Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sukkermangel/sukkerchok
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 15:15

Jeg har pludselig fået en enorm hovedpine. Faktisk er det ret langt tid siden jeg har oplevet en sådan. Det er ligesom om mine øjenbryn bliver trukket ned over øjenene og jeg har en alt for lille hue på.


Jeg har drukket en masse, men da jeg desværre har en mavelidelse, tør jeg ikke at tage nogle smertestillende.


Jeg sidder og tænker på, om det mon er min krop der higer efter sukker?

Jeg plejer jo at spise eller drikke noget med sukker i hverdag, men nu er det efterhånden 3 dage siden jeg sidst fik noget med sukker, udover en lille bitte smule på mine havregryn om morgenen.


Er der nogle der kender til det? Eller fokusere jeg bare alt for meget på min "kur/livstilsændring" og det måske bare er lidt træthed?!


Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg går også
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 15:40

sukkerkold med mellemrum.


Vi har lige haft ferie og jeg er faldet i med begge ben. Har snoldet til den helt store guldmedalje og kæmper nu med træthed, hovedpine, "rysteture" og generel utilpashed.


Min krop kan åbenbart ikke tåle for meget sukker og når jeg så sviner mig til i diverse chokolade, sodavand hver dag, chips og andre lækre ting, så siger den fra på et tidpunkt. Så jeg har det lige omvendt - tror nok jeg er sukker aghængig og skal på afgiftning igen igen


hvis jeg derimod spiser sundt og holder mig fra alt for mange kulhydrater, så går det bedre og jeg bliver ikke lækker sulten i utide.


Puskin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg prøver
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 15:43

jo også at cutte alt med sukker, eller ihvertfald det meste.

Men i weekenden havde vi jo gæster og jeg købte denne her dejlige is lagkage, som jeg bare Ælsker!! Og der røg vist mere end rigeligt ned af den... Og dagen efter røg der et par marcipan æg ned...Det går ikke så godt.

Jeg gnasker løs på en gulerod, men hovedpinen er der endnu, og je gmå indrømme at jeg bliver mere og mere lækkersulten. Normalt har jeg noget varm kakao, som kan tage det værste, men den er også færdig... Og jeg er alene, så jeg kan ikke gå i købmanden og købe mere... Pokkers!


Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pebermynte
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 15:53
Du skal snarest muligt skaffe dig noget pebermyntete, pebermyntebolsjer eller pebermyntechocolade. Det afhjælper hovedpine - min far og jeg har uafhængigt af hinanden fundet ud af at det virker, ihvertfald for os.

Personligt foretrækker jeg téen - kan købes i Irma - eller chokoladen, men bolsjerne er praktiske at have med sig i en pose eller dåse.


;-)
Jhez


Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd
 
 kosten
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 16:21

Hej :-)


Hovedpine er altid et tegn fra kroppen, som fortæller at noget at galt. Oftest er det forkert kost eller spændinger i forbindelse med ømme/overanstrengte muskler.


Faktisk er der ikke ret mange mennesker, som får hvad kroppen behøver i deres kost. Og det reagere kroppen jo selvfølgelig på.


Jeg læser til Professionsbachelor i Ernæring og Sundhed og kan tilbyde dig/og andre at se på dine kostvaner. Klik ind på min præsentation og læs om det.


Mange venlige hilsner fra Ann Sophia

0
0
Svar på denne tråd
 
 private oplysninger
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 16:47

Ja, det er måske lidt meget at spørge om, men har du forstoppelse i dag? Det kan nemlig også give en ret vanvittig hovedpine, hvis man ikke lige har fået smidt det daglige "affald".


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ondt i hovedet
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 17:00
Jeg får også ondt i hovedet, når jeg går på sukker-afvænning. Det er bare lige om at klare nogle dage, så går det over...
Jeg er så selv en lille spirrevip, der - ud over sukker - ikke indtager særligt meget mad. Så gulerødder, pasta og den slags uden næring får jeg det bare endnu dårligere af. Derimod hjælper et par gode solide rugbrødsmadder med kødpålæg + så meget frugt, som jeg orker at æde.
Vi har desuden købt lidt digestive-kiks med chokolade og har bagt en kage, siden vi besluttede os for at skære ned på guffet. Det synes jeg heller ikke giver samme abstinenser som et stykke chokolade :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pia...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 17:02
hvis vi skal være personlige, så nej, ikke helt. Men det snerper derhen af, så det kan jo være der er noget om det.

Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke helt
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 17:10

Hvad du skal gøre, men pas godt på dig selv, og jeg håber det snart går over.


Knus fra mig


***************
Successful people will do what unsuccessful will not.
0
0
Svar på denne tråd
 
 til jer
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 17:23

Til jer der har "oversukret" altså fortærret aaalt for meget sukker, så man har kvalme og er utilpas..


så drik et glas vand med citronsaft.. det fra bøtten er fint..


Det hjælper hurtigt med at kommer og sukkerchokket!


"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

0
0
Svar på denne tråd
 
 For meget kaffe?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 21:11

Jeg kan pludselig ikke tåle ret meget kaffe.

Får hovedpine, uro i hele kroppen, og mavekramper.


Jeg plejer ellers, at kunne drikke en kande ad gangen uden bivirkninger (jo, lettere søvnløshed) ,men nu kan jeg max. tåle to kopper, to gange dagligt.


Men da du har en mavelidelse, er det vel næppe for megen kaffe?


Rigtig god bedring.


Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen kaffe
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 08:54

her!

Det eneste varme jeg drikker er kakao, som jeg næsten er kommet af med, eller varm mælk med honning i, hvis jeg har det skidt.


Jeg har tænkt over, om det mon kunne være vejret, for da det begyndte at lette, så fik jeg det også en kende bedre. Det tordnede jo ret kraftigt her hvor jeg sidder.


Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange ting
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 09:21

Det kan være at kroppen reagere på en afgiftning some r positivt, (jeg er zoneteraouet)når en klient har fået et par behandlinger og kroppen begynder at afgifte får klienten gerne hovedpine, udflåd/sekret fra de forskelige åbninger som næsen løber, osv. også ofte ondt i maven træthed og andre små ting, hvilket er en positiv ting da kroppen så arbejder på at reperare hvad der gennem tiden er lettere ødelagt, fordærvet og afgifte kroppen.

Hvis dette er tilfældet skal du drikke rigeligt vand, og hvile dig, samt spise noget godt fiberrigt fx. brød, som senere kan hive affaldsstofferne med ud af kroppen...


Det kan jo også som du selv er inde på være vejret. Jeg har også fuldt lidt med på sidelinjen at du er begyndt at løbetræne om morgenen, dette kan have skabt nakke spændninger som kan give den frygtelige hovedpine, fordi du måske går og løfter skulderne, holder hovedet ukorrekt mens du løber.


Det kan også være noget af alt det der er i omløb i disse dage såsom dårlig mave og hovedpine, eller en influnca som din krop tackler med hovedpine for at få dig til at sætte tempoet ned...


Håber dette kunne hjælpe...


Sara ;-) Står ALTID ved min mening..


ÉN ledig boks i dejlig lille stald.

Hestetransport til salg, til lille kørekort.

FOLK MENER HVAD DE TROR OFFENTLIGHEDEN MENER..!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider