Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skat, frikort - hvordan får jeg et nyt?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 23:14

Sagen er den at jeg snart skal starte på et nyt arbejde. Til det formål, får jeg brug for et nyt frikort (har et andet job, pt.) som jeg snart skal aflevere. Men hvor får jeg fat på det henne? Jeg synes ikke at 'Skat's' hjemmeside er til megen hjælp. Min far mener at han har hørt, at man kan printe et ud, meeen??! Hvem skal vi skrive/ringe til??


Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 23:17

svaret er simpelt, du skal såmænd bare ringe dit skattekontor op, så tilsender de dig et nyt, også når du får dit gamle tilbage, så indsender du det til dem

Du kan ikke printe det (er jeg temmelig sikker på) så mandag kan du jo gribe knoglen og ringe til dem ;)




Gry'en
ﻉ> HamderBjarke
*
Jeg er født sådan.
Hvad er din undskyldning?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, kontakt dit "lokale" skattekontor
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 23:24
Så sender de dig et nyt skattekort/frikort.

Jeg har nu aldrig afleveret det gamle, da jeg aldrig er blevet bedt om det. ;-)

Og "lokale" skattekontor- hm- vores er flyttet til Middelfart, *kun* 40 km væk.

Du kan med fordel få en digitalsignatur, den bruges mange steder i det offentlige nu, og *hvis* man selv kan printe et frikort ud, så kræves der ihvertfald en digitalsignatur for at få adgang til dine oplysninger hos Skat.dk.


Mvh xtiny
---

< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.

---
<t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan?

bash.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mankan printe
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 23:35

Man kan printe et nyt ud, men det kræver du har din tastselv kode til skattevæsnet, eller har en digitalsignatur, fås hos tdc og kan oprettes med det samme.


www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=348574

tjek her der står en masse svar..




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
Rytter søges

til 2 ridedyr.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu har jeg...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 10:46

Nu har jeg logget ind, med den der TastSelv-kode - men jeg kan altså ikke finde et sted, hvor jeg kan printe skattefrikortet ud ?:-) Er der ikke én der kan hjælpe mig? :-)


Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frikort...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 11:22

Louise(Rammstein):


Du skal i første omgang få fat i dit frikort hos din nuværende arbejdsgiver. Denne arbejdsgiver skal nemlig skrive på frikortet hvor meget du har tjent hos dem.


Så kan næste arbejdsgiver se hvor meget der er tilbage af dit personfradrag.


Hvis du af én eller anden mærkelig årsag ikke kan få fat i dit "gamle" frikort, så kan du henvende dig til dit lokale skattecenter eller gå ned på din kommune og medbring din sidste lønseddel.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider