend!




Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 SvendSved
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 19:30
Jaaa... jeg må have vundet en præmie... jeg gættede rigtigt

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Conny...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 20:15

Ja selvfølgelig, Conny - man står vel altid ved det man skriver...

Hehe...


Jeg har 600 heste på én gang - men det er under fiberhjelmen på kanervognen... Gi´ den gazzz!!!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha hih hi hi
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 20:17

Ha ha ha hi hi hihi haha ha åhh jeg er tudefærdig af grin, at Donnika så i en anden tråd beder om god underholdning til julefrokosten og i en anden underskriver sig malersvenden, det gør det altså ikke mindre morsomt. Ha ha hi hi hahi.


Tak for fantastisk underholdning. Gid I må fortsætte i det nye år.


Godt nytår

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 21:31

Meeh..fattede nul og nix, men jeg blev dælme klogere efterhånden, som jeg læste hele tråden..haha..


For satan da!!..


One might see in Mina
My disease
But it is She who has infected me
For all eternity...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja Conny et billede af Svend ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 21:34

... ville helt klart være på sin plads.

Det har desværre ikke været muligt at finde et og Svend er som sunket i jorden, efter al den virak der har været.

Det forstår jeg godt.

Flere har dog uafhængigt af hinanden sagt, at han har en vis lighed med Liberace og de sukkede henført, da de sagde det.


www.amazon.com/Biograp...6303927270


Mvh. Lisbeth



Svend .... du gæve frisørmester med toupéen, du vil for altid have en plads i mit hjerte ....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen man
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 21:43

kan da også tydeligt se at han har toupè.

Svend Liberace det lyder faktisk også godt.

det navn har han da valgt med omhu.


MH Conny


Vi vil aldrig glemme dig Svend Liberace!


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest? Kontaktopl.

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaah...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:08

Det er nu meget godt at kunne lokalisere Svend, hvis man skulle møde ham på gaden...


Bor jo selv i det Nordjyske, så måske jeg en dag er så heldig, at møde ham, hvis han vender tilbage til det Nordjyske, efter at han har ordnet dem i Sønderjylland.


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Zamangah må jeg foreslå ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:19

... at alle os, der ønsker at hylde Svend, laver en Svend 4 ever signatur, som du har gjort??


Det jeg har skrevet med toupéen, er egentlig at træde lidt på hans følelser.

Mvh. Lisbeth



Svend .... du gæve frisørmester med toupéen, du vil for altid have en plads i mit hjerte ....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja... Det
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:28

synes jeg altså at vi skylder Svend...


Han har bidraget til så meget, og gjort mange glade... Både svende, lærlinge og os på HN der stadig har håbet om at møde den fantastiske mester Svend.


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig ja ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:31

...

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaah...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:38

Så sårer du heller ikke hans følelser, og samtidig fejer vi det lille uheld med toupéen, ind under gulvtæppet lidt...


Og nu er Svend jo blevet malermester, i stedet for frisørmester.




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh nej Svend ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:43

... er skam frisørmester ... !!!


Hvem gider da overhovedet beskæftige sig mere med den malermester, der skamløst kører rundt med malerrullen til både højre og venstre


Næh Svend han er vil "bare" rode i damernes hårvækst, både mod nord og syd

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:51

han kan vel give dem lidt kulør på tilværelsen, hvis han er malermester...


Det kan han ikke hvis han er frisørmester... Så er det jo kun de raske svende, der får fornøjelse af Svend. Ingen kvinder gider at indlade sig intimt med en mandlig frisør... Og da slet ikke en med toupé...


Det er ufedt med en mand, der er mere løs i håndleddene end en selv...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jer er ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 22:53

selvfølgelig solidarisk, men jeg tænkte lige på, skulle man evt.

tilføje et lille beskedent:


Og Donnika er hans profet! --- Trykket skal nu nok ligge:

Og Donnika er HANS profet... øøh kan det nu misforståes???

For tænk på, det er Donnika der sidder på de store nyheder om Svend (Whoops- øhhh!)

Ja hvordan skal jeg nu udtrykke det, jo hun bestemmer jo i virkeligheden om vi nogensinde kommer til at se ham live.

For skal man til at bestille samtlige malerfirmaer i Sønderjylland, med en mester der hedder Svend, så skal man måske have et meget stort hus og jeg bor jo langt væk fra Sønderjylland...

Nå men



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi skal selvfølgelig heller ikke ...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 23:02

... begrænse os selv og hinandens fantasier

Jeg overvejer at ændre min signatur

Mvh. Lisbeth




Et hvert HN-hjem bør have sin egen Svend !!!


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den får du lov at beholde i fred...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 23:48

det har jeg prøvet...i 12 år. Men det var selvfølgelig ikke den rigtige Svend.

Jeg nøjs med



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend tråden
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 23:57

ja ham svend er ved at være kendt...selv i tv,året der gik snakkede de omham,om han er parykmager eller frisør...


og om den rulle han render med er stor nok!!



SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er da også kommet i tanker om
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:17

at han også har indspillet en anden film for nogle år siden :


"Intet Nyt fra Svend Fronten"


Fransk forfatter var det! Eller skrevet i Frankrig (Deerhunter mon? )


MH Conny



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:31

...er da min gamle skærslibber i vestsjælland.

Han var trans, med paryk, røde negle, barm, grønne silkekjoler, høje hæle og arme som en velvoksen smed...og møg beskidt...


God nat


Birgitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 64.000 kr svaret...Til minde om Svend!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:33

Vi hænger jo ved ham Svend og det gør vores trofaste læsere også.

Vi får oprettet et nyt forum

Svend Forumet. Her har vi lov til at kopiere alle tråde ind, kommentere dem og se dem ud fra et Svendsk synspunkt.


Skulle nogen synes vi er for gamle (tsk, tsk, eller barnlige

eller de selv ikke skulle være gamle nok til at forstå vores geniale spidsfindigheder, kan de jo bare bevæge sig over i et andet forum.


Retfærdigvis kunne de måske skulle bestå en Svend test, for at have lov til at logge sig ind!


MH Conny der logger ind i seng



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 sov godt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:45

sov godt conny...


jeg tror også snert jeg skal under dynen...i nat havde jeg sån en beskidt drøm om lærlingen og Svend...og mig...


så i dag har jeg skiftet mit sengetøj...


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hejj hvor i hugger jer
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:52

og selv tak lisbeth skulle det være en anden gang nej jeg er ikke stødt og kan godt tåle det... det er sgu utroligt at i kan bruge så meget tid på det og more jer over det...men OK her fra selv om det ikke liiige var det jeg søgte


"smukke-ped håååha du er også alle stæder, du har snuden i alt"


til alle jer hygge "duller" vil jeg bare sige i lige måde og pøj pøj med historien...


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det her er ondt, men det skal til ...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 00:56



... og så skal Zamangah og Lisbeth melde grøn spætte klar på "udtalelse af ord" NU!



Jja komma jeg var så med til julefrokorstkost for første gang i firmaet komma og det var hyggeligt komma indtil konen kom hjem med i et spydigt humør space ...


Jjeg er rat ret ny komma så jeg aner 0 og nix om hvem og hvad... [forklaring mangler: Hvem og hvad hvad?]]


Ssom man jo gør til en vær enhver [virkelig, det gør jeg sgu ikke, alt for dyrt] lejlighed, havde vi købt en verdinde værtindegave komma og på kortedt stod det der fra tøserne space..punktum mangler space vi er kun piger i firmaet space... [adverbium mangler, men det skal tjene som forklaring].


kKonen: Vvi [Hun mener: I] er da ikke tøser komma men DULLER og y [= ubekendt størrelse] og mester [stor størrelse] havde været lune på hinanden i 15 år bla bla [Note: Det er umuligt at være lun på nogen i 15 år]


Jjeg var glad for komma [at] mit humør var højt komma og tog det som en dum bemærkning komma jeg ikke gad komenter kommentere og snakket vidrer snakkede videre ...space den anden vej [GPS'en virker ikke]



Her burde forfatteren forklare, HVORFOR HUN KIGGEDE DEN ANDEN VEJ. HVAD SKETE DER? Spillede de for heftigt ludo, som man jo gør, når man har KENDT hinanden i 15 år?


komma, endnu bedre PUNKTUM. Dda klokke klokken blev mange komma tog vi på disco space ... space for at slå os løs space...space ja tak for det, det der blev spillet om det ene og andet komma og det der blev hygget lidt her ... [Og her er det så, at ingen aner, hvad der sker. Hvad blev der spillet om? Hvad indebærer hyggen? Hvem hygger sig?]


@!#$ hvor surt, at jeg lige skulle være vidne til det pjat. [Hvad består "det pjat" i? Bollede de i strobelyset?] Hhvad gør jeg komma og hvordan kommer jeg vidrer videre i mit job, PUNKTUM. Jjeg har lidt svært ved at komme over det komma og jeg tænker på fremtiden i firmaet? Eer den ved at smulrer smuldre for mig ?? Synes synten godt nok komma der er krakeleret noget.


hHvad vil ville i I gøre komma hvis i var mig? sSkal jeg blive eller finde en anden mester.?? [Et spørgsmålstegn burde række]



---


Jeg synes, du skal gå ind og læse tråden "udtalelse af ord" meget grundigt. Når du er færdig med det, skal du prøve at formulere dit problem én gang til.



Når du gør det, så husk at lave en præcis GPS over hvem, hvad og hvor. Hvem er spillerne? Hvad gør de i forhold til hinanden? Og hvordan kan det komme til at påvirke dit liv?



Hvis du gør det, kan du få kontante og præcise og sikkert meget kloge forslag til, om du skal blive og/eller blive mesterhakket.





SÅ SKULLE DEN GED VÆRE BARBERET, OG SÅ KAN ZAMANGAH OG LISBETH GODT KOMME TILBAGE, HVOR DE HØRER HJEMME! TAK! I KAN IKKE OVERFØRE POINT FRA DENNE TRÅD. JEG GENTAGER: I KAN IKKE OVERFØRE POINT FRA DENNE TRÅD.




0
0
Svar på denne tråd
 
 har i alle
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:03

skiftet det hele ud..med en svend, koner og yrsa...?


"smukke-ped har skifter sin mand ud med svend" og alle har næsten skifted ders sinatur med svend...


det er god værkstedshumor


smukke-ped håber ikke det var maridt...altså en ond drøm ikke en person mere TAK...


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 snuden i alt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:03

Donnika...jeg er meget nysgerrig ja...så jeg vil lige bruge lejligheden her til at få lidt flere oplysninger,evt på privat besked,det drejer sig om dit person nummer,konto og reg nr,kopi af lønsedler og deslige...


så vil jeg gerne have tilladelse til at indhente oplysninger fra din læge og hvis du har været på sygehuset...


og har du været i seng med svend?? er han så god som de siger??



Staun...ja tak for det...


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 og tak igen???
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:14

nu er jeg ikke den som er super god til det,.,,...,. men går ud fra det er en ledig plads på hn til en som mig og nu er der så mange måder at skrive på ,,.,..-.,.,.,stanu2..av av det gør ondt du kommer også bare og trumler mig 7-9-13 det er første gang den kikser




og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhh jaa så
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:19

kom den eral smukke-ped tilbage...


og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 forelsket
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:24

Donnika...nu spørg jeg bare lige ud af posen...er du forelsket i mig??...altser...du bliver ved med at sværme om mig...og skrive smukke ped...


mindst fire gange i løbet af kort tidhar du skrevet så smigernde indlæg til mig at jeg tror du er lun på mig...


det er også ok...men jeg er gift med min egen mand...og før jeg ser et godt billede af dig kan jeg ikke sige om jeg gændgælder dine følelser...


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så, så, lille du ...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 01:31


... tør dine tårer. Du kan begynde her:

www.heste-nettet.dk/fo...1/1252751/



Det hedder "tromle". Du skal ikke føle dig tromlet. Jeg er nemlig et frugtbarhedssymbol, og sådan nogle kan alt. De kan også tisse på Lisbeth og Zamangah. Se bare ... godnat og sov godt.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Donnika
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 06:49

Du er forfatter til det sjoveste oplæg jeg har oplevet på HN.

Staun kan gå ind på hvilket som helst indlæg her, med sine kommaer og være klog. Men han/hun er sq ikke sjov og vi er alle kommanørder for Staun.

Fat mod du og lad os høre mere om Svend og dullerne. Du må endelig blive på arbejdspladsen, for hvad F... skal vi ellers udfylde vores triste liv med?

Hverken romanbladet eller Ude og Hjemme har noget sinde grebet så mange på så kort tid. Havde det her været i Ekstra Bladet havde de fordoblet deres oplag de sidste 3 dage .

Desuden har vi en vis sympati for folk, der stadig besidder de gode gamle moralske værdinormer.


Hav et rigtigt godt Nytåt med mange gode fester på din arbejdsplads!


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så så lille Staun...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 07:15

Donnika var jo helt åbenlyst ikke kommet over julefrokosten endnu, da hun skrev første indlæg.

En sådan julefrokost kaan (betoning) jo have en vis "impact" på hjernevindingerne.

Længere nede her, går det meget bedre ikke?

Godt at du ikke greb ind efter første indlæg, for ja så havde Donnika fået de svar hun var ude efter, men du havde også været en veritabel humørdræber.(Gaaab)


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 "forelsket i dig .nej tak du er for nem"
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 10:51

"ups var jeg så slem ved dig, trode ikke du var så sart Smukke-ped og staun med skal der virkelig ikke mere til...


måske lidt beruset da jeg skrev indlæget? det kan vi godt sige.


Om jeg skrev HN`s mest uforståne indlæg? ok daa...


gevinsten er gået tilbage, sorry nora jeg beholder den selv






og mvh Annika.

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 forelsket
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 11:06

skal der ikke mere til?? til hvad??

jeg vil bare vide om du sidder med hånden i skrævet og tænker på mig når du skriver jeg er smuk osv...man kunne jo let tro det...


i så fald er det ikke mig,men dig der er nem...sån ligge op til en fremmed kvinde på nettet...du kender mig jo ikke engang...og jeg,ja jeg ved ikke engang hvordan du ser ud...jeg og manden er ved at være nysgerrige efter at se hvordan du ser ud...



men jeg trode da du havde hænderne fulde af chefen,lærlingen og Svend...



SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er der serveret!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 12:39

med hest og det hele!



Mig og Prinz (altså Donnika mig)


Ped! Nu må du ikke æde hende med hund og hår, "man må nemlig ikke save den bjørn over, som skindet sidder på".


Det godt og se du bider fra dig Donnika


MH Conny


PS tror du Svend blir sur på os?



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 altså ham
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 12:54

svend han er da for dum til at blive sur på os. Han bruge istedet alt sin ernergi på kvinds...vel mærke sådan nogle kød og blod slags...

nu nåede jeg jo ikke lige at smidde indlæg ind i går...men kan se at der er nogen der prøver at trække op på en planet som bare bliver så kedelig, næ lad os holde os til Magna...

Det syder og bobler omkring ham svend...er det på tide vi får lavet en profil af ham, bortset for toupe'en...

Kunne man forestille sig følgende kontaktannonce (hvis nu Svend havde skrevet den)

Søges kvinder som vil dele mig med andre. Følgende kvinder mangles:

1 stk til madlavning/strygning, 1 stk til sidespring helst ikke over 18 år, 1 stk gambler, 1 stk til afslappende massage.

Jeg er en mand i min bedste alder kun næsten lige rundet den varme alder, hvor man ser muligheder frem for begrænsninger. Er en good looking mand (synes jeg selv), som elsker at have gang i den.

Kan tilbyde ny renoverede lejligheder eller en hurtig opfriskning af din lejlighed.

Skriv til mig på hn-profil Svend.

0
0
Svar på denne tråd
 
 forelsket
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 13:07

nej...hun er ikke lige noget for mig..


så bare rolig jeg hapser hende ikke...men den hund er sidder derpå der ikke må saves kan jeg ikke se..


svend bliver i øvrigt også bare jaloux...






SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Pia!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 17:17

Jeg er bedre til kontaktannoncer end dig!


"Kæk og charmerende ungersvend på 43, good looking, med malende fantasi, der har godt gang i malerrullen str. XL, søger små fikse sild (lærerplads kan stilles i udsigt)til forhåndenværende arbejde og festlige fridssysler. Du skal være forberedt på lidt lummer og lækker 6-chikane og være klar til at hjælpe mester med overtryk i malerbøtten.

Er du rigtig frisk og med på den, har arbejdet i frisørsalon, så du ved noget om hvordan det lille kattedyr skal trimmes, er du blond og ikke for overbegavet, så har jeg plads til dig min søde, i baglokalet, på lageret og sengen, når konen er på arbejde.

navnet er Svend - Mester Svend!

Knuzz til dig skønne!"

Sådan skal sådan en se ud


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke dårligt Conny ...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 17:48

... det ligner da helt utroligt det indtryk, jeg har dannet mig af Svend

Formuleringen med forhåndenværende arbejde ... men hvad mener du med fridssysler ??? Er det et specielt "fridssør-udtryk" eller bare et udtryk for, at du er ved at kigge dybt i glasset allerede inden Dronningen har leveret nytårstalen

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 æuvligt!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 17:56

Fritidssysler!!!

Kan I have et rigtigt godt Nytår og tak for sparringen i det gamle!


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 ham svend
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 19:48

ham svend lyder da efterhånden som lidt af en fangst...beklager donnika...men du må stille dig bag i køen...




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal bare altid regne med
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 13:48

at mænd altid lover for meget i kontaktannnoncer!

MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt annonce
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 14:08

ja mænd overdriver,hvor mange har ikke en diller på 30 cm...når de selv skal sige det..


men nu kender jeg jo alt til lærlingen,chefen,mester,Svend og svends hang til dametøj og fimsen rundt i stiletter...så jeg meler pas...også med donnika...som sagt er jeg ikke intresseret...




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu har jeg været
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 15:54

passiv i over et døgn i denne tråd, og jeg er glad for, at den stadig lever, og at Svend stadig er her...


Kontaktannoncen er god, men jeg tror virkelig ikke, at Svend behøver den slags... Nu skal i jo huske at det er MESTER Svend, og pigerne bliver nødt til at kaste terninger om, hvis tur det er...


Det er vel nærmere et stillingsopslag han skal have i avisen... Der må jo nye lærlinge til, når de eksisterende bliver svende...




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 male gigolo
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 15:58

ja svend er måske en mande luder...


gigolo Svend og lærlingen...eller svenden...





og chefen og hans spydige kone..


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaa men
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 16:50

hvordan tror du han kommer i kontakt med pigerne, som skal være lærlinge. Det ligger jo helt klart i annoncen, da det jo er en indbygget stillingsannonce (læs igen).


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg gjorde
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 18:05
Jeg var selv sammen med min gamle chef... Det var da ret spændende... hihi...

>
Ox Araberen- VinderRacen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Med Svend??
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:08

Arbejder du sammen med Donnika og dullerne og svendene!


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 tine hartmann
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:15

fortæl noget mere...du må ha insiderviden om svend,chefen,mesteren,Svend og lærlingen...


er du i virkeligheden også en mand?


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det forlyder at Mester Svend
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:55

Nytårsaften, gav den som stripper for alle dullerne!



Her er han så - Svenddrengen!


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, jo...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:12

det er der selvfølgelig noget om... Og de får en alsidig uddannelse og indsigt i flere forskellige områder... De må simpelthen være værd at ansætte efterfølgende, for et hvilket som helst andet firma...


Og Hartmann... Hvor ligger dette famøse firma? Hvor vi kan finde Svend?


Ja ja... Billedet taler jo for sig selv... Der kan ikke herske tvivl om at Svend har en stor rulle...


Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever




Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.





0
0
Svar på denne tråd
 
 rullen
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:18

hvad er det for noget...svend uden ridebukser men med leggins...det kan da ikke være optmalt ridetøj...


han er lidt hjulbenet...mon de andre drenge nede fra salonen rider ham hårdt...


donnika...hvad er dresscode på jeres arbejdsplads??




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:38
Oh yeah! Sikke en lille laber larve *rrr*

Godt Nytår HN!

Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
Engang DV, altid DV!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes det er på tide ...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 21:35

... at få hevet lidt i Svend, så han får tilført nogle andre talenter

Han har nu fået lov at lægge navn til noget så jordnært som gode, sunde og ovnbagte vintergrøntsager

www.heste-nettet.dk/fo...5/1284885/


Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 22:02

ja jeg så godt svends grøntsager i ovn...det lyder godt..


i morgen skal vi ha svends's skinke! med forskellige grøntsager til...


han er en mand med mange talenter!


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er nogle ...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:05

... der i andre tråde spørger, hvem er Svend??


Ikke at denne tråd nødvendigvis giver det helt præcise svar, men her blev han "født"

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gu er der ej, LIsbeth ...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:17



Der er ingen, der gider høre om/kende/tale om den ikkeeksisterende idiot, der ikke hedder Svend! Det er dig, der render rundt og udbreder evangeliet om Svend, fordi han er din fantasiven. Kom så ind, hvor du hører hjemme. NU!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh nej Staun ...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:22

... for i den tråd, truer du med bæh-i-mund, når Svend bliver nævnt ... men jeg kigger ind, lige når det passer mig

Mvh. Lisbeth


PS. Hvorfor blev du lige så nysgerrig og gik ind i denne tråd, fordi den lige blev hevet op ???



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:52

Åhhh *LOOL* Sikke en fantastisk tråd. Jeg er flad af grin.


Hvor er i bare super gode.


kh


mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching



NYT NYT NYT;

Billeder af J.F. Herring sen. sælges, Unikaer!

Super flot Passier Grand Gilbert sælges

Læs mere på min præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er godt nok stædig ...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:11


... men det er jeg ozze. Nu tager jeg af sted til Allerød og sætter mig ude på Nin@s terrasse, indtil hun bæ'er, og så er det direkte derfra og til Give. Har allerede indstillet GPS'en og smurt madpakke og lagt et par ekstra mormorunderbukser ind under kølerhjelmen, så de er dejligt varme i morgen tidlig.

Denne tråd bør dø nu. Den er IKKE morsom. Svend er røvsyg.



Lisbeth Sejberg får numsegodt i morgenmund en morgenstund
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er iøvrigt...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:38

Det er i øvrigt jeres skyld at jeg kom til at grine højlydt idag da min mor fortalte at de havde været til begravelse ved svend, en i familien :D :D - hun så lidt uforstående på mig, og jeg opgav at forklare :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ud af Svends butik!!!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:51

Svend er ikke sur, - Svend er meget skuffet!


Nu er vi nogen, der kan lide Svends univers, det kan du så ikke, fordi vi er ligeglade med retskrivning, hvilket trådens iværksætter borger for.

Man kunne let få den opfattelse at du er en slags misundelig.

Så der er ikke meget andet at gøre for dig end at daffe ud af "maleriet", hvis du ikke kan klare dampene!


Og i øvrigt har Lisbeth jo travlt i pastinakkerne og gulerødderne sammen med Svend. Dem skal man ikke forstyrre .De botaniserer.


MH Conny





Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 22:02
Lige min type humor det her... Sikke'n elg, ham Svend dér! I henhold til hvad jeg har set af pics i har smidt ind er han da lidt af en hottie! Men kan forstå på det hele at han er snuppet Så må jeg bare melde mig ind i hans kult... Svende-sekten
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svend og jeg holder pause ...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 22:27

... foreløbig week-enden over ...vi havde en lille diskussion, han smækkede med døren, da han knaldede toupéen på og skred ...www.heste-nettet.dk/fo...3/1289063/ så pas på der ude, Svend er på jagt

Mvh. Lisbeth




Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 skred..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:24

ja det ved jeg...for han har meldt sin ankomst her...så skal jeg igen høre på historierne om dengang ham og dippen var på ferie,hvor de spiste rå fisk og sov i telt...


eller dengang han far,knaldskallen,landsbytossen eller hvad de kalde ham nede omkirng esbjerg,forsøge at liste sin rumsterstang ind bag i en dame nede fra netto...barbara etellerandet...


ååh gud...eller historierne om hvad hans forældre tvang ham til,kravle rundt på gulvet,mens de smed rådne grøntsager på han og han skulle grynte som en gris...


eller dengang han legede læge med hende nede fra grillen på hjørnet,hvor de lavde det der med en flaske sennep og hun kom på hospitalet...



nå...men nu smutter jeg ud og stikker hånden ned i en gryde kogende vand...


jeg venet spændt på at høre hvordan donnika fik scoret ham shefen...og hvad lærlingen så gjorde ved i hved godt hvem..




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyyyh, så er jeg roolig...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:37

Svend er på vej hen til Ped og er anbragt der for et stykke tid...

Så ved I det Piger!


Fik lige panikangst ved tanken om horder af kvinder og pigebørn i lærlingealderen bestormende min adresse, for at få at vide, hvor Svend bor.

For sandheden er jo, at jeg ved det ikke, I må ringe til Donnika altså!


Eller til Svends sure kone, prøv på Krakken under Malermester Svend! Så finder I ham nok. Måske har han mobilos med, hvis I får forbindelse, vil Ped blive glad, for at få et afbræk i talestrømmen.


MH Conny


Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyhed! Svend som gæstetræner
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 16:48

Svend har nedsat sig som freelance westerntræner og vil fremover virke som gæstetræner i Næstved.


Så piger, nu er det med at få skiftet sadlen ud med en med håndtag på, gribe chancen og opleve Svend på sin palominohingst.

Jaaaeee

Western styrer for vildt!


MH Conny



Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 the original Svend
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 19:04

Lærlingen og Mester


Tegnet af svend!



SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 svend en mester
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 19:07

Altser...mester kysser svend,der er kæreste med donnika...og lærlingen blev sur over at den spydige havde en kjole på mangen til hans...



hvem var det der var duller??




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Er man sur
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 21:26

og knotten, så smid en always under måtten...

ELLER også kan man bare læse den tråd, så får man da lattermusklerne rørt...




Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke ped
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 04:35


Hvad er en Altser... ???


Sådan en som dig... ??? ???



For hold da kæft, hvor er jeg glad for, at jeg IKKE er evt. ordblind og skal formulere noget over for jer... :( :( :( :( :(






Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 formulere
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 12:12

ElseG...ja...jeg er nyudnævnt dum blondine...ugramatisk...så jeg prøver lige min nye stil af..




SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 under maden
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 20:36

der er noget jeg har tænkt over...hvad menes der med denne her sætning "konen var bare rat spydig under maden..hun var ikke med i byen."


under maden??


SVEND 4 EVER!!!!!






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 20:39
nu også blive ret spydig, hvis jeg skulle ligge under maden. Det kan da ikke være specielt lækkert.





Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan da
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:03

godt forstå - at der er gået kaos i den fest, nå konen sådan ligger sig under maden.


Iøvrigt ret uhygiegnisk, efter min mening


Men det var vel derfor, at hun ikke var med i byen...de kunne vel ikke finde hende, da de skulle afsted.


Pia der godt gad have set konen under maden.


Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Under bordet.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:07

Hvis det er under maden, er det vel også under bordet ellers kommer man i klemme under tallerkenerne.


Der kan foregå så meget andet under bordet, til sådan en julefrokost især i det firma og her kunne man så normalt sige, at det var en helt anden historie, men det er jo det det ikke er.


GMMH Conny


Svend 4 ever og det


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 sandheden
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:10

nej i dette tilfælde er der det kun sandheden og intet andet!!



så drop spydighederne og det!


SVEND 4 EVER!!!!!






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Var hun
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:11

gået UNDER bordet!!! Nåååå sådan - den var lige misset for mig, men jeg kikkede også kun under silden, anden, stegen ( nej ikke stegen hun lå jo under svenden - eller


Ok - jeg gir op, ku' de ikke bare have sparet os andre for den oplevelse


Pia


Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg gik
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:16

i gymnasiet havde vi faktisk en klassekammerat der altid lå under maden.


Det vil sige, han blev altid så hønefuld at han faldt i søvn, hvorefter vi pyntede ham med den til overs blevne mad fra buffeten.



Han hed nu ikke Svend men Peter...



/minski





Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:23

Ja undskyld donnika


Jeg synes bare, at denne her tråd udviklede sig til en af de sjovere!!


jeg er først lige kommet ind i den nu, hold da op hvor kan man få underholdning ud af svend!!


Hvis ikke du har fået et brugbart svar, har du altså sørget for god underholdning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode gamle Svend ...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 15:46

... til din ære og fordi jeg har fået en forespørgsel over beskedcenter om dig og dit liv, så hiver jeg dig lige op til overfladen igen

Du er dejlig at vende sine tanker mod på en blæsende kold søndag

Mvh. Lisbeth


Svend 4 ever !!!!!



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 elskede svend
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 15:53

elskede svend...æslet daisy vil gerne låne noget af dit kluns...



der har været nogle rygter om at det ar svend,der er inde i ham der DQ fra melodi grandprix...det er det ikke,og svend siger at han slet ike har været inde i ham!!





SVEND 4 EVER!!!!!






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 16:17
Ej, det var da også en frygtelig en, at være inde i

>Rikke/MissFejrskov


D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere

D. 20. februar flytter jeg hjemmefra

D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning

0
0
Svar på denne tråd
 
 inde i..
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 16:24

ja eller oppe i





SVEND 4 EVER!!!!!






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 16:47
Loool ja


Jeg tror nærmere han er (eller ønsker) at være inde i Hugh Hefner
Måske hans efterfølger- så vil JEG i hvert fald være Playboy bunny

>Rikke/MissFejrskov


D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere

D. 20. februar flytter jeg hjemmefra

D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning

0
0
Svar på denne tråd
 
 hæhæhæ
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 17:00

sikke meget i har fået ud af en enkelt tråd...

har nu læst den hele for at finde svaret på alle der rander rundt med svend 4 ever. og har godt nok grint en del undervejs, super sjov tråd...


skøn frieser vallak/hoppe købes

til godt hjem med smukke omgivelse og 10 hektar fold, med anden hoppe. gerne tilredet i dressur.

Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 for sytten
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 00:22

Er du gal en sindsyg tråd!


Men helt ærligt!

De er da slagtere og nu er Svend blevet MESTER-HAKKET!

Tupéen er blevet til hår i maden og konen spiser nu af lærlingens pølse!


STRIT 77

Jeanette




Love comes first!

It´s not how you win -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfatteren af denne tråd er:
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 00:32

Sidst logget ind
31-01-2007



Håber i har det godt med det... !?!?!?!


Det siger faktisk RIGTIGT meget om, havd hun syntes om jeres måde, at behandle tråden og måden at svare hende på... :( :( :(








Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 Else hun har
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 00:38

nok fået sig et skabs log in


MH Conny


Svend 4 ever og det


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal vi nu have skylden ...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 01:02

... hver gang en HN´er ikke har været logget på i 2 uger ... fri mig da lige for sådan noget fis.


Hvis du ellers har gidet læse tråden, vil du se, at jeg faktisk flere gange undskylder over for hende og kraftigt pointerer, at vores morskab over Svend ikke har noget med hendes person at gøre, vi kørte tråden ud på et sidespor og det har intet med hendes person at gøre.

Jeg undskyldte på andres vegne, selv om jeg egentlig kun kunne tale for mig selv, men ingen protesterede til mig over det.

Det svarede hun også på og morede sig over, at vi morede os.


Men hvis du er så opbragt over tråden, hvorfor har du så ikke for længe siden meldt den til moderatorene??

Mvh. Lisbeth


Svend 4 ever !!!!!



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider