Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jubiii! Skal til Jobsamtale.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 11:02
Yes, så skete det endelig. Jeg var ellers begyndt at tænke, at ingen kunne lide min måde at skrive ansøgninger på. Jeg har gennem det sidste 1 ½ år skrevet mange ansøgninger til bla. fritidsjobs, og de har ikke skaffet mig en eneste jobsamtale

Men nu, hvor vi skal til at søge praktikplads som laborantelev, ja, så har jeg fået en super start. Jeg skal i praktik til februar (2007), og jeg har allerede sendt mine første to ansøgninger for et par uger siden til hhv. Novo Nordisk og Novozymes.

Nu har Novo Nordisk lige skrevet til mig og inviteret mig til samtale på torsdag d. 8. juni. Det er vildt fantastisk. Ryster helt af spænding lige nu Endelig nogen der gider høre på, hvad jeg har at sige, og hvad jeg kan tilføre en arbejdsplads.

Ihh, er bare så glad, så måtte lige ud med det (bær over med mig). Hvis nogen ved, hvor langt er fra Bagsværd til Novo Nordisk (Krogshøjvej 29) på gåben og hvor lang tid det tager at gå, så ville jeg blive glad. Kommer jo helt ovre fra Odense af





Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.playbabble.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 12:36

bruge KRAK til at finde ruter og afstande.


Her er et link til den jeg lavede


Om den er korrekt ved jeg ikke



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt konkurence
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 12:45

he he ja stort tillykke men jeg må jo indrømme at jeg også lige har fået brev og skal også til samtale som laborant elev på novo nordisk på fredag også i bagsværd


så nu må vi jo se det kan jo være vi begge er heldige (håber det) det er jo vildt svært at komme ind på novonordisk og novozymes i alt er det jo kun ca 30 elever de skal bruge og det er elever fra hele DK der søger

men hey vi kom igennem det første nåleøje

så jeg håber vi begge får en plads man får jo helt sommerfugle i maven novo nordisk og novozymes er jo klart de 2 beste steder at komme ind som elev så vi må jo lige krydse alle finger og tær

held og lykke på torsdag...

0
0
Svar på denne tråd
 
 novo nordisk
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 13:29

hej der er 5-10 min gåtur fra bagsværd station

Bare følg menneske strømmen,da der er mange der tager toget til novo nordisk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom i god tid
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 14:57

Jeg skulle i tidernes morgen til en jobsamtale,min første.Og var da bare totalt sikker på hvor det lå


Der var bare flere afdelinger og det var den forkerte,behøver vel ikke at sige at jeg ikke fik jobbet.Forøvrigt også en praktikplads som laborant.Måske derfor jeg aldrig fik gjort uddannelsen færdig



Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 17:11
hjælpen. Søgte på Krogshøjvej 29 på de gule sider, og der kunne man ikke finde det... Men Krak viste sig bedre denne gang så.

Stine: Sejt, at der er en anden fra HN der skal derind. Jeg håber, at de vælger os, for hestemennesker er de bedste ;) Jeg ser det dog ikke som en konkurrence mod de andre ansøgere, men en konkurrence mod mig selv og om at blive bedre. Jeg bliver ikke helt knust, hvis jeg ikke får dette, for jeg vel nu hellere til Novozymes eller til kemisk institut på SDU (jeg elsker forskningsmiljøet derude), men jeg vil gøre mit bedste for at de vælger mig selvfølgelig.
Det er dog lidt sjovt, at vi allerede skal til samtale, men de konkurrer jo også med Novozymes. Novozymes var faktisk ovre hos os for et par uger siden ugen inden vi skulle sende ansøgninger ind til Novo Nordisk. Vi fortalte repræsentanten, at Novo Nordisk allerede søgte elver, og hun gik lidt i panik. For så at vide den følgende fredag, at Novozymes have ansøgningsfrist allerede den efterfølgdende søndag (ja, en søndag af alle dage). Der fik jeg godt nok fart på med at få den sendt afsted, men ret uproffesionelt, når hun et par dage før havde sagt, at ansøgningsfristen var midten af juni Men pøj pøj også til dig :)

Tine: Ja, det skal jeg huske. Har hørt lidt om, hvor stort der er derude, men jeg håber, at andre fra min klasse også skal til samtale samme dag, så vi kan finde det sammen. Jeg har allerede fundet et tog, så jeg er i Kbh 11.20.





Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.playbabble.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ser din pointe
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 21:56

... jeg kan godt følge dig i det med at konkurre med sig selv jeg ved på forhånd at jeg ikke får nogen gode karakter i de prøver vi skal op i om meget kort tid så jeg bliver nød til at "overtale" dem med hmm ja guderne må vide men noget skla jeg da nok finde på nu siger de jo også at de går meget op i ærlighed, flitihed og samarbejds evner så vi må bare prøve

hvis du skal der over med tog så køre det lige så det stopper små 5 min derfra selvfølgelig med noge skift undervejs

men jeg skal nok krydse finger for dig på torsdag

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan være
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:02
jeg lige smider en PB efter fredag for at høre hvordan det gik. Du er den første jeg hører, som skal derover. Jeg håber jo, at der er andre fra min klasse der skal derover samme dag, men tror kun der er 5-6 stk. der sendte ansøgning til Novo Nordisk. De vil ikke flytte fra fyn (jeg glæder mig nu til nye udfordringer og vil gladelig flytte til sjælland for et år).

Hvilken laborantskole går du på?





Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.playbabble.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ansøgning
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 14:40

Hej det er længe siden at dette oplæg er blev skrevet her inde, men vil lige prøve min chance :) skulle lige høre om jeg kunne læse dit ansøgning, sidder i den situation hvor jeg skal skrive en ansøgning som laborantelev, men kan bare ikke komme i gang med at skrive :( Så har bare lige brug for en skabelon over hvordan du har beskrevet det forskellige ting :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 17:08

Vi bliver da også nødt til at høre om Trine og Stides fik praktikpladserne

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider