Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hmm-mystisk
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 13:39

hej


Har I, der bor i østjyllands område nærmere betegnet syd for Århus, også problemer med at få en passer til komme og hjælpe jer med at motionere jeres øjesten (i mit tilfælde er det tilmed kvit og frit).


Sjovt nok, fik jeg i starten af sommeren, da jeg søgte 1. gang ca 15 henvendelser, som alle var meget interesserede i at komme og ride. lidt uheldigt valgte jeg en ud, som endte med ikke at kunne ride min hest. godt nok var hun en rigtig sød og oprigtig pige, som uden tvivl ville det bedste, ingen tvivl om det, men hun havde været lidt for langt tid væk fra ridningen og magtede ikke Tarino, som jeg dengang troede kunne rides af enhver, men nu søger jeg så igen. og det er nu snart 14 dage siden jeg oprettede profilen og ikke en har henvendt sig.


mon det kan skyldes vi går den mørke og kolde tid i møde, og så falder alle de ikke helt så seriøse piger/drenge fra, ja så kan det da i hvert fald også være det samme


hvad siger jeres erfaringer/ giv endelig jeres mening til kende


hilsen en meget uforstående hestemor



Rigtige hestepiger kender ikke til slid og slæb det hele er ren fornøjelse

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 16:13
jeg kommer godtnok fra sønderjylland, men her er meldingen den samme... hver gang jeg har søgt har der været nuh henvendelser, enten pga. vinteren kommer, eller det faktum at fjordheste ikke er smarte nok.. men det er også ligemeget, enten finder jeg en rytter, eller også får hun bare lov at holde en laaang vinterferie (jeg skal nemlig ha rettet en tå ud til december så den står på gips i 6 uger) øvøv..



MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej jeg har snart
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 16:14

søgti et halv år uden held ikke en eneste henvendelse...mærkeligt.

Jeg har godt nok en pige der rider ham en gang i mellem gratis, men det er kun når hun har tid og det er ikke ret tit.Jegvil gerne have en der kommer fast 2-3 gange i ugen men det er vist umulidt ihvertilfalde hvis de skal betale lidt for det.

Så der er ikke kun dig der har det problem.


Halvpart søges til dejlig vallak

8740 Brædstrup

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider